هتل های چهار ستاره مشهد

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
لوکس ترین هتل های 4 ستاره در مشهد

سفر به مشهد به عنوان یکی از زیباترین و هیجان انگیز ترین شهرهای کشور همیشه برای مسافران جذاب و پر طرفدار است. امکان ندارید روزی از سال را پیدا کنید که این شهر زیبا خالی از مسافر باشد چرا که مشهد مقدس همیشه با آغوشی باز از مسافران خود در تمام طول سال استقبال می کند.

یکی از مهم ترین دغدغه هایی که مسافران مشهدی همیشه به آن فکر می کنند فکر محل اقامت و سفر  کردن است. چرا که یکی از مهم ترین هزینه هایی که هر مسافر بایستی پرداخت کند همین هزینه سفر است. در ادامه همراه ما باشید تا در مورد هتل های ۴ ستاره مشهد که به عنوان هتل های لوکس و کم هزینه در مشهد معروف است با هم صحبت کنیم.

هتل الماس ۱ مشهد، بهترین هتل ۴ ستاره

هتل الماس مشهد یکی از هتل های نزدیک به حرم در مشهد است که با وجود فاصله اندک از حرم امام رضا طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

این هتل چهار ستاره دارای دو شعبه مختلف در خیابان امام رضا ۲۰ و امام رضا ۶ است. یکی از مزیت های دو شعبه بودن هتل الماس این است که شرایط را برای افرادی که دوست دارند در فاصله دورتری از شلوغی های شهر و حرم امام رضا قرار بگیرند فراهم کرده است.

هتل الماس شیک ترین هتل 4 ستاره در مشهد

هتل الماس دارای خدمات و امکانات قابل توجهی است که در ادامه به بررسی برخی از مهم ترین آن ها می پردازیم. اگر شما دوست دارید در مورد این هتل اطلاعات بیشتری کسب کنید می توانید مقاله مرتبط با هتل الماس مشهد را مطاالعه بفرمائید.

  • سرویس پذیرایی از صبحانه تا شام
  • ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات جهت نظافت روزانه هر اتاق
  • سیستم پذیرش و پاسخگویی ۲۴ ساعته به مسافران
  • رستوران ایرانی سنتی با کیفیت
  • خدمات منشی گری و تحصیلداری
  • ارائه بهترین خدمات تفریحی (استخر، اتاق ماساژ و باشگاه بدنسازی)

هتل اترک مشهد، قدیمی ترین هتل ۴ ستاره در مشهد

هتل اترک مشهد به عنوان یکی از قدیمی ترین هتل های نزدیک حرم در مشهد از دهه ۵۰ تا کنون در حال پذیرایی از مسافرانی است که برای زیارت و گشت و گذار در مشهد میهمان این هتل شده اند.

هتل اترک مشهد بیش از ۶۰ سوئیت کامل و با امکانات دارد و با وجود ۱۰۰ اتاق با سرویس های متفاوت امکان انتخاب بهترین و به صرفه ترین اتاق برای اقامت را فراهم کرده است.

هتل اترک مشهد معماری سنتی و بی نظیری دارد به گونه ای که بسیاری از افرادی که این هتل را برای اقامت انتخاب می کنند شیفته ظاهر و معماری ساختمان می شوند.

هتل اترک مشهد دارای سالن مجزا برای برگزاری انواع سمینارها و برنامه ها تخصصی است. شما می توانید از سالن های بزرگ کنفرانس این هتل برای انواع جلسات مهم و حتی مراسم های خود نیز استفاده کنید.

آدرس هتل اترک مشهد: مشهد، فلکه آب، اول بازار رضا، هتل اترک مشهد

هتل کیانا مشهد تازه ساخت ترین هتل در مشهد

هتل کیانا مشهد به عنوان تازه ساخت ترین هتل در مشهد خدمات و امکانات قابل توجهی را برای مسافران خود ایجاد کرده تا مسافران بتوانند در شرایط خوبی اقامت خود را در مشهد بگذرانند.

هتل کیانا با وجود انواع خدمات و امکانات رفاهی مانند رستوران، سونا، جکوزی، استخر و باشگاه ورزشی با انواع وسایل و دستگاه های ورزشی شرایط خوبی را برای گذراندن سفر برای مسافران ایجاد کرده است.

برای اقامت در این هتل می توانید اتاق ها و سرویس های متفاوتی را انتخاب کنید که در ادامه برخی از مهم ترین سرویس اتاق های این هتل را با هم بررسی می کنیم.

  • اتاق دو تخته فولبرد
  • اتاق سه تخته فولبرد
  • اتاق چهار تخته فولبرد
  • اتاق کانکت چهار نفره
  • آپارتمان چهار نفره
  • اتاق سه تخته معمولی
  • اتاق چهار تخته معمولی

امکانات رفاهی و تفریحی هتل 4 ستاره کیانا مشهد

هتل فردوس مشهد، هتلی در نزدیکی حرم امام رضا (ع)

هتل فرودسی مشهد نیز مانند هتل کیانا به عنوان هتل های تازه تاسیس در مشهد معروف است و تا باب الجواد حرم فاصله بسیار کوتاهی دارد. این هتل در ۱۰ طبقه و ۹۸ باب اتاق و سوئیت از امکانات جذابی برخوردار است که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

هتل فردوسی مشهد یک هتل ۱۰ طبقه است که در سال ۱۳۸۹ ساخته شده است. این هتل با انواع جاهای دیدنی و بهترین مراکز خرید مشهد فاصله کوتاهی دارد و به همین دلیل شرایط رفت و آمد و گشت و گذار را برای مسافران راحت تر کرده است.

آدرس هتل فردوسی مشهد: مشهد، خیابان شهید اندرزگو

مقایسه هتل های چهارستاره مشهد با هتل های پنج ستاره مشهد

بیشتر افرادی که به دنبال انتخاب یک هتل مقرون به صرفه اما لوکس هستند، هتل های چهار ستاره مشهد را انتخاب می کنند اما اگر شما در نظر دارید تا سفری لوکس و رویایی را تجربه کنید، پیشنهاد می کنم حتما هتل های جذاب پنج ستاره مشهد را انتخاب کنید.

اقامت در هتل های پنج ستاره مشهد شبیه یک رویای دست نیافتنی است چرا که این هتل  ها همه چیز را برای سفری شگفت انگیز برای مسافران خود آماده کرده اند.

انتخاب هتل های پنج ستاره مشهد برای آن دسته از عروس و دامادهایی که قصد دارند اولین سفر دو نفری خود را آغاز کنند بسیار توصیه می شود چرا که فضای رمانتیک این هتل ها خاطره ای شیرین را در خاطر زوج های جوان به یادگار می گذارد.

 

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.