بهترین دارالترجمه مشهد + ۳ دارالترجمه معروف مشهد

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
  • یکشنبه 31 دسامبر 2023
  • 1320
  • 0

ترجمه مدارک یکی از سخت ترین کارها قبل از مهاجرت  و یا مسافرت خارجی است. به نظر شما یک دارالترجمه چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ در ادامه به پاسخ این موضوع و مراحل ترجمه رسمی مدارک در بهترین دارالترجمه رسمی مشهد می پردازیم. اگر نیاز به مشاوره یا راهنمایی دارید با دارالترجمه مشهد جوان که در خیابان راهنمایی واقع شده است، تماس حاصل فرمایید تا بصورت رایگان و در اسرع وقت شما را رهنمایی کنند.

مهم ترین نکات در انتخاب یک دارالترجمه رسمی

داشتن مجوز رسمی از دادگستری

دارالترجمه ای که انتخاب می کنید باید دارای مجوز رسمی از دادگستری باشد. در حال حاضر دفترهای کمی در مشهد هستند که دارای مجوز رسمی از قوه قضاییه می باشند.

سابقه و تجربه در ترجمه مدارک به زبان های مختلف

هرچه قدمت و سابقه یک دفتر ترجمه بیشتر باشد، قابل اعتماد تر است. در انتخاب دارالترجمه ترکی استانبولی مشهد یا هر زبان دیگری از جمله: آلمانی، عربی یا حتی فرانسوی، برای ترجمه مدارک رسمی و غیر رسمی خود دقت ویژه ای داشته باشید.

تخصص و کیفیت ترجمه

فهمیدن این موضوع که یک دارالترجمه تخصص و کیفیت لازم در ترجمه انواع مدارک دارد یا خیر کار سختی است. دو پیشنهاد برای فهمیدن این موضوع برای شما داریم.

  • به سایت دارالترجمه مراجعه کنید و کیفیت مطالب و کار روی سایت را مشاهده کنید. قطعا دفتر ترجمه ای که روی سایت خود به صورت بهینه و همه جانبه فعالیت کند و در نتایج گوگل ظاهر شود از کیفیت و تخصص بالایی برخوردار خواهد بود.
  • استفاده از تجربه و نظرات دیگران نیز بسیار مفید است. می توانید از آشنایان و دوستان خود که اقدام به ترجمه رسمی مدارک در مشهد به زبان ایتالیایی یا سایر زبان ها کرده اند، درمورد خدمات دارالترجمه ها سوال کنید.

هزینه ترجمه مدارک چقدر است؟

هزینه دارالترجمه یکی دیگر از نکات مهم در انتخاب بین دفاتر مختلف ترجمه می باشد. معمولا هر دارالترجمه در سایت رسمی خود صفحه ای مربوط به نرخ نامه دارد. می توانید این صفحات را با هم مقایسه کنید. نکته مهم دیگر این است که هموطنان ساکن در هر شهر باید به دارالترجمه رسمی در شهر خود مراجعه کنند. پس اگر ساکن مشهد هستید ما بهترین دارالترجمه رسمی مشهد یعنی دفتر ترجمه جوان واقع در خیابان راهنمایی، بین راهنمایی ۱۹ و ۲۱ ، با شماره تماس ۰۵۱۳۳۴۹۳۱۲۱ را به شما توصیه می کنیم.

مراحل ترجمه رسمی به ترتیب

مراحل ترجمه رسمی مدارک شامل چه مواردی است؟

یک دفتر ترجمه موظف است تا در سریع ترین زمان مدارک شما را با مهر و امضای مورد تایید دادگستری ترجمه کند. بطور کلی فرایند ترجمه رسمی مدارک شامل موارد زیر است:

چه مدارکی را می خواهید ترجمه کنید؟

اولین قدم و مهم ترین قدم شناسایی مدارک مورد نیاز خودتان است. برای هر نوع مهاجرتی این مدارک متفاوت است، برای مثال، برای دریافت ویزای تحصیلی مدارکی مانند: شناسنامه و کارت ملی، کارت پایان خدمت (برای آقایان)، دانشنامه، ریزنمرات دانشگاهی، گواهی عدم سوء پیشینه و انگیزه نامه یا دعوتنامه تحصیلی لازم است. توجه داشته باشید که اصل و کپی مدارک فوق را در اختیار داشته باشید.

حال دارالترجمه مورد نظر را انتخاب کنید

با توجه به نکاتی که در بالا عنوان شد باید بتوانید بهترین دارالترجمه رسمی در مشهد را پیدا کنید.

تحویل مدارک و پرداخت هزینه ترجمه

حال مدارک خود را تخویل دهید و هزینه آن را بپردازید. زمان انجام ترجمه مدارک با توجه به حجم مدارک بین یک تا دو فته می باشد. پس همیشه زمان کافی به این امر اختصاص دهید.

ترجمه را چک کنید!

بعد از تحویل گرفتن ترجمه مدرک خود حتما از مهر و امضای آن مطمئن شوید. برای اطمینان بیشتر می توانید مدارک خود را توسط یک دفتر ترجمه ثانی چک کنید.

معرفی ۳ دارالترجمه رسمی معروف مشهد در یک نگاه

  • دفتر ترجمه رسمی ۱۰۲۶

آدرس: احمدآباد مشهد، بلوار راهنمایی، نبش راهنمایی ۲۱، پلاک ۱۱۰ دارالترجمه جوان

شماره تماس: ۰۵۱۳۳۴۹۳۱۲۱

آدرس سایت : javantranslate.com

  • دفتر ترجمه ۱۳۱۴

آدرس: مشهد، بلوار معلم، نبش معلم ۵۴، ساختمان مهدی

تلفن: ۰۵۱۳۸۶۸۷۹۱۶

  • دفتر ترجمه ۹۸۹

آدرس: مشهد، حدفاصل میدان ده دی و چهارراه لشکر، مجتمع علاالدین، دارالترجمه رضا

تلفن: ۰۵۱۳۸۵۴۶۵۳۲

در حال حاضر سرچ در گوگل و مشاهده نتایج علاوه بر جنبه اطلاع و آگاهی، اعتماد و اطمینان به همراه می آورد. با سرچ کلمه “دارالترجمه رسمی مشهد” می توانید در مشهد بهترین دارالترجمه برای مدارک رسمی و غیر رسمی خود را انتخاب کنید.

برچسب ها : دارالترجمه,دارالترجمه رسمی,دارالترجمه مشهد

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.