معرفی کامل پارک ساحلی آفتاب مشهد

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

یکی از محبوب ترین و پر مخاطب ترین پارک های آبی مشهد مجموعه پارک ساحلی آفتاب مشهد نام دارد. این پارک آبی یکی از بزرگ ترین مجموعه های تفریحی در مشهد به حساب می آید چرا که این بنا در مساحتی ۴۰۰۰ متر مربعی و با زیر بنای ۱۵۰۰۰ هزار متر مربعی ساخته شده است. همچنین این پارک آبی ۷ طبقه از امکانات و خدمات قابل توجه تفریحی نیز برخوردار است. در ادامه به توضیح بیشتر و دقیق تر آن خواهیم پرداخت.

امکانات پارک ساحلی آفتاب مشهد

پارک ساحلی آفتاب مشهد یکی از جذاب ترین و بهترین پارک های آبی مشهد به حساب می آید چرا که این پارک بزرگ و با امکانات، انواع امکانات و خدمات یک پارک آبی را در سطح بین المللی در خود جای داده است. شاید کمتر پارک آبی را بتوان پیدا کرد که در آن انواع مختلفی از سرسره های جذاب را مانند سرسره پیچ، سرسره دوقلو، چاله فضایی، استخر موج، سرسره آهسته وجود داشته باشد.

شما می توانید اوج هیجان و انرژی خود را در این پارک بزرگ و جذاب تجربه کنید چرا که پارک ساحلی آفتاب تمام استانداردهای بین المللی را رعایت کرده است و شما می توانید با خیال راحت، ساعت ها در پارک به خوشی بگذرانید.

پارک ساحلی آفتاب سه استخر جداگانه برای آقایان و بانوان و همچنین یک استخر vip دارد تا فضای بهتری را برای مراجعه کنندگان خود فراهم کند. در ادامه با دیگر امکانات این پارک ساحلی آشنا می شویم.

  • انواع سرسره های هیجان انگیز و جذاب
  • استخر نمک دریایی
  • جکوزی
  • سالن بدن سازی
  • سونا بخار و سونا خشک
  • چای خانه سنتی
  • کافی شاپ و رستوران
  • خدمات ماساژ

امکانات استخر vip

یکی از پر طرفدارترین و همچنین مهم ترین قسمت های پارک ساحلی آفتاب بخش استخر Vip  نام دارد. در این استخر می توانید از ایستگاه رایگان مشاوره و ورزش در آب استفاده کنید و با کمک مربیان مجرب در حوزه ورزش در آب برای سلامتی خود تلاش کنید.

همچنین شما می توانید از خدمات ماساژ این استخر خصوصی نیز استفاده کنید و دلی از عزا در بیاورید.

پارک آبی آفتاب مشهد

پارک ساحلی آفتاب ویژه بانوان

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این پارک آبی این است که امکانات و خدمات قابل توجهی را برای بانوان در نظر گرفته تا آن ها بتوانند بدون دغدغه بهترین و هیجان انگیز ترین لحظات خود را بگذرانند. یکی از مهم ترین ویژگی هایی که پارک ساحلی آفتاب برای بانوان در نظر گرفته است اتاق ویژه نگهداری از کودکان است. این امکان ویژه برای مادرانی که دوست دارند فرزند کوچک خود را به همراه داشته باشند بسیار مناسب است. چرا که مسئولان اتاق کودک در تلاشند تا با نگهداری از فرزند دلبند شما آرامش و آسودگی خیال را در حین استفاده از وسائل تفریحی و رفاهی برای شما ایجاد کنند.

یکی دیگر از امکاناتی که به صورت ویژه برای بانوان در نظر گرفته شده است. خدمات بهداشتی و پوستی است که در اتاقی ویژه در نزدیکی استخر وجود دارد و بانوان محترم می توانند برای استفاده از خدمات و امکانات پوستی و بهداشتی به آن مراجعه کنند.

استخر پارک ساحلی آفتابی مشهد

پارک ساحلی آفتاب ویژه کودکان

ار دیگر قسمت های هیجان انگیز پارک ساحلی آفتاب می تواند به بخش کودکان اشاره کرد. این پارک با ایجاد سرسره های تونلی و پیچی مخصوص کودکان، این امکان را به کودکان می دهد تا بتوانند در نهایت آرامش از این مجموعه تفریحی استفاده کنند.

نوجه داشته باشید که این پارک از حضور کودکان زیر ۱۸ سال بدون حضور بزرگتر جلو گیری می کند. پس از فرستادن کودک خود بدون بزرگتر جلوگیری کنید.

سانس ویژه بانوان و آقایان

پارک ساحلی آفتاب مشهد همه روزه از ساعت ۹ صبح الی ۲۳ آماده خدمت رسانی به مردم عزیری است که این پارک آبی را برای تفریح خود انتخاب کرده اند. در خصوص سانس ویژه خانم ها و آقایان باید این مژده را به شما بدهیم که با توجه به شرایط خاص و ویژه ای که این پارک دارد خانم ها و آقایان در سانس همزمان و در سالن های جداگانه می توانند به این پارک مراجعه کنند.

استخر پارک آبی آفتاب مشهد

مقایسه سرزمین موج های آبی با پارک ساحلی آفتاب مشهد

اگر بخواهیم پارک ساحلی آفتاب را با یکی از بهترین و جذاب ترین پارک های آبی مشهد به نام پارک موج های آبی مشهد، مقایسه کنیم به این نتیجه خواهیم رسید که هر دو پارک آبی به عنوان یک پارک آبی درجه یک و مطابق با استانداردهای بین المللی مشغول فعالیت هستند.

اما اگر بخواهیم نگاه ریز بیناننه تری به ویژگی های هر دو پارک داشته باشیم، باید در نظر داشته باشیم که پارک ساحلی آفتاب مشهد با دارا بودن سالن های جداگانه برای خانم ها و آقایان و همچنین قابلیت پذیرایی همزمان از هر دو گروه از مخاطبان خود می تواند بیشتر از سرزمین موج های خروشان محبوبیت داشته باشد.

سانس ویژه ماه مبارک رمضان

با توجه به شب های ماه مبارک رمضان پارک آبی برای رفاه حال روزه داران از ساعت ۷:۳۰ بعد از افطار تا ۲:۳۰ بامداد آماده خدمت به مردم عزیز روزه دار است تا آن ها بتوانند لحظات شیرین افطار تا سحر را برای خود به بهترین شکل ممکن بگذرانند.

استخر ماسه ای پارک ساحلی مشهد

قیمت بلیط مجموعه ساحلی آفتاب

یکی از مهم ترین نکاتی که برای یک تفریح ارزان و اقتصادی باید در نظر داشته باشیم، مسئله خرید بلیط و قیمت است! خوشبختانه با توجه به امکانات خوب و جذابی که این مجموعه در خدمت مشتریان خود ارائه می دهد شما می توانید با خیال راحت نسبت به خرید بلیط اقدام کنید.

برای خرید بلیط کافی است به سایت اینترنتی این مجموعه مراجعه کنید و با توجه به روز و سانس مورد نظر خود بلیط خود را خریداری کنید.

همچننن قیمت بلیط ورودی مجموعه پارک ساحلی آفتاب مشهد در حال حاضر ۲۷ هزار تومان است که با توجه به تمام خدمات و امکانات قابل ملاجضه ای که دارد بسیار مناسب است.

آدرس و تلفن پارک آبی ساحلی آفتاب

پارک ساحلی آفتاب مشهد در بلوار خیام شمالی، خیابان مشهد و به عبارتی جنب مرکز خرید الماس شرق مشهد قرار گرفته است. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که می خواهید با وسائل حمل و نقل عمومی خود را یه این مرکز خرید برسانید باید در نظر داشته باشید که شما می توانید به راحتی و با استفاده از مترو خود را به پارک ساحلی برسانید.

آدرس پارک ساحلی آفتاب مشهد

کافی است پس از سوار شدن مترو در ایستگاه مترو خیام پیاده شوید و با استفاده از اتوبوس ها و یا پایانه های تاکسی رانی خود را به در ورودی پارک آبی برسانید.

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.