هتل های ۵ ستاره تازه ساز مشهد را بشناسید!

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
هتل های 5 ستاره تازه ساز مشهد
  • شنبه 24 فوریه 2024
  • 472
  • 0

در میان تمامی هتل های مشهد، هتل های ۵ ستاره تازه ساز مشهد می توانند امکانات باکیفیت و بسیار زیادی را در اختیار مسافرین قرار دهند. امکانات مدرن، تمیزی اتاق ها و همچنین ساخته شدن آنها با توجه به استانداردهای جدید ساختمان سازی باعث شده تا تجربه اقامت در این هتل ها، تجربه باکیفیت و به یادماندنی باشد. در ادامه مقاله قصد داریم شما را با هتل های پنج ستاره تازه تاسیس مشهد آشنا کنیم.

لیست هتل های ۵ ستاره تازه تاسیس مشهد

تازه تاسیس بودن هتل های ۵ ستاره مشهد نشان از کیفیت بالای خدمات آن ها و همچنین امکان بهره مندی از بهترین نظافت در این هتل ها را دارد. در ادامه به هتل های ۵ ستاره مشهد که کمتر از ۵ سال پیش به بهره برداری رسیده اند، اشاره می کنیم. شما می توانید هر یک از این هتل ها را به صورت کاملا آنلاین از سایت پرشین هتل رزرو کنید.

  • هتل نگین مصلی
  • هتل نوین پلاس
  • هتل پارسیس
  • هتل ضیافت الزهرا
  • هتل قصر الضیافه قدس
  • هتل بزرگ جهان
  • هتل ارغوان
  • هتل خورشید هشتم

معرفی هتل های ۵ ستاره تازه تاسیس مشهد

نگین مصلی

هتل نگین مصلی یکی از هتل های پنج ستاره تازه ساز مشهد است که در سال ۱۴۰۲ به بهره برداری رسید. این هتل در گروه هتل های لوکس مشهد قرار می گیرد که در خیابان مصلی واقع شده و فاصله ۱۰ دقیقه ای (با خودرو) تا ورودی نواب صفوی حرم دارد. دید هتل نگین مصلی مشهد خیابان و حرم است که می توانید با توجه به سلیقه خودتان هر کدام از اتاق های این هتل را انتخاب کنید. هتل نگین مصلی دارای ۴ طبقه و ۱۸۶ اتاق است.
اتاق های تمیز با امکانات فوق العاده باعث محبوبیت این هتل شده اند. این هتل دارای رستوران، کافی شاپ و آتلیه برای عکس های خانوادگی است. امکانات اتاق های هتل نگین مصلی کامل است.

ارغوان

هتل ارغوان جزء هتل های ۵ ستاره تازه ساز مشهد است که در بلوار وحدت قرار گرفته و فاصله ۳ دقیقه ای با خودرو تا حرم امام رضا (ع) دارد. این هتل در سال ۱۴۰۱ ساخته شد و دارای ۱۳ طبقه ۱۰۷ اتاق است. اتاق های این هتل با ظرفیت های ۲ نفره، ۳ نفره، ۴ نفره و ۵ نفره موجود هستند که هر کدام از نظر ساختاری با یکدیگر متفاوت می باشند.
امکانات هتل ارغوان مشهد شامل آسانسور، رستوران و کافی شاپ و امکانات معمولی دیگر است. در این هتل یک رستوران فرنگی نیز وجود دارد که می توانید برای میل کردن غذاهای خوشمزه از آن استفاده کنید. این هتل دارای سالن کنفرانس و همایش نیز برای برگزاری جلسات مختلف می باشد. از هتل ارغوان به عنوان یکی از تمیزترین هتل های مشهد یاد می شود.

قصر الضیافه قدس

هتل قصر الضیافه قدس یکی از هتل های ۵ ستاره تازه ساز مشهد نزدیک به حرم و در خیابان شیرازی است. این هتل با امکانات عالی در سال ۱۴۰۱ به بهره برداری رسید. با وجود نوساز بودن این هتل، بسیاری از افراد علاقه مند به رزرو این هتل هستند. یکی از برتری های هتل قصر الضیافه قدس نسبت به برخی از هتل های موجود در مشهد، امکان رزرو اتاق با دید حرم است.
این هتل دارای ۱۱ طبقه و ۲۲۵ اتاق است. اتاق های این هتل ۲ تخته و ۴ تخته با دید و بدون دید حرم می باشند. این هتل دارای رستوران و کافه بام بوده که امکان میل کردن غذا و نوشیدنی های مختلف را به شما می دهد. هتل قصر الضیافه قدس فقط ۱ دقیقه فاصله پیاده روی با ورودی شیرازی حرم دارد. به همین خاطر می توان این هتل را به افرادی که قصد سفر با مادربزرگ ها و پدربزرگ ها و افراد مسن دارند، پیشنهاد کرد.

جهان

هتل های 5 ستاره نوساز مشهد

هتل بزرگ جهان یکی از هتل های ۵ ستاره تازه ساز مشهد است. این هتل در نزدیکی جوار امام رضا و در خیابان شیرازی واقع شده است. می توانید با ۴ دقیقه پیاده روی به ورودی شیرازی حرم بروید. این هتل در سال ۱۴۰۱ به بهره برداری رسید و دارای ۸ طبقه است.
این هتل در مجموع دارای ۱۵۶ اتاق ۲ تخته، ۳ تخته، ۴ تخته و ۵ تخته است که هر کدام تنوع بالایی دارند و می توان بر اساس سلیقه آن ها را انتخاب کرد. در هتل بزرگ جهان مشهد می توان غذاهای خوشمزه نیز برای وعده ناهار و شام میل کرد. هر چند که اقامت در این هتل با صبحانه رایگان است. این هتل دارای کافی شاپ و رستوران بام است که می توانید خوراکی ها و غذاهای خوشمزه را در آن جا میل کنید.

ضیافت الزهرا

هتل ضیافت الزهرا یکی از هتل های نوساز ۵ ستاره مشهد است. این هتل در نزدیکی حرم امام رضا (ع) و در خیابان نواب صفوی واقع شده و فقط ۶ دقیقه (پیاده روی) فاصله تا حرم دارد. این هتل ساخت سال ۱۴۰۰ بوده و دارای ۱۲ طبقه است. مجموعا ۱۴۵ اتاق در این هتل وجود دارند که شامل اتاق های ۲ تخته، ۳ تخته و ۴ تخته می باشند. این هتل ۵ ستاره مشهد دارای رستوران و کافی شاپ است.
مرکز خرید و جکوزی نیز در این هتل ۵ ستاره مشهد وجود دارند که می توانید از آن ها استفاده کنید. این هتل دارای اتاق های تمیز، دسترسی عالی به حرم امام رضا (ع) و همچنین نوساز است.

هتل نوین پلاس

هتل نوین پلاس مشهد از جمله هتل های ۵ ستاره تازه ساز مشهد است. این هتل در سال ۱۴۰۰ ساخته شده که در منطقه الهیه، بلوار صادقیه، صادقیه ۱۲ قرار دارد. این هتل ۷ طبقه ساختمانی و ۱۰۳ واحد اقامتی دارد که به زیباترین شکل ممکن دیزاین شده اند. از امکانات داخل هتل نوین پلاس مشهد می توان به رستوران و کافی شاپ، پارکینگ، اینترنت رایگان و … اشاره کرد.
موقعیت مکانی هتل نوین پلاس مشهد به گونه ای است که نمایشگاه بین المللی مشهد در فاصله ۵ دقیقه ای آن قرار گرفته که برای تاجران و نمایشگاه داران بهترین گزینه جهت رزرو هتل های ۵ ستاره و تازه تاسیس در مشهد خواهد بود.

هتل اترک (۴ ستاره اما در حد ۵ ستاره)(بازسازی شده)

هتل اترک یکی از نزدیک ترین هتل های ۴ ستاره اما در حد ۵ ستاره مشهد به حرم است. این هتل در فلکه آب قرار گرفته و با ورودی باب الرضا فقط ۲ دقیقه فاصله پیاده روی دارد. هتل اترک در سال ۱۳۵۷ ساخته شده بود؛ اما برای ارائه خدمات بهتر در سال ۱۴۰۱ بازسازی کامل شد. هتل اترک دارای ۱۱ طبقه و ۱۵۷ اتاق است. اتاق های این هتل شامل اتاق های ۲ نفره، ۳ نفره و ۴ نفره با صبحانه رایگان می باشند.
با این حال در این هتل یک رستوران با غذاهای بسیار متنوع نیز وجود دارد که می توانید در آن ناهار و شام خودتان را میل کنید. هتل اترک دارای کافی شاپ نیز هست که برای میل کردن میان وعده های خودتان از آن کمک بگیرید. امکاناتی که در هتل اترک به عنوان یک هتل بازسازی شده جدید وجود دارند بسیار متنوع است. سالن ورزشی، سونا، جکوزی و … از جمله امکانات تفریحی این هتل هستند.

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.