چرا جنگل جیغ مشهد ترسناک نیست؟

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
جنگل جیغ مشهد

مراقب باشید، شاید خواندن این مقاله برای شما مناسب نباشد! در این مقاله دل را به دریا زده ایم تا به یکی از مخوف ترین جاهای دیدنی یعنی جنگل جیغ مشهد سر بزنیم و رازهای گفته نشده در خصوص این جنگل پر از حاشیه را کشف کنیم. حالا اگر شما جزو افرادی هستید که نمایش ترس و وحشت برایتان جذاب است در ادامه همراه ما باشید تا از سیر تا پیاز این جنگل جن زده سر در بیاوریم.

داستان ترسناک جنگل جیغ مشهد

حتما پیش از این در مورد جنگل های ترسناک دنیا جست و جو کرده اید، اما آیا از وجود جنگل وحشت مشهد اطلاع کافی دارید؟

داستان مبهم و پر از حاشیه این جنگل به عنوان یکی از ترسناک ترین جاهای دیدنی مشهد از سال ۱۳۹۰ و از آنجا شروع شد که ساکنان روستای سربرج مشهد پس از غروب خورشید به این جنگل سر زدند و متوجه صداهای عجیب و غریب شدند. در ابتدا این سرو صدا از نظر مردم بومی روستا شبیه توهم و خیال بود اما همین که حواشی این جنگل برای مسافران و گردشگران هم باز شد، همگی متوجه این نکته شدند که صداهای عجیب این جنگل یک داستان معمولی ندارد.

روستای جیغ مشهد کجاست

جنگل جیغ در مشهد کجاست؟

برای پیدا کردن سرنخ های بیشتر در مورد این جنگل پر از رعب و وحشت باید اطلاعات دقیق تری در مورد آن کسب کنیم. در مرحله اول باید متوجه شویم که اصلا جنگل جیغ مشهد کجاست؟

برای پیدا کردن آدرس دقیق جنگل جیغ مشهد تنها کافی است سوار اتومبیل خود شوید و به سمت منطقه تفریحی گردشگری طرقبه مشهد رانندگی کنید. اشتباه نکنید جنگل جن در مشهد کمی با طرقبه فاصله دارد. پس باید مسیر را ادامه دهید تا به تابلوی روستایی به نام سربرج مشهد برسید. جنگل ارواح ترسناک مشهد دقیقا در همین روستا وجود دارد.

آیا وجود جنگل جیغ در مشهد حقیقت دارد؟

با رسیدن به روستای سربرج مشهد نفس ها در سینه حبس می شود. چرا که حالا دیگر در فاصله بسیار کوتاهی از جنگل جیغ مشهد قرار گرفته اید. در هنگام ورود به روستا از هر کدام از اهالی سربرج بپرسید مسیر دقیق جنگل را پیدا خواهید کرد. این پرسش و پاسخ با اهالی روستا موجب می شود نسبت به وجود واقعی جنگل جیغ اطمینان پیدا کنید.

پیشنهاد می کنم اگر قصد ماجراجویی در این جنگل ترسناک را دارید جوری برنامه ریزی کنید که قبل از تاریکی و غروب آفتاب بتوانید در جنگل قدم بزنید.

صدای جنگل جیغ در مشهد

صدای عجیب در مشهد همه را می ترساند!

بیشتر مردم و مسافران کنجکاوی که به این جنگل پا می گذارند توقع دارند تا با یک جنگل خشکیده و پر از تارهای عنکبوت مواجه شوند اما جنگل جن بر خلاف نامی که با آن به شهرت رسیده محیط سرسبز و جذابی دارد.

همین که رنگ آفتاب از رخ جنگل برداشته می شود ترس و وحشت سراسر وجود بازدید کنندگان را فرا می گیرد. هر چقدر که به دل شب نزدیک تر شویم رنگ سیاهی و صداهای عجیبی که به گوش می رسد بیشتر می شود. در ابتدا همه فکر می کنند که شاید دچار توهم و یا خیال شده اند و سعی می کنند صداهایی که به گوش می رسد را فراموش کنند اما داستان پیچیده تر از این حرف  هاست.

بسیاری بر این عقیده اند که صدای جنگل جیغ مشهد چیزی شبیه به جیغ زنی که در حال سوختن در آتش است در این باغ به گوش می رسند. این صدای ممتد جیغ زدن، نفس هر بازدید کننده را می گیرد چرا که همه شواهد بر وجود جن و ارواح در این جنگل صادق است.

تاریخچه روستای سربرج مشهد، روستای نفرین شده مشهد

روستای سربرج مشهد یکی از قدیمی ترین روستاهای اطراف مشهد به حساب می آید. جمعیت این روستا در مقایسه با دیگر روستاهایی که در نزدیکی مشهد قرار گرفته اند بسیار کم است. برخی این کاهش جمعیت را به دلیل وجود نا امنی بابت جنگل جیغ می دانند اما این در حالی است که جمعیت این روستا قبل از سال ۱۳۹۰ نیز به همین تعداد بوده است.

مردم روستای سربرج در ابتدا وقتی متوجه سر و صداهای عجیب و شبانه در این جنگل شدند مسئله را با فرمانداری سربرج درمیان گذاشتند. پس از همه گیر شدن داستان و سرو صداهایی که در شبکه های مجازی در خصوص شایعه مشاهده ارواح سرگردان در این جنگل ایجاد شد گروهی به عنوان مامور وارد جنگل شدند تا راز مخوف این جنگل ترسناک را برای همیشه افشا کنند.

صداهای عحیب در جنگل جیغ مشهد

داستان خانه جن زده در مشهد، دروغی که باور کردنی است

پس از حضور ماموران و گشت و گذار تحقیقاتی در این جنگل بدنام داستان جنگل جیغ در مشهد برای همیشه مختومه شد چرا که با توجه به سرنخ های موجود در جنگل علت سرو صداهای عجیب و قریب وجود تعداد بسیار زیاد ملخ ها و جیرجیرک هایی است که در لابه لای درختان قرار گرفته اند.

ماموران در حال وارسی جنگل جیغ مشهد

به گفته مردم بومی روستا در هر کدام از درختان عظیم الجثه جنگل بیش از ۳ هزار ملخ و جیرجیرک پنهان شده اند که پس از غروب آفتاب صداهای عجیب و دسته جمعی شان موجب به وجود آمدن رعب و وحشت در سراسر جنگل می شود.

با اطلاع رسانی دقیق در مورد راز بزرگ جنگل جنی در مشهد شایعاتی از قبیل وجود خانه جن زده در وسط جنگل و یا رفت و آمد ارواح در ساعت های نیمه شب برای همیشه مسکوت باقی ماند.

جنگل جیغ مشهد علی رغم تمام حواشی ترسناکی که دارد به عنوان یک جاذبه هیجان انگیز به گردشگرانی که به دنبال کشف جاهای ترسناک مشهد هستند پیشنهاد می شود. همچنین شما می توانید برای تجربه لحظات جذاب تر پس از گشت و گذاری متفاوت در سربرج به آبشار گرینه مشهد که در نزدیکی و همسایگی جنگل جیغ قرار گرفته نیز سری بزنید.

 

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.
محدثه سلیمانی (17 جولای 2019)

من شنیدم تو جنگل جیغ مشهد جن و خانه ارواح وجود داره پس همش شایعه بوده؟

    mashad_admin (17 جولای 2019)

    سلام
    بله دوست عزیز حیال راحتی داشته باشید چرا که هیچ جن و ارواحی در این روستا وجود ندارد همه چی شایعه است.

یاسین طباطبایی (17 جولای 2019)

همه این ها شایعس گوش نکنید چطور ممکنه در یک جنگل در مشهد ارواح وجود داشته باشه؟ به این حرفا اعتنا نکنید

    mashad_admin (17 جولای 2019)

    دوست عزیز حق با شماست در این روستا هیچ گونه جن و ارواحی وجود ندارد.

محمدرضا (17 جولای 2019)

در این جنگل واقعا جن وجود داره من دیدم حالا شماها باور نکنید. ملخ و جیرجیرک چیه همش واقعیته

    mashad_admin (17 جولای 2019)

    ممنون از تجربه نگاری تون دوست عزیر ولی تمام چیزهایی که در موردش صحبت کردید صحت نداره. در این روستا خبری از جن و ارواح نیست

سمانه68 (17 جولای 2019)

سلام
روستای سربرج به لحاظ تاریخی یکی از بهترین روستاهای اطراف مشهد هستش. طبیعت زیبا و مردم خوبی هم دارد. این حرف ها در مورد این روستا درست نیست چون بعد از بررسی همه متوجه شدن این صدا از ملخ ها و جیرجیرک ها بوده و خبری از خانه جن زده و ارواح سرگردان در این جا نیست

    mashad_admin (17 جولای 2019)

    سلام دوست عزیز
    ممنون از اینکه تجربه نگاری ارزشمند خودتون و در خصوص روستای جیغ مشهد با ما در میون گذاشتید

Dionia.976 (17 جولای 2019)

من طرقبه مشهد و دیدم اصن ازنجا خبر نداشتم کاش میشد تو سفرم میدیدم این جنگل جیغ در مشهد را خیلی باید ترسناک و جذاب باشه اینجور که میگید

    mashad_admin (17 جولای 2019)

    سلام دوست عزیز ممنون از ارسال نظراتتون
    حالا که در سفر قبلی خود بازدید از جنگل جیغ مشهد و از دست دادید بد نیست برای سفر آینده خود حتما اینجاو در نظر داشته باشید.

یاسر (1 سپتامبر 2019)

این روستا واقعا جن زدست مادر برزرگ من از اهالی قدیمی این روساست خودش گفته که اجنه اینجا زندگی می کنن. مخصوصا اگه سر شب سر بزنی به این روستا قشنگ متوجه قدم هاشون می شی

    مشهدمگ (1 سپتامبر 2019)

    یاسر عزیز سلام
    ممنون از تجربه نگاری خوبت که با ما در میون گذاشتی.