رستوران راستگو مشهد، با نیم قرن سابقه در بلوار وکیل آباد

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
رستوران راستگو مشهد

رستوران گردی و امتحان کردن غذاهای ایرانی در رستوران های معروف جزو یکی از جذاب ترین بخش های سفر به مشهد مقدس است. اما بیشتر ما فقط تعداد معدودی از رستوران های مشهد را می شناسیم که نام آن ها بر سر زبان هاست. در صورتی که شهر زیارتی مشهد به اندازه تعداد هتل هایش رستوران هم دارد. امروز می خواهیم با رستوران راستگو مشهد آشنا شویم و کیفیت غذایی با توجه به قیمت آن را بررسی کنیم پس در ادامه همراه مشهد مگ باشید.

معرفی رستوران vip راستگو مشهد، یکی از بهترین رستوران‌های مشهد

در میان بهترین رستوران های مشهد رستوران های دیگری هم وجود دارند که شاید کمتر نامشان را شنیده باشیم؛ این امر ممکن است دلیل بر بی کیفیتی آن ها نباشد. راستگو یکی از صد ها رستوران فعال در شهر زیارتی مشهد مقدس است که انواع غذاهای ایرانی در آن طبخ و سرو می شود. خوشمزه‌ترین کباب‌های ایرانی را می‌توانید در منو رستوران راستگو مشهد انتخاب کنید و سفارش دهید. ظرفیت سالن رستوران راستگو در حدود ۱۲۰ نفر است که قابلیت رزرو میز به صورت تلفی برای تعداد افراد مورد نظرتان را دارد. همچنین شما می تواندی در هتل یا خانه خود جلوی تلویزیون بنشینید و به صورت تلفنی غذای مورد علاقه تان را سفارش بدهید؛ رستوران vip راستگو با پیک رایگان آن را درب منزل تحویل شما می دهد.

قیمت غذاهای رستوران راستگو، منو رستوران راستگو مشهد

رستوران راستگو مشهد کجاست؟ تلفن و آدرس رستوران راستگو مشهد

بلوار وکیل آباد یکی از معروف ترین محله های مشهد است که در قسمت غرب شهر واقع شده است. انتهای این مسیر به به دوراهی طرقبه و شاندیز که محلی برای عاشقان رستوران گردی است ختم می شود. اما اگر شما فرصت کافی برای رفتن به سمت منطقه شاندیز را ندارید پیشنهاد می کنیم از میان رستوران های محدوده بلوار وکیل آباد یکی را به دلخواه انتخاب کنید. پیشنهاد امروز ما رستوران راستگو است که یکی از معروف‌ترین رستوران‌های وکیل آباد به شمار می‌رود و دقیقا در بلوار اصلی و بعد از پل هاشمیه قرار دارد. یکی از مهم ترین ویژگی های مثبت این رستوران فضای مناسب جهت پارک اتومبیل های شخصی شما عزیزان است. تلفن و آدرس رستوران راستگو مشهد به شرح زیر است:

آدرس رستوران راستگو در مشهد: مشهد، بلوار وکیل آباد، بعد از پل هاشمیه، بین وکیل آباد۲۳ (سید مرتضی) و ۲۵ (مفید)

شماره تلفن رستوران راستگو مشهد: ۰۵۱۳۶۰۱۶۶۹۶ و ۰۵۱۳۶۰۱۶۶۹۸

مزیت رستوران راستگو نسبت به سایر رستوران های معروف مشهد

یکی از مهم ترین مزیت های رستوران راستگو در مقابل سایر رستوران های شهر مشهد ساعت کاری آن است. بسیاری از افراد خصوصا زائرینی که برای زیارت حرم اما رضا (ع) به شهر مشهد سفر می کنند، معمولا زمان سرو وعده های غذایی شان تغییر می کند. رستوران راستگو بر خلاف بسیاری از رستوران های معروف مانند رستوران پسران کریم مشهد، بازه های طولانی برای وعده ناهار و شام را در اختیار میهمانان خود قرار می دهد.

منوی غذای رستوران راستگو شامل چه غذاهایی است؟

رستوران راستگو منوی غذایی متنوعی از انواع غذاهای ایرانی با گوشت قرمز و گوشت سفید دارد. شما می توانید انواع کباب های با کیفیت را در منو رستوران راستگو مشهد پیدا کنید. یکی از مهم ترین نکاتی که در مورد پرس های غذایی این رستوران وجود دارد حجم زیاد غذا هاست. به طوری یک پرس غذای منوی رستوران راستگو برای ۳ نفر کم غذا، ۲ نفر با اشتهای معمولی کافی است. کباب راستگو مشهد یکی از پرطرفدارترین غذاها در منوی این رستوران است.

با توجه به تغییر دکوراسیونی که در محیط رستوران راستگوی مشهد به وجود آمده است در سال های اخیر تغییرات دکوراسیونی در فضای رستوران راستگوی مشهد انجام شده است که رضایت بیشتری از مشتریان را به خود جلب کرده است. اکنون شما می توانید از غذاهای بسیار با کیفیت این رستوران در یک فضای مطلوب و تمیز لذت ببرید.

بهترین غذای رستوران راستگوی مشهد کدام است؟ کباب راستگو مشهد را از دست ندهید

به طور کلی تقریبا همه افرادی که تجربه غذا خوردن در رستوران راستگو وکیل آباد مشهد را داشته اند، طرفدار پر و پا قرص شیشلیک های راستگو شده اند. برخی از آن‌ها معتقدند که شیشلیک رستوران راستگو حتی از شیشلیک های معروف شاندیز هم بهتر است. یعنی شما می‌توانید بهترین شیشلیک مشهد را در رستوران راستگو نوش جان کنید. اما نکته ای که وجود دارد قیمت بسیار بالای این غذاست ظاهرا نتوانسته رضایت کامل مشتریان را به خود جلب کند.

قیمت غذاهای رستوران راستگور

رستوران راستگو یکی از رستوران های خوب مشهد است که بیش از نیم قرن سابقه فعالیت دارد. راستگو از آن دسته مکان هایی است که برای ملاقات های کاری و اداری، قرار های خاص و… مناسب است. اما یکی از مهم ترین بحث هایی که در مورد این رستوران وجود دارد قیمت بسیار بالای و نامعقول آن است. حتی بسیاری از مشتریان این رستوران که از کیفیت غذای آن راضی بوده اند در نظر سنجی ها اعلام کردند که قیمت رستوران راستگو در مقابل کیفیت غذا بسیار بالاتر است.

رستوران راستگو وکیل آباد مشهد، تخفیف رستوران راستگو مشهد

این رستوران دارای منوی اردور نیز هست که مبلغ جداگانه ای برای هر نفر دریافت می شود. با وجود اینکه غذاهای رستوران با تجربه راستگو تز کیفیت مطلوبی برخورداند اما در مقایسه با دیگر رستوران های معروف شهر مانند رستوران باباقدرت مشهد یا رستوران معین درباری، آنچنان مقرون به صرفه نیست.

رستوران راستگو به کدام هتل های مشهد نزدیک است؟

یکی دیگر از مزایای این رستوران نزدیک بودن به هتل میثاق مشهد و هتل پارس مشهد است. نردیکی به هتل های مختلف می تواند یک مزیت مهم برای رستوران باشد. زیرا بسیاری از افراد که از کیفیت غذای هتل ها راضی نیستند می توانند غذای با کیفیت را رستوران های اطراف هتل امتحان کنند.

شما تا کنون کدام یک از رستوران های شهر مشهد را امتحان کرده اید و از آن راضی بوده اید. رستوران مورد علاقه خود را در قسمت نظرات برای ما هم بنویسید.

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.