مجتمع تجاری وصال مشهد، رقیب سرسخت الماس شرق در منطقه سپاد

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
مرکز خرید وصال مشهد

مراکز خرید در صنعت گردشگری مشهد نقش بسیار مهمی دارد چرا که بسیاری از مسافرانی که به قصد سفر به این شهر آمده اند برای خرید سوغاتی به دنبال مراکز خرید مناسبی هستند که اجناس با کیفیت را به ارزان ترین قیمت به مشتریان خود بفروشند. در ادامه همراه ما باشید تا یکی دیگر از مهم ترین مراکز تجاری مشهد به نام مجتمع تجاری وصال مشهد را به شما معرفی کنیم.

مجتمع تجاری وصال مشهد کجاست

مجتمع تجاری وصال مشهد در شمالی ترین نقطه مشهد یعنی بلوار خیام مشهد قرار گرفته است. اگر بخواهیم آدرس دقیق تر و راحت تری از این مجتمع تجاری را به شما ارائه دهیم باید توجه داشته باشید که این مرکز خرید در منطقه گردشگری سپاد مشهد قرار  گرفته است.

امکانات مجتمع تجاری وصال مشهد

مجتمع تجاری وصال به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید مشهد سعی داشته علاوه بر ارائه محصولات مناسب خدمات و امکانات قابل توجهی را در اختیار مخاطبان خود قرار دهد تا آنها از انتخاب این مرکز تجربه و خاطره خوبی را کسب کنند. در ادامه به صورت تیتر وار برخی از مهم ترین امکانات این مجتمع تجاری را بررسی می کنیم.

  • رستوران اطلسیه،رستوران وصال
  • فست فود max، فست فود وصال
  • آبنمای موزیکال
  • پارک علمی پروفسور بازیما
  • شهر بازی angry birds
  • هایپر مارکت سون
  • پروژکتور ۳D
  • کلبه وحشت
  • آتلیه عکاسی
  • گیم نت یا ریس نت (race net)
  • پارک بازی کودکان
  • نمازخانه و استراحتگاه
  • پارکینگ طبقاتی
  • ماشین حمل کودک هنگام خرید
واحددهای تجاری وصال مشهد

پارک علمی پروفوسور بازیما مشهد

پارک علمی پروفوسور بازیما مشهد یکی از جذابیت های مجتمع وصال به حساب می آید. این پارک موضوعی با فراهم آوردن محیط آموزشی فرایند یادگیری زیست شناسی، نجوم و سایر علوم را برای بازدید کنندگان خود راحت کرده است.

بیشتر بازدید کنندگان این پارک علمی را بازه سنی کودکان و نوجوانان تشکیل می دهند. اما این مسئله به این معنا نیست که والدین و بزرگسالان اجازه حضور ندارند.

اگر تمایل دارید در مورد این پارک موضوعی اطلاعات بیشتری کسب کنید پیشنهاد می کنم مقاله معرفی پارک علمی پروفوسور بازیما مشهد را مطالعه کنید تا از آدرس، شماره تماس و همچنین قیمت بلیط ورودی این جای دیدنی مشهد اطلاع لازم پیدا کنید.

هایپر سان وصال مشهد

هایپر سان وصال مشهد یک مرکز کاربردی برای خرید انواع اقلام کاربردی و مصرفی به حساب می آید. این فروشگاه در طبقه منفی یک مجتمع وصال قرار گرفته و به عنوان یکی از محبوب ترین واحدهای تجاری این مرکز از آن نام برده می شود.

تصویری از راهرو مجتمع تجاری وصال مشهد

نمایشگاه مبل وصال مشهد

یکی دیگر از واحدهای محبوب وصال نمایشگاه مبل این مرکز خرید است. بیشتر عروس دامادهای جوان که برای تهیه اقلام و جهیزیه به دنبال خرید مبلمان شیک می گردند بازدید از این مرکز خرید را در برنامه خود قرار می دهند چرا که جنس و کیفیت خوب مبل های این نمایشگاه در مشهد معروف است.

ساعت مراجعه به مجتمع وصال برای خرید

برای مراجعه به مجتمع تجاری وصال می توانید همه روزه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۰ شب مراجعه کنید. در نظر داشته باشید که این مجتمع در برخی مناسب های خاص مانند ایام شهادت ائمه اطهار تعطیل خواهد بود. پس قبل از برنامه ریزی برای خرید از این مجموعه به تقویم خود نگاهی بیندازید تا با درهای بسته روبه رو نشوید.

مجتمع وصال مشهد

مجتمع تجاری الماس شرق بهتر است یا مجتمع تجاری وصال

یکی از معروف ترین مراکز خرید مشهد به نام مرکز خرید الماس شرق مشهد درست در همسایگی وصال قرار گرفته است. جالب است بدانید برخی ویژگی های این مرکز تفریحی مانند آبنمای جذاب در محیط هر دو مجموعه دیده می شود.

پاسخ به این سوال که کدام یک از این دو مرکز خرید بهتر است به سلیقه و بودجه مورد نظر مخاطب برای خرید بر می گردد چرا که با توجه به نظرات و سلیقه های مختلف انتخاب یکی از این دو مرکز خرید به عنوان مجتمع تجاری برتر کار چندان آسانی به نظر نمی رسد.

حراج پایان فصل مرکز خرید وصال مشهد

از جذاب ترین ویژگی های یک مرکز خرید فوق العاده می توان به حراج های شگفت انگیز آخر فصل اشاره کرد. اگر طرفدار خرید در روزهای حراج باشید باید به این نکته توجه داشته باشید که در انتهای دو فصل پائیز و زمستان می توانید بهترین و جذاب ترین اجناس را تهیه کنید. یه همین منظور پیشنهاد می کنم قبل از اینکه برای خرید در حراجی ها تصمیم بگیرید حتما یک دور مقاله بهترین مانتو فروشی های مشهد را بخوانید چرا که بازار حراج مانتو در انتهای این دو فصل بسیار داغ است.

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.