معرفی بهترین قطار سریع السیر تهران مشهد، در یک چشم به هم زدن به مشهد برسید!

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
امکانات قطار فدک مشهد

بیشتر مسافرانی که قصد دارند با قطار به مشهد سفر کنند به دنبال انتخاب قطاری هستند تا بتوانند مسیر طولانی تهران مشهد را در کمترین زمان ممکن طی کنند. انتخاب بهترین قطار سریع السیر تهران مشهد کار چندان سختی نیست چرا که این روزها و با توجه به رشد چشمگیر قطارهای ناوگان ریلی کشور مسافران به راحتی می توانند انتخاب مناسبی داشته باشند. در ادامه همراه ما باشید تا با معرفی بهترین قطار سریع السیر تهران مشهد، شما را برای تجربه سفری آسان و لذت بخش همراهی کنیم.

قطار پردیس سالنی بهترین قطار سریع السیر تهران مشهد

قطار پردیس سالنی یکی از سریع ترین قطارهای تهران مشهد به حساب می آید. این قطار مسافران تهران را در ۸ ساعت به مقصد می رساند. قطار پردیس سالنی یکی از قطارهای خودکششی شرکت رجا به حساب می آید که با هدف سریع رساندن مسافران به مقصد سال هاست بین مسافران محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

قطار پردیس سالنی یکی از بهترین قطار تهران مشهد و همچنین جزو بهترین  قطارهای اتوبوسی رجا شمرده می شود. این قطار به نسبت قیمت ارزان بلیط قطار، امکانات و خدمات قابل توجهی را به مسافران ارائه می دهد. در ادامه با مهم ترین امکانات این قطار اتوبوسی لوکس بیشتر آشنا می شویم.

  • دارای سیستم تهویه مناسب هوا
  • سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی
  • واگن های عایق بندی شده در مقابل سرما و گرما
  • دارای سیستم صوتی و تصویری برای تماشای فیلم و سریال
  • ارائه میان وعده به مسافران جهت پذیرایی
خرید بلیط قطار سریع السیر تهران مشهد

قیمت بلیط و زمان حرکت قطار اتوبوسی پردیس، قطار سریع السیر تهران مشهد

قطار پردیس سالنی یکی از پر تردد ترین قطارهای اتوبوسی به مقصد مشهد به حساب می آید چرا که پر سرعت ترین قطاری که ۴ ساعت کمتر از دیگر قطارها مسافران را به مقصد می رساند همین قطار اتوبوسی پردیس است.

قیمت بلیط قطار اتوبوسی پردیس در حال حاضر ۱۵۹۰۰۰تومان است. البته در نظر داشته باشید که این مبلغ حدودی است و اگر شما قصد دارید برای خرید بلیط این قطار اقدام کنید حتما باید سایت های معتبر فروش بلیط قطار را چک کنید تا از به روز ترین قیمت بلیط قطار پردیس سالنی مشهد اطلاع دقیق پیدا کنید.

قطارهای اتوبوس ماهان و صبا ارزان ترین راه برای سفری سریع السیر

قطارهای اتوبوسی ناوگان ریلی کشور به نسبت دیگر قطارهای کشور سرعت بیشتری دارند. اما باید توجه داشت که قطارهای اتوبوسی به نسبت قیمت بلیطی که دارند خدمات و امکانات محدودتری نسبتت به قطارهای کوپه ای در اختیار مردم قرار می دهند. پس اگر قصد دارید در زمان کوتاه تر و با هزینه کمتری به مقصد برسید حتما به امکانات قطاری که قصد سفر با آن را دارید نیز توجه کنید.

قطار اتوبوسی صبا و قطار اتوبوسی ماهان یکی دیگر از انواع قطارهای ناوگان ریلی کشور است که به نسبت سایر قطارها قیمت بلیط ارزان تری دارد. بیشتر مسافران قطارهای اتوبوسی را قشر دانشجو تشکیل می دهند. چرا که قیمت ارزان بلیط و همچنین سرعت بالای قطار دو فاکتور مهمی است که بیشتر دانشجویان به آن توجه می کنند.

در هنگام سفر با این دو قطار در کمتر از ۱۰ ساعت به مسیر خود خواهید رسید. امکانات و خدمات قطارهای اتوبوسی ماهان و صبا به اندازه ای است که مسافر به نسبت هزینه ای که برای خرید بلیط پرداخت کرده احساس رضایت نسبی داشته باشد. پس اگر به دنبال سفری با قطاری می گردید که خدمات لوکسی به شما ارائه دهد این دو قطار اتوبوسی انتخاب ایده آلی برای شما نخواهند بود.

قطار پردیس سالنی تهران مشهد

با قطار فدک طول مسیر سفر را فراموش خواهید کرد

گروهی از مسافران همیشه به دنبال سفر با قطاری هستند که لذت هم فال وهم تماشا را در طول سفر خود تجربه کنند و با آرامش خیال به راه آهن مشهد برسند. هیچ چیز جذاب تر از این نیست که سفر با قطاری را تجربه کنید که فضای جذاب و امکانات قابل توجهی که به مسافران ارائه می دهد باعث شود بهترین خاطره سفر ریلی را در ذهن شما به یادگار بگذارد.

مهماندارن قطار فدک مشهد، بهترین قطار تهران مشهد

قطار فدک یکی از لوکس ترین و درجه یک ترین قطارهای کشور است که از سال ۱۳۹۳ خدمات مسافربری به مردم عزیز کشور را آغاز کرده است. با ورود قطار فدک به ناوگان ریلی کشور انقلاب بزرگی در سفرهای ریلی شکل گرفت و دید مردم کشور نسبت به سفر ارزان با قطار تغییر کرد.

قطار ۵ ستاره فدک با ارائه خدماتی نوین به مسافران سفری خاطره انگیز را در ذهن مسافران به خاطره تبدیل می کند. طول سفر از تهران تا مشهد با قطارهای فدک نزدیک ۱۲ ساعت طول می کشد اما با توجه به شرایط قابل توجهی که در طول سفر برای مسافران فراهم است تجربه زندگی در سفر و لذت بردن از طول مسیر حتی فرصت نگاه کردن به ساعت را از مسافران خواهد گرفت.

حالا نوبت شماست تا از تجربه سفر به مشهد وانتخاب بهترین قطار تهران مشهد برای ما صحبت کنید. به نظر شما آیا سفر با قطار پرسرعت بهتر است یا سفر با قطار لوکسی که تجربه زندگی در سفر را برای شما یادآوری کند؟

 

 

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.