بهترین پزشکان مشهد با دکتریاب

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
بهترین پزشکان مشهد با دکتریاب
  • پنج‌شنبه 20 جولای 2023
  • 533
  • 0

در سال‌های اخیر با پیشرفت تکنولوژی و دسترسی آسان‌تر افراد به اینترنت، انجام بسیاری از کار‌ها راحت‌تر شده است. در واقع با مدیریت زمان، می‌توان بسیاری از هزینه‌های غیرضروری را کاهش داد. یکی از اموری که با گسترش فناوری اینترنت ساده‌تر و کم‌هزینه‌تر از قبل انجام می‌شود، دریافت نوبت پزشکان است. با این روش دیگر نیازی نیست برای گرفتن وقت دکتر به مطب بروید و از منشی وقت بگیرید. به طور کلی فرقی نمی‌کند به دنبال دکتر خوب در مشهد باشید یا شهر‌های دیگر؛ با یک جستجوی ساده در سایت‌های دریافت نوبت اینترنتی، به‌راحتی می‌توانید پزشک موردنظرتان را پیدا کنید. در این متن تصمیم داریم شما را با پزشکان مشهد آشنا کرده و بهترین روش دریافت نوبت اینترنتی این پزشکان را معرفی کنیم؛ تا انتهای متن همراه ما باشید.

برخی از تخصص‌های مهم در سامانه نوبت دهی پزشکان دکتریاب

به طور کلی تمامی تخصص‌های پزشکی برای سلامتی جسم و روان انسان مهم بوده و هر کدام به‌نوعی به رفع مشکلات انسان‌ها کمک می‌کنند؛ اما در این بخش تصمیم داریم شما را با اسامی پزشکان متخصص و حاذق شهر مشهد در سامانه نوبت دهی پزشکان مشهد، یعنی دکتریاب آشنا کنیم تا با آگاهی بیشتری پزشک موردنظرتان را انتخاب کنید.

بهترین پزشکان مشهد با دکتریاب1

معرفی بهترین پزشکان زنان شهر مشهد

دکتر متخصص زنان، وظیفه بررسی و درمان بیماری‌های مربوط به ناحیه تناسلی (واژن) در زنان را بر عهده دارد. همچنین در مورد زایمان و شرایط مربوط به آن نیز به بانوان باردار کمک می‌کند. بانوان برای بیماری‌های مربوط به زنان می‌توانند به بهترین دکتر زنان مشهد مراجعه کنند.

دکتر دیانا حسینی

دکتر دیانا حسینی یکی از بهترین دکتر زنان مشهد بوده که مسترکروس جراحی زیبایی زنان از آکادمی جراحی زیبایی آمریکا و فلوشیپ فوق‌تخصصی انکولوژی زنان (سرطان) را دارد. مطب این پزشک متخصص زنان و زایمان در خیابان عارف ۲ و منطقه احمدآباد مشهد قرار دارد. همچنین مطب دکتر حسینی از پزشکان مشهد از شنبه تا چهارشنبه به جز ایام تعطیل، از ساعت ۱۵ آماده پاسخگویی به بیماران است.

جوان‌سازی واژن با لیزر فرکشنال، درمان زگیل تناسلی، پلاسما درمانی برای پاک‌سازی پوست از ویروس hpv، بررسی و معاینه دقیق دهانه رحم و مشکلات پیش سرطانی برخی از خدمات این دکتر متخصص زنان محسوب می‌شود.

دکتر آذر اشکذری

دکتر آذر اشکذری جراح و متخصص زنان، زایمان و زیبایی واژن، دارای بورد تخصصی ناسیونال است. مطب دکتر اشکذری در خیابان پاستور ۱ در منطقه احمدآباد مشهد قرار گرفته است. انجام عمل سزارین، درمان زگیل تناسلی، بهبود ارگاسم و برطرف‌کردن درد‌های لگنی، مراقبت‌های دوران بارداری و انجام پاپ‌اسمیر از جمله خدمات دکتر اشکذری از پزشکان مشهد به شمار می‌رود.

دکتر الهام معتمدی

یکی دیگر از بهترین دکتر زنان مشهد، دکتر الهام معتمدی است. مطب این پزشک متخصص زنان، زایمان و نازایی در بلوار خیام شمالی مشهد قرار دارد. مشاوره قبل بارداری، مراقبت‌های دوران بارداری و بعد زایمان، تشخیص و درمان سرطان‌های زنان، انجام پاپ‌اسمیر، مشاوره و درمان اختلالات جنسی، درمان زخم دهانه رحم و زگیل تناسلی hpv و مراقبت‌های یائسگی از جمله خدمات این دکتر متخصص زنان محسوب می‌شود.

دکتر سیده فاطمه موسوی

دکتر سیده فاطمه موسوی از پزشکان جراح و متخصص زنان و زایمان در مشهد است. مطب این دکتر زنان در منطقه احمدآباد شهر مشهد واقع شده است. همچنین مطب دکتر موسوی در روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ و پنج‌شنبه‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۵:۳۰ آماده پاسخگویی به بیماران است.

از جمله خدمات این دکتر زنان می‌توان به عمل زیبایی و ترمیمی زنان، عمل حذف کیست بارتولن، عمل توده‌های تخمدان، عمل برداشت میوم رحمی، عمل حذف رحم، درمان نازایی و درمان زگیل تناسلی اشاره کرد.

معرفی بهترین پزشکان ارتوپد شهر مشهد

دکتر متخصص ارتوپد، وظیفه تشخیص، اصلاح و درمان بیماری‌های مربوط به اختلالات استخوان، مفصل، عضله، رباط، تاندون، عصب و ناهنجارهایی اسکلتی را بر عهده دارد. برای تشخیص و درمان آسیب‌های عضلانی و بیماری‌های اسکلتی می‌توانید به بهترین دکتر ارتوپد مشهد مراجعه کنید.

دکتر مصطفی خلیلی پور

از بهترین دکتر ارتوپد مشهد می‌توان به دکتر مصطفی خلیلی پور، متخصص جراح استخوان و مفاصل (ارتوپد) و فوق‌تخصص عمل‌های شانه و زانو اشاره کرد. مطب دکتر خلیلی پور در خیابان عارف ۶ مشهد و در ساختمان پزشکان پردیس قرار دارد.

دکتر حمید قاضی

دکتر حمید قاضی، متخصص جراح استخوان و مفاصل (ارتوپد) در شهر مشهد است. مطب این پزشک متخصص در خیابان آزادشهر و در فاصله کمی از چهارراه میلاد قرار دارد.

دکتر امید شاهپری

یکی دیگر از بهترین دکتر ارتوپد مشهد، دکتر امید شاهپری، فوق‌تخصص ارتوپدی محسوب می‌شود. همچنین دکتر شاهپری دارای فلوشیپ فوق‌تخصصی جراحی لگن و مفصل هیپ است. این پزشک متخصص ارتوپد، عصر روز‌های شنبه در کلینیک ویژه بیمارستان قائم، عصر دوشنبه‌ها و چهارشنبه‌ها در کلینیک ویژه سیدی و سایر روز‌ها در کلینیک ویژه بیمارستان امام رضا در حال فعالیت است.

دکتر حسین فرهمند مطلق

دکتر حسین فرهمند مطلق، متخصص جراح استخوان و مفاصل (ارتوپد) در شهر مشهد است. مطب این پزشک متخصص در بلوار وکیل‌آباد قرار دارد.

معرفی بهترین پزشکان مغز و اعصاب شهر مشهد

دکتر متخصص مغز و اعصاب، وظیفه تشخیص و درمان بیماری‎‌های مرتبط با مغز، نخاع و سیستم عصبی را بر عهده دارد. به طور کلی برای تشخیص و درمان بیماری‌هایی همچون آلزایمر، پارکینسون، تشنج یا صرع، سکته مغزی و اختلالات نخاعی می‌توانید به بهترین دکتر مغز و اعصاب مشهد مراجعه کنید.

دکتر نیلوفر رمضانی

دکتر نیلوفر رمضانی از جمله بهترین دکتر مغز و اعصاب مشهد محسوب می‌شود. مطب این پزشک متخصص مغز و اعصاب و ستون فقرات در منطقه احمدآباد شهر مشهد قرار گرفته است. همچنین مطب دکتر رمضانی در روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ آماده پاسخگویی به بیماران است.

از جمله خدمات دکتر رمضانی از پزشکان مشهد، می‌توان به انجام نوار مغز، نوار عصب و عضله، نوروتراپی و درمان تخصصی میگرن عصبی اشاره کرد. البته برای انجام نوار عصب می‌توانید صبح‌ها از ساعت ۸ تا ۱۰:۳۰ به مطب مراجعه کنید.

دکتر مونا امینی

دکتر مونا امینی یکی دیگر از پزشکان متخصص مغز و اعصاب (نورولوژی) در شهر مشهد است. مطب این پزشک متخصص در خیابان عارف ۲ منطقه احمدآباد و ساختمان پزشکان سما قرار دارد.

دکتر فرحناز نوربخش

دکتر فرحناز نوربخش از پزشکان متخصص مغز و اعصاب در شهر مقدس مشهد است. مطب بهترین دکتر مغز و اعصاب مشهد در خیابان محتشمی، روبه‌روی کوچه شهید صبوری در ساختمان پزشکان برتر قرار دارد. این پزشک متخصص در روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۱:۳۰ در مطب خود آماده پاسخگویی به بیماران است.

دکتر محمدعلی نهایتی

دکتر محمدعلی نهایتی از پزشکان فلوشیپ تخصصی ام اس و متخصص مغز و اعصاب در مشهد محسوب می‌شود که در کلینیک تخصصی جامع ام اس و کلینیک ویژه بیمارستان قائم مشهد فعالیت می‌کند.

سخن آخر؛ بهترین سامانه نوبت دهی پزشکان مشهد کدام است؟

همان‌طور که می‌دانید، در حال حاضر انجام بسیاری از کار‌ها با کمک تکنولوژی و فناوری اینترنت سریع‌تر و آسان‌تر پیش می‌رود. در واقع راه‌اندازی وب‌سایت‌های نوبت دهی پزشکان، یکی از راهکار‌هایی است که به کمک فناوری، علاوه بر صرفه‌جویی در وقت و هزینه بیماران، برای پزشکان نیز مزایای بسیاری به همراه داشته است.

اگر شما هم به دنبال دکتر خوب در مشهد هستید، کافی است به سایت دکتریاب، سامانه نوبت دهی پزشکان مشهد مراجعه کنید و با واردکردن نام تخصص موردنیازتان به‌راحتی اسم پزشک، آدرس و شماره‌تلفن مطب را پیدا کنید. البته مهم‌ترین ویژگی این سامانه، امکان رزرو آنلاین نوبت پزشکان است؛ با این کار بدون مراجعه حضوری به مطب دراسرع‌وقت، بهترین تاریخ و ساعت را طبق برنامه‌ریزی روزانه خود رزرو کنید. با سامانه دکتریاب در هر زمان و هر مکان به‌سادگی به پزشکان سراسر کشور دسترسی داشته باشید.

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.