مجتمع تفریحی جام جم مشهد

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
مکان های تفریحی مشهد

بدون شک تفریح و گردش در مشهد یکی از مهم ترین هدف های هر مسافری است که یه این شهر زیبا سفر کرده است. خوشبختانه شهر مشهد با فراهم آوردن بهترین مکان های تفریحی دست مسافران را برای انتخاب تفریح مناسب باز گذاشته است. در ادامه همراه ما باشید تا یا معرفی یکی از بهترین مجتمع های تفریحی مشهد یعنی مجتمع تفریحی جام جم مشهد شما را با هیجان انگیز ترین جا برای گشت و گذار و تفریح در مشهد بیشتر آشنا کنیم.

مجتمع تفریحی جام جم مشهد کجاست؟

مجتمع تفریحی و گردشگری جام جم مشهد در فاصله بسیار نزدیکی با بلوار وکیل آباد مشهد قرار گرفته است. به این ترتیب شما می توانید حتی قبل از گشت و گذار در این منطقه گردشگری از پارک و باغ وحش وکیل آباد مشهد برای گشت و گذار و تفریح استفاده کنید و پس از آن برای تجربه بازی های هیجانی خود را به مجموعه جام جم برسانید.

قیمت و ساعت ورود باغ وحش وکیل آباد مشهد

قیمت ورودی و هزینه بازی های این مجموعه چقدر است؟

برای ورود به این مجموعه ورزشی و تفریحی نیاز به پرداخت هزینه ای به نام ورودی نیست. تنها کافی است پس از ورود به مجموعه تفریح و بازی مورد علاقه خود را انتخاب کنید و پس از آن برای خرید بلیط هر یک از بازی های انتخابی اقدام کنید.

بیشتر بازی ها و تفریح های هیجانی مشهد که در باشگاه های مختلف جام جم قرار گرفته به عنوان یک تفریح لوکس از آن نام برده می شود پس اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که برای کشف شادی و هیجان به دنبال یک بازی ارزان قیمت می گردید باید تفریح در این مجموعه را کلا فراموش کنید چرا که هزینه بلیط این بازی ها در دسته تفریح های ارزان قیمت قرار نمی گیرد.

ساعت کاری مجموعه تفریحی جام جم مشهد

مجموعه گردشگری و تفریحی جام جم مشهد همه روزه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۰ شب آماده خدمت رسانی به عزیزانی است که برای گذراندن لحظات خوش اوقات فراغت خود را به این مجموعه رسانده اند. مجموعه تفریحی جام جم در روزهای تعیطیلات رسمی کشور مطابق دیگر مکان های تفریحی بسته است پس در هنگام برنامه ریزی برای گشت و گذار در این منطقه تفریحی حتما از باز بودن مجموعه خیال خود را راحت کنید.

مکان های ورزشی مشهد

پیست کارتینگ مجموعه تفریحی جام جم

بدون شک مجموعه تفریحی جام جم مشهد به پیست کارتینگ فوق العاده ای که دارد شهرت پیدا کرده. پیست کارتینگ جام جم مشهد یکی از هیجان انگیز ترین تفریح هایی است که عاشقان سرعت و هیجان آن را انتخاب می کنند. اگر شما هم جزو افرادی هستید که از بازی با سرعت و رانندگی با سرعت بالا لذت می برید پیشنهاد می کنم حتما این بازی هیجان انگیز را در نظر خود داشته باشید تا بتوانید یکبار برای همیشه لذت رانندگی دیوانه وار را امتحان کنید.

بهترین پیست کارتینگ مشهد

بزرگ ترین باشگاه پینت بال شرق کشور

این روزها پینت بال به عنوان یکی از جذاب ترین بازی های جوان پسند طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. باشگاه پینت بال جام جم مشهد به عنوان بزرگ ترین باشگاه پینت بال در شرق مشهد این امکان را برای مشهدی های عزیز فراهم کرده تا با مراجعه به این باشگاه بزرگ بتوانند ساعاتی هیجان انگیز و لذت بخش را در کنار دوستان خود بگذرانند.

بهترین و جدیدترین باشگاه پینت بال مشهد

در این باشگاه قبل از شروع بازی آموزش های لازم و اولیه به شرکت کنندگان داده می شود تا شرکت کنندگان بتوانند با رعایت قوانین بازی لحظات مفرح  هیجان انگیزی را در کنار دوستان خود بگذرانند. محیط این باشگاه فضای بسیار بزرگی دارد و با لوکیشن های جنگی هیجان انگیز شرایط جذابی را برای جنگ فرضی و پرتاب گلوله به حریف فراهم کرده است. اگر در مورد باشگاه های پینت بال مشهد و بازی پینت بال نیاز به اطلاعات بیشتری دارید، پیشنهاد می کنم حتما مقاله بهترین باشگاه های پینت بال مشهد را مطالعه بفرمائید.

باشگاه های ورزشی جام جم

مجموعه جام جم مشهد با در اختیار داشتن یک باشگاه ورزشی بزرگ و با امکانات، امکان ثبت نام در کلاس ای ورزشی را برای مردم مشهد فراهم کرده است. مشهدی هایی که پایه ثابت باشگاه جام جم مشهد هستند حتما برای کلاس هایی مانند والیبال و یا بسکتبال باشگاه ورزشی جام جم ثبت نام کرده اند و از محیط باشگاه های این مجموعه برای ورزش های روزانه و تمرین های مسابقه ای استفاده می کنند.

باشگاه های سوار کاری مجموعه تفریحی جام جم مشهد

از حق نگذریم باشگاه های سوارکاری جام جم هم در نوع خود جذابیت زیادی دارد. بسیاری از افرادی که به دنبال مکانی برای یادگرفتن اسب سواری به دنبال کلاس های آموزشی هستند به این باشگاه سر می زنند و علاوه بر آموزش اسب سواری و سوار کاری را به عنوان یک تفریح هیجان انگیز انتخاب می کنند.

هزینه سوارکاری در مشهد

رستوران و فست فود جام جم

مجموعه تفریحی جام جم مشهد علاوه بر یک محیط تفریحی امکانات رفاهی خوبی را برای بازدید کنندگان خود در نظر گرفته تا مردم بتوانند پس از گذراندن اوقات خوش و هیجان انگیز خود در این مجموعه از خدمات رفاهی آن نیز استفاده کنند. رستوران ها و کافی شاپ های هیجان انگیز مجموعه جام جم این امکان را برای مردم فراهم کرده تا پس از تفریح برای وعده های ناهار، شام و یا عصرانه به یکی از فست فود ها و یا کافه های جام جم مراجعه کنند.

آدرس فست فود جام جم مشهد

در انتها پیشنهاد می کنم پس از مراجعه به این مجموعه هیجان انگیز و جذاب حتما نظرات، تجربه ها و حتی خاطرات هیجان انگیز خود را با ما در میان بگذارید.

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.