جاهای دو نفره مشهد، نجواهای عاشقانه در گوشه کنار شهر

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
مکان های دو نفر مشهد

مشهد مقدس همیشه جز اولین شهرهایی است که زوج های جوان برای سفر و ماه عسل انتخاب می کنند. به عبارتی مشهد اولین شهر مسافرت های دونفره به حساب می آید. اگر شما هم عروس و دامادید و در حال برنامه ریزی برای ماه عسل خود هستید پیشنهاد می کنم خواندن ادامه این مقاله جذاب را به هیچ عنوان از دست ندهید.

حرم امام رضا اولین جایی که هر زوج باید به آن سر بزند

زیارت حرم امام رضا و قدم زدن در صحن های حرم مطهر رضوی یکی از خاطر انگیز ترین اتفاقاتی است که در طول سفر دو نفره به مشهد خواهد افتاد. در سفر ماه عسل به مشهد هیچ چیز مانند آرزو ها و نذرهای مشترک نمی تواند حال زوج های جوان را خوش کند. پیشنهاد می کنم اگر به این شهر دوست داشتنی سفر کردید حتما زیارت دو نفره در حرم مطهر را فراموش نکنید.

جاهای دیدنی مشهد

پارک های مشهد، جذاب ترین مکان های دونفره مشهد

پارک های مشهد یکی از بهترین و جذاب ترین پاتوق های دو نفره مشهد به حساب می آیند. امکان ندارد کسی به مشهد سفر کند و گشت و گذار در بهترین پارک های مشهد را نادیده بگیرد. پارک ملت مشهد یکی از بهترین و دنج ترین پارک های مشهد است که به دلیل امکانات مفرح تفریحی و گردشگری شرایط مناسبی را برای گشت و گذار ایجاد کرده است. قدم زدن، بستنی خوردن، و بازی در این پارک دو نفره را در طول سفر خود از دست ندهید.

 

رستوران های مشهد، طعم خوش خاطره در دل مشهد

تست یک غذای خوشمزه در یکی از دنج ترین رستوران های مشهد می توان بهانه خوبی برای بیرون رفتن باشد. اگر شما هم صرف غذاهای خوشمزه و جذاب را در بهترین رستوران های مشهد اتفاقی هیجان انگیز می دانید پیشنهاد می کنم در طول سفر حتما به رستوران معین درباری مشهد سری بزنید و خوشمزه ترین و باکیفیت ترین غذاهای مشهد را در آنجا تست کنید.

رستورانن های مشهد بهترین پاتوق مشهدی ها

کافه های مشهد بهترین مکان برای قرارهای عاشقانه

از قدیم تا به امروزه کافه ها به نام پاتوق های دو نفره و عاشقانه معروف هستند. کافی شاپ های مشهد هم با ایجاد فضایی مناسب و جوان پسند این شرایط را فراهم کرده که زوج های جوان بتوانند ساعات خوش و خاطره انگیزی را در فضای کافه بگذرانند.

بهترین کافه های مشهد برای قرارهای دو نفره

باغ ها و خانه های قدیمی مشهد، پاتوق دو نفره های شهر

قدم زدن در مکان های طبیعی همیشه لطف دیگری دارد حالا به این فکر کنید که خانه های قدیمی به سبک معماری سنتی هنوز در مشهد وجود دارد و شما می توانید با قدم زدن در این باغ ها عکس های خاطره انگیز فراوانی بگیرید و حسابی خاطره سازی کنید.

خانه های قدیمی مشهد با گنبدهای گلی، طرح و نقشه های رنگی و همچنین حوضچه های جذب همه آنچه یک زن و شوهر برای و گذار می خواهند را فراهم کرده است. اگر دوست دارید این بناهای تاریخی و ارزشمند را بیشتر بشناسید، پیشنهاد می کنم خواندن مقاله معرفی بافت سنتی مشهد را از دست ندهید.

جاذبه های دیدنی مشهد خانه های قدیمی مشهد

موزه های مشهد، نمای خاطره انگیز تاریخ مشهد

بازدید از موزه های مشهد و سفر در تاریخ جذاب این شهر یکی دیگر از تفریح های دو نفره مشهدی ها به حساب می آید. امکان ندارد مسافر این شهر زیبا شوید و بازدید از موزه مردم شناسی؛ موزه آب و موزه نان را در برنامه تفریحی خود قرار ندهید چرا که با تماشای دو نفره این مکان های تاریخی دریچه ای از تاریخ را به سمت خود بازکرده اید تا با عجایب گذشته این شهر بیشتر آشنا شوید.

شهربازی های مشهد، هیجان انگیز ترین جای دو نفره مشهد

اگر اهل تفریح و گردش باشید حتما سر زدن به شهربازی های مشهد را در اولویت خود قرار خواهید داد. شهربازی ها برای زوج های جوانی که اهل ریسک و هیجان هستند بسیار مناسب است. خوشبختانه این شهربازی ها در سرتاسر مشهد وجود داره و شما می توانید در هر کجای شهر که باشید این جای جذاب و پر از هیجان را پیدا کنید و ساعت خوشی را در آنجا بگذرانید.

شهربازی مشهد بهترین جای تفریحی در مشهد

اولین خرید دو نفره خود را در مراکز خرید مشهد تجربه کنید

یکی از جذاب ترین لحظات حین مسافرت ماه عسل خرید های دو نفره است. خوشبختانه مراکز خرید مشهد این امکان را فراهم کرده تا زوج های جوان در کنار یکدیگر هم قدم شوند و از بهترین مراکز خرید مشهد جذاب ترین سوغاتی ها را برای عزیزان خود تهیه کنند.

بازدید از شهر تاریخی توس و مقبره ابوالقاسم فردوسی

یکی از جاهای دیدنی مشهد که هیچ مسافری تماشای آن را از دست نمی دهد زیارت مقبره فردوسی و شهر زیبای توس است. این شهر قدیمی و دوست داشتنی یکی از اصلی ترین مکان های گردشگری مشهد به حساب می آید و به عنوان یکی از مکان های دو نفره شهر مشهد بین زوج های جوان خودنمایی می کند. پیشنهاد می کنم اگر به این شهر تاریخی دوست داشتنی سر زدید حتما از بازارچه صنایع دستی این  شهر بازدید کنید و گرفتن عکس های یادگاری و خاطره انگیز را به هیچ عنوان فراموش نکنید.

 

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.