چرا کلینیک ترک اعتیاد سرپایی انتخاب مناسبی برای شماست؟

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
  • شنبه 13 جولای 2024
  • 336
  • 0

جهت ترک اعتیاد و گذراندن زمان موردنیاز برای خارج‌شدن مواد از بدن، باید استراحت کنید و تحت‌نظر پزشک متخصص باشید وجود محیطی آرام و ایزوله با رسیدگی شبانه‌روزی و به دور از هر گونه مواد ممنوعه از ملزومات این دوره درمان است. بیشتر بیماران نیاز بستری در کلینیک ترک اعتیاد برای گذراندن دوره سم‌زدایی و ترک اعتیاد دارند؛ ولی برخی افراد به بدون بستری شدن اعتیاد خود را ترک می‌کنند؛ اما اکنون باید به این سؤال پاسخ دهیم که چرا کلینیک ترک اعتیاد سرپایی انتخاب مناسبی برای شما ست؟

نحوه ترک اعتیاد در کلینیک تهران پاک به صورت سرپایی

روی صحبت ما با آن دسته از افراد است که اعتقادی به سالم و پاک شدن در مراکز ترک اعتیاد ندارد و با افکار مخرب و ویرانگر خود بر این باورند که می‌توان بدون هیچ دارو یا روان‌درمانی در خانه بدون تنش ترک کنند؛ اما نمی‌دانند که قبلاً خیلی از این افراد بارها این راه را امتحان کرده‌اند و نتیجه‌ای نگرفته‌اند.
یعنی قبل از اینکه دوره سم‌زدایی تمام شود، دوباره مواد مصرف نموده‌اند. اگر از نظر علمی و فیزیولوژیک بدن یک انسان بخواهیم تحقیق کنیم، هر فرد نیاز به ۲۱ ر وز دارد تا در فرایند بهبودی قرار بگیرد و بدن او به سم زدایی واکنش نشان دهد؛ اما با این وجود امکان درمان سرپایی اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن برای بیماران وجود دارد.

بیماری اعتیاد راه درمان قطعی و شناخته شده‌ای ندارد و مواد اعتیادآور بلایی سر فکر و ذهن فرد می‌آورد که دیگر نمی‌تواند درست تصمیم بگیرد و زندگی سالمی داشته باشد. در پی این ازدست‌دادن سلامت عقل، فرد معتاد جامعه کوچک خود که همان خانواده‌اش است را رها می‌کند و به سوی دوستان مصرف‌کننده می‌رود. ترس بسیاری از افراد به این دلیل است که شخص معتاد راهی کوچه خیابان‌ها شود وآبروی خانواده را ببرد.
در همین راستا فرد را به کمپ ترک اعتیاد می‌برند. در طی پروسه درمان مدتی طول می‌کشد که فرد به خراب‌کاری‌های گذشته خود اقرار کند و متوجه شود که چه خسارتی را به خود، جامعه و خانواده وارد کرده است. در کمپ ترک اعتیاد به‌خاطر شور و هیجان‌های که وجود دارد و همچنین روش انگیزه دادن به بیماران، فرد به‌سرعت از حالت استرس، افسردگی و دلتنگی خارج می‌شود و علت آن هم جلسه‌های روان‌درمانی و مکان شادی است که فراهم کرده‌اند. اکنون شاید متوجه شوید که چرا کلینیک ترک اعتیاد سرپایی انتخابی مناسب برای شما ست.
در این روش فرد به مدت چند ساعت هر روز به کلینیک می‌رود و داروی ضد مرفین مصرف می‌کنند و سرم تراپی انجام می‌دهند و سپس توسط همراهان به منزل بر می‌گردند. در این روش فرد بیمار می‌تواند پس از گرفتن داروهای موردنیاز در منزل استراحت کند و دوره ترک اعتیاد و سم‌زدایی را در منزل بگذارند.

مزیت‌های ترک اعتیاد در کلینیک تهران پاک

در اینجا می‌دانید که چرا کلینیک ترک اعتیاد سرپایی انتخاب مناسبی برای شما ست و اصلاً چرا باید این کلینیک را انتخاب کنید. کلینیک ترک اعتیاد تهران پاک مزیت‌های زیادی دارد و از همین رو مراجعه‌کنندگان زیادی دارد. موارد زیر از مزیت‌های کلینیک ترک اعتیاد تهران پاک هستند:
سم‌زدایی سریع
خیلی از افراد بر این باورند که بسیاری از مواد نیاز به سم‌زدایی ندارند؛ مانند گل یا کمیکال؛ اما آنها آگاه نیستند که همین موادی که به‌ظاهر بی‌عیب‌ونقص است در باطن ایجاد وابستگی روحی و جسمی می‌کند و باعث می‌شود فرد حالاتی مانند تهوع، افسردگی، بی‌قراری، درد کمر و چشم به سراغش بیاید. پس از همین‌جا نتیجه می‌گیریم که نمی‌توان به‌تنهایی از پس بیماری اعتیاد بر آمد.
سم‌زدایی یا همان تصفیه و عوض کردن خون که در اذهان عمومی شهرت دارد، اولین مرحله در کمپ ترک اعتیاد محسوب می‌شود. در این نوع سم‌زدایی فرد بیمار باید حداقل ۴ روز در بیمارستان بستری گردد. سپس با استفاده از دارو به‌مرورزمان بدنش و خونش از مواد پاک شود. در این روش از داروهایی مانند نالوکسان و نالترکسان که نوعی آنتاگونیست کمک می‌گیرند که روند دفع مورفین از بدن را سرعت می‌بخشند.

روش درمان مؤثر

برخلاف تصورم بیماران، خانواده و عموم جامعه، کلینیک‌ها و بیمارستان برای بستری ترک اعتیاد بهترین گزینه نیست. از لحاظ روان‌شناسی بهترین مکان و تخت برای بستری بیمار ، نه تختی در مجهزترین کلینیک و نه بیمارستان است؛ بلکه بهترین مکان تخت خود بیمار محسوب می‌شود.
البته که بهترین پرستار هم مادر، همسر و فرزندان یا اعضای دلسوز خانواده هستند. پس در جواب پرسش چرا کلینیک ترک اعتیاد سرپایی انتخابی مناسب برای شما است؟ باید بگوییم که در این نوع درمان فرد هم تحت‌نظر پزشک و هم در کنار خانواده قرار می‌گیرد و همین مورد می‌تواند روند درمان را سرعت بخشد. در این کلینیک از به‌روزترین روش‌های درمان اعتیاد استفاده می‌شود که همگی بدون عوارض جانبی هستند.

تجربه بالا

ترک اعتیاد در کلینیک تهران پاک، این مزیت را دارد که شما بیمار خود را به دست کادر حرفه‌ای و باتجربه می‌سپارید. این مرکز ترک اعتیاد سال‌های زیادی خدمات ترک اعتیاد را به بیماران و خانواده‌شان ارائه می‌دهد و سابقه درخشانی در این زمینه دارد.

خدمات روانپزشکی

روانپزشکان به تشخیص، درمان، ارزیابی، پیشگیری از اختلالات رفتاری، عاطفی و ذهنی می‌پردازند. به عبارتی دیگر روان‌پزشک، به پزشکی گفته می‌شود که متخصص تشخیص و درمان بیماری‌های روانی است. روانپزشکان و متخصصان بهداشت روانی تنها افرادی هستند که می‌توانند داروهایی برای درمان بیماری روانی تجویز کنند.

مشاوره روان‌شناسی

اغلب افرادی که به اعتیاد روی می‌آورند، سابقه روانی نامناسبی دارند. اغلب این افراد از شرایط خود آگاه نیستند. در واقع هیچ شناختی از شرایط خود ندارند. به‌طوری‌که اکثر آنها با ورود به دنیای اعتیاد بدون آگاهی اقدام به تشدید علائم و بیماری زمینه‌ای خود می‌کنند.

خلاصه مطلب

اکنون باتوجه‌به گفته‌های ما می‌دانید که چرا کلینیک ترک اعتیاد سرپایی انتخاب مناسبی برای شماست. کلینیک تهران پاک باتوجه‌به سابقه کاری و تجربه بالایی که دارد، توانسته نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند و خیلی از افراد با مراجعه به آن توانسته‌اند به نتیجه برسند. این کلینیک از به‌روزترین روش‌ها برای درمان اعتیاد استفاده می‌کنند و روش‌هایی که به کار می‌گیرد اکثر بدون هیچ عارضه‌ای هستند و فرد را درگیر مشکلی نمی‌کنند.

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.