بهترین هتل در مشهد قصر طلایی یا هتل الماس ۲

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

وقتی صحبت از سفر به پایتخت معنوی ایران به میان می آید، انتخاب بهترین هتل در مشهد از بین هتل های ۵ ستاره و درجه یک دشوار می شود. مسافران به انگیزه زیارت بارگاه حرم مطهر به مشهد می آیند، پس نزدیکی به حرم یکی از ویژگی های مهم هتل محل اقامتشان است. در بین تمام هتل های ممتاز و درجه یک، نام هتل قصر طلایی و هتل الماس ۲ بیشتر از همه به گوش می رسد. اگر قصد سفر به شهر زیبای مشهد دارید، شاید بپرسید که بهترین هتل در مشهد قصر طلایی یا هتل الماس ۲ است؟ برای رسیدن به پاسخ کافی است امکانات ویژه و کیفیت خدمات آن ها را برای رزرو هتل شیک و درجه یک با یکدیگر مقایسه کنید.

علاقه شخصی و انتظارات شما از یک هتل ۵ ستاره در انتخاب بهترین هتل در مشهد از بین هتل قصر طلایی یا هتل الماس ۲، بسیار تاثیرگذار است. بعضی از مسافران دوست دارند هتل محل اقامتشان مجلل و شیک باشد و بعضی دیگر کیفیت و تنوع غذایی را ترجیح می دهند. رزرو هتل برای برخی مسافران صرفا به منزله اقامتگاهی برای استراحت است ولی بعضی از مردم دوست دارند تمام امکانات مانند مرکز خرید، استخر و سالن بدنسازی داخل هتل وجود داشته باشد و حتی برای تهیه سوغاتی هم هتل را ترک نکنند.

کدام هتل به حرم نزدیک تر است؟ قصر طلایی یا هتل الماس ۲

مسافران مشهد مقدس با هر سلیقه و علاقه شخصی، نزدیکی به حرم امام رضا (ع) را برای انتخاب و رزرو هتل در نظر می گیرند. هر دو هتل قصر طلایی و هتل الماس ۲ در خیابان امام رضا قرار دارند که در مجاورت بارگاه مطهر رضوی می باشد. هتل الماس ۲ در امام رضای ۲۰ و قصر طلایی بین امام رضای ۳۴ و ۳۶ واقع شده است. پس از نظر نزدیک حرم بودن تفاوت چندانی با هم ندارند و با اقامت در هر دو هتل ۵ ستاره می توانید با چند دقیقه پیاده روی به حرم امام رضا (ع) رسیده و زیارت دلچسبی داشته باشید.

هتل قصر طلایی مجلل تر است یا هتل الماس ۲؟

هتل قصر طلایی به عنوان مجلل ترین هتل کشور شناخته می شود که در ساخت آن از معماری منحصر به فردی استفاده شده است. نمای بیرونی این ساختمان ۲۰ طبقه، حقیقتا برای هر بیننده ای یادآور یک قصر طلایی و داستان های اساطیری آن است. لابی، رستوران ها و اتاق های هتل نیز به همین اندازه با شکوه و زیبا هستند. جالب ترین و جدیدترین اتاق در هتل قصر طلایی، کیدز روم یا اتاق کودک است که به سبک شخصیت های والت دیزنی طراحی شده است.

نمای بیرونی هتل الماس ۲ نیز بسیار شیک و زیبا بوده و دکوراسیون داخلی آن خلاقانه و جذاب می باشد. وجه تمایز رزرو هتل از نظر معماری این است که شما را با تمدن ملل مختلف مانند ترکیه، روسیه، عرب، هند، آفریقا، ایتالیا و تایلند آشنا می کند و در واقع موزه ای از هنرهای بین المللی را در اختیار مسافران قرار می دهد. پس اگر به تاریخ و فرهنگ ملل مختلف علاقه دارید، هتل الماس ۲ گزینه بهتری برای شما است.

کدام هتل در مشهد بهترین امکانات را دارد؟ قصر طلایی یا هتل الماس ۲

هر هتل ۵ ستاره ای سعی می کند بهترین امکانات و خدمات را به مهمانان خود ارائه دهد تا اقامتی به یاد ماندنی را تجربه کنند. در ادامه امکانات ویژه و متنوع هتل قصر طلایی و هتل الماس ۲ مشهد معرفی می گردد.

امکانات ویژه هتل قصر طلایی

  • رستوران های سنتی و بین المللی
  • کیدزروم یا اتاق کودکان
  • استخر
  • سالن ماساژ
  • اتاق نمک
  • حمام ترکی
  • سالن بیلیارد
  • کافی شاپ

امکانات ویژه هتل الماس ۲ مشهد

  • رستوران پانوراما یا رستوران گردان در طبقه آخر هتل
  • روف گاردن
  • بازارچه خرید اختصاصی
  • مجموعه آبی
  • سالن ماساژ
  • استخر و سونا جکوزی
  • ترانسفر رایگان رفت و برگشت فرودگاهی و راه آهن
  • ترانسفر رایگان به حرم
  • روم سرویس ۲۴ ساعته
  • تنوع غذایی بالا برای ذائقه های مختلف

رستوران های قصر طلایی بهتر است یا هتل الماس ۲؟

رستوران های هتل قصر طلایی شامل رستوران سنتی ترمه، رستوران ترنم، رستوران پنج قاره زوشا، رستوران پرستیژ، و رستوران ضیافت است. در این رستوران ها انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و فست فود سرو می شود. رستوران ها و کافی شاپ های هتل الماس ۲ نیز شامل رستوران گردان پانوراما، رستوران فیروزه، کافه رستوران روف گاردن، کافی شاپ مجموعه ورزشی و کافی شاپ اختصاصی یاقوت می باشد. از نظر تنوع در محیط سرو غذا، رستوران هتل الماس ۲ برتری دارد. مسافران خوردن وعده غذایی با چشم انداز زیبا از شهر مشهد را در کنار اعضای خانواده و دوستان بسیار لذت بخش می دانند.

رفتار پرسنل هتل قصر طلایی و هتل الماس ۲ با مهمانان

در هر دو هتل ۵ ستاره قصر طلایی و هتل الماس ۲، کادر مجرب و حرفه ای سعی دارند رضایت حداکثری مهمانان هتل را جلب کنند. همین موضوع باعث شده است سالانه مسافران زیادی این دو هتل شیک و درجه یک را برای رزرو هتل انتخاب کنند و اقامت در آن ها را به دیگران نیز پیشنهاد دهند. در تجربیات مسافران هر دو هتل، رضایت از خوشرویی پرسنل و پاسخگویی مناسب آن ها مشاهده می شود.

قیمت رزرو هتل قصر طلایی مناسب تر است یا هتل الماس ۲؟

هزینه رزرو هتل قصر طلایی و هتل الماس ۲ تقریبا در یک سطح قرار دارد و هر دوی آن ها جزو هتل های ۵ ستاره لوکس و لاکچری مشهد محسوب می شوند. نظر مسافران نشان می دهد که هزینه رزرو این هتل های درجه یک نسبت به امکانات و خدماتی که ارائه می دهند، مناسب است و اقامت در این هتل های لوکس ارزش یک بار تجربه را دارد.

سخن آخر

در صورتی که قصد زیارت حرم امام رضا (ع) و سفر به شهر زیبای مشهد را دارید، بهتر است هتل خود را از بین نام های شناخته شده ای مانند هتل قصر طلایی و هتل الماس ۲ مشهد انتخاب کنید. با مقایسه امکانات و خدمات هر کدام، انتخاب بهترین هتل در مشهد قصر طلایی یا هتل الماس ۲ دیگر کار سختی نیست. از آن جایی که هر دو از نظر قیمت رزرو هتل و موقعیت مکانی تقریبا یکسان هستند، کافی است انتظارات خود را از محل اقامت در طول سفر بشناسید و بهترین هتلی که به نظر شما نزدیک تر است را انتخاب نمایید.

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.