رستوران سدروس مشهد

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
فضای باز رستوران سدروس شعبه رضاشهر مشهد

شهر مشهد علاوه بر جذابیت زیارت حرم امام رضا (ع) به شهر غذاهای خوشمزه و رستوران های پرطرفدار مشهور است. انواع رستوران های معروف و قدیمی در این شهر وجود دارند که بهتر است قبل از سفر خود به شهر مشهد مقدس با آن ها آشنا شوید. امروز می خواهیم با یکی از جذاب ترین و بزرگ ترین رستوران های مشهد آشنا شویم که چند شعبه در نقاط مختلف مشهد از جمله شاندیز دارد. در ادامه همراه مشهد مگ باشید تا با مجموعه رستوران سدروس مشهد بیشتر آشنا شویم.

معرفی مجموعه رستوران های زنجیره ای سدروش مشهد

گروه رستوران های سدروس با هدف احیاء فرهنگ اصیل پذیرایی ایرانی پدید آمد. نام این مجموعه رستوران ها برگرفته از درختی مطبق شبیه به گیاه کاج است که دقیقا نماد پایداری زندگی و اصالت است. رستوران های زنجیره ای  سدروس با استفاده از نیروهای متخصص و کارآمد، مواد درجه یک و سالم، تلاش می کند تا بهترین کیفیت و خدمات را با رعایت اصول بهداشتی در اختیار زائرین آستان قدس رضوی قرار بدهد.

مجموعه تالار و رستوران سدروس شاندیز مشهد

رستوران سدروس مشهد جزو یکی از بهترین رستوران های مشهد است که دارای ۴شعبه در مناطق پرتردد شهر مثل ۱۷شهریور، رضاشهر، سازمان آب و منطقه شاندیز بود. اما نکته جالب این است که در وبسایت رسمی خود رستوران سدروس در سال ۹۸ فقط از دو شعبه شاندیز و رضاشهر نام برده شده که به معنای فعال بودن این شعبه است.

معروف ترین غذا های منوی رستوران های سدروس

رستوران سدروس یکی از متنوع ترین منوهای غذایی را دارد که هر سلیقه ای را شامل می شود. همه عاشقان گوشت قرمز و انواع کباب یا حتی کسانی که طرفدار غذاهای فست فودی هستند می توانند حداقل یک گزینه ویژه مطابق با میلشان در این منو پیدا کنند. پرطرفدار ترین غذاهای مجموعه رستوران سدروس شامل موارد زیر می شوند.

  • هفت خوان سدروس شامل
  • هشت خوان
  • هفت خوان ویژه سدروس (دونفره)
  • کترینگ خانواده
  • سرتاس سدروس برای طرفداران فست فود
  • هفت فصل سدروس مخصوص صبحانه

منوی صبحانه رستوران سدروس شعبه رضاشهر

منوی صبحانه در تمامی شعبا ین رستوران سرو می شود. اگر شما در سفر خانوادگی خود به شمهد مقدس به شعبه رضاشهر یا شاندیز رستوران سدروس رفتید حتما سینی ۷ فصل مخصوص صبحانه را امتحان کنید. این سینی جذاب تقریبا برای ۴ نفر کافیست و آن ها را کاملا سیر می کند. سینی ۷ فصل از منوی صبحانه رستوران سدروس شامل گزینه های سرد و گرم زیر می شود.

فصل بهار: خیار گوجه سبزی

فصل تابستان: املت و چای

فصل پاییز: خوراک لوبیا، سوسیس و فلافل

فصل زمستان: کره، مربا، پنیر، حلواشکری

فصل برکت: نان

فصل نشاط: نوشیدنی ها و آبمیوه ها

فصل انرژی: خرما، شیره انگور، عسل و کنجد

رستوران های معروف بسیار زیادی در شهر زیارتی مشهد وجود دارد مانند رستوران پسران کریم مشهد یا رستروان معین درباری اما هیچ کدام از آن ها برای وعده صبحانه سرویس دهی ندارند. رستوران سدروس جزو مجموعه هایی است که اگر از صبحانه های محل اقامت خود راضی نباشید می توانید به راحتی خودتان را به یک از ۲ شعبه اصلی این رستوران برسانید.

رستوران و کافی شاپ vip رستوران سدروس

امکانات رستوران های سدروس در شهر مشهد

رستوران های سدروس در شعبه شاندیز مشهد و رضاشهر امکانات مطلوبی را در اختیار میهمانان خود قرار داده است. از آنجایی که کاربردی این رستوران پذیرایی در هر سه وعده غذایی و منوی کافی شاپ است به راحتی می توانید برای برگزاری مراسمات و مهمانی های های خود میز مورد نظرتان را رزرو کنید. علاوه بر این، رستوران سدروس امکان  رزرو برای جشن های سورپرایزی و دونفره در یک فضای بی نظیر را در اختیار شما قرار می دهد. مجموعه تالار برگ سدروس امکان پذیرایی از جشن های بزرگ و مراسمات را نیز دارد.

این رستوران پارکینگ اختصاصی ندارد اما در قسمت جلوی رستوران برای همه میهمانان فضای پارک رایگان در نظر گرفت شده است تا با خیال راحت اوقات خود را در مجموعه رستوران های سدروس مشهد سپری کنید. از جمله جذاب ترین امکانات رستوران سدروس فضای باز این رستوران خصوصا در شعبه شاندیز مشهد است. داشتن آلاچیق های رو باز و سرپوشیده امکان لذت بردن در هر فصلی از سال را برایتان فراهم می کند. امکان پرداخت الکترونیک و آنلاین و همچنین منوی متنوع از غذاهای ایرانی و فست فود ها از دیگر امکانات رستوران سدروس به حساب می آید. تمامی امکانات در هر دو شعبه رستوران سدروس برای مهمانان عزیز فراهم است.

آلاچیق رستوران سدروس شعبه شاندیز مشهد

نظر کاربران درباره مجموعه ریتوران های سدروس مشهد چیست؟

مجموعه سدروس با سابقه ۶ ساله همرده رستوران هایی مانند رستوران بابا قدرت مشهد است. سدروس با دو شعبه شاندیز مشهد و رضاشهر که در حال حاضر فعالیت می کنند جزو رستوران های خانوادگی با فضای باز و انواع غذاهای کبابی و فست فود محسوب می شود. منوی این رستوران از تنوع بالای برخوردار است اما کاربران از لحاظ قیمتی این رستوران را در رده رستوران های گران قیمت می دانند. فضای باز این رستوران جزو مواردی است که رضایت بیشتر افراد را به خود جلب کرده است.

برخی از کاربران این رستوران از ترکیب طعم های جدید، عطر و بوی غذاهای اصیل ایرانی و همچنین تنوع بسیار بالای منوی رستوران سدروس بسیار راضی بوده اند.

اگر شما اهل غذاهای گوشتی و باکیفیت هستید و فرزندانتان غذاهای فست فود را ترجیح می دهند، می توانید در سفر به مشهد مقدس این رستوران را امتحان کنید و تجربه خود را با هم در میان بگذارید.