هتل ادریس مشهد، بهترین هتل دوستاره در مشهد

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
هتل ادریس معروفترین هتل دو ستاره در مشهد

انتخاب هتل های ارزان و دو ستاره برای بیشتر افرادی که قصد دارند سفری اقتصادی را در مشهد تجربه کنند، دغدغه بزرگی است. چرا که شهر مشهد با وجود هتل های متنوعی که دارد این امکان را برای افراد ایجاد کرده تا بهترین هتل را از دید خود انتخاب کنند اما بسیاری از هتل های ارزان قیمت و دو ستاره مشهد با امکانات کم و شرایط رفاهی غیر قابل قبول، تصور مسافران را نسبت به انتخاب هتل های ارزان قیمت تغییر داده اند. حال اگر شما هم برای انتخاب یک هتل ارزان قیمت در نزدیکی حرم امام رضا نیاز به اطلاعات مفیدی دارید، پیشنهاد می کنم در ادامه همراه ما باشید تا با معرفی هتل ادریس مشهد یکی از بهترین هتل های دو ستاره و ارزان مشهد شما را در انتخاب بهترین محل اقامت در مدت سفر خود به مشهد همراهی کنیم.

معرفی هتل آدریس مشهد، هتلی با سابقه ۱۵ ساله

هتل ادریس مشهد یک هتل ارزان قیمت و درجه ۲ در مشهد است که از سال ۱۳۸۴در مشهد افتتاح شده است. این هتل در ۷ طبقه بیش از ۷۰ واحد اقامتی با ظرفیتی بیش از ۲۲۰ نفر را در خود جای داده است تا مسافران بیشتری بتوانند از خدمات این هتل که یکی از نزدیک ترین هتل به حرم امام رضاست استفاده کنند.

هتل ادریس مشهد در سال ۱۳۹۴ و به جهت رفاه حال مسافران خود خدمات بازسازی هتل را آغاز کرد تا مسافران بتوانند در فضا و محیط بهتری طول سفر خود را در مشهد طی کنند.

بهترین لابی در هتل ادریس مشهد

ادرس هتل ادریس مشهد

هتل ادریس مشهد یکی از هتل های ایده آل مشهد برای مسافران و زائران مشهدی به حساب می آید چرا که مسافرانی که قصد دارند در محلی نزدیک به حرم امام رضا طول سفر خود را بگذرانند می توانند اقامت در این هتل را انتخاب کنند چرا که فاصله این هتل با حرم کمتر از ده دقیقه است. به همین دلیل هتل ادریس مشهد یک هتل ایده آل برای زائرانی است که قصد دارند با هزینه ای کم به مشهد سفر کنند و طول سفر خود را در محلی نزدیک به حرم بگذرانند.

آدرس هتل ادریس مشهد: مشهد بلوار بیت المقدس، فلکه آب مشهد

هتل ادریس ایده آل ترین هتل دو ستاره در مشهد

امکانات و خدمات رفاهی هتل ادریس مشهد چیست؟

هتل ادریس مشهد به عنوان یکی از هتل های ارزان قیمت مشهد سعی بر این دارد تا رضایت مخاطبان خود را به قدری جلب کند تا آن ها بتوانند با خاطره ای خوش در طول سفر خود به مشهد اقامت خود را بگذرانند. یکی از ویژگی های خوب این هتل این است که شرایط خوبی را برای افراد مسن و یا ویلچری ایجاد کرده تا به راحتی بتوانند وارد لابی هتل شوند به این شکل که در قسمت در ورودی هتل هیچگونه پله و یا سراشیبی وجود ندارد و افراد مسن می توانند برای دسترسی آسان به اتاق مورد نظر خود از آسانسور هتل استفاده کنند.

سیستم وای فای و اینترنت مرکزی در کلیه قسمت های هتل برای مسافران قابل دسترس است و مسافران می توانند برای اتصال به اینترنت از اتاق و یا لابی هتل اقدام کنند.

از دیگر امکانات این هتل می توان به تاکسی سرویس موجود در هتل برای رفت و آمد گردشگران به جاهای گردشگری مشهد اشاره کرد همچنین مسافران می توانند برای استفاده از خدمات لاندری (خشک شویی) برای شست و شوی لباس های خود استفاده کنند و در طول سفر خود حس زندگی کردن در هتل را داشته باشند.

  • سالن کنفرانس
  • اینترنت سراسری
  • تاکسی سرویس
  • خدمات لاندری و خشک شویی
  • نمازخانه
  • آسانسور
  • پارکینگ
پذیرش هتل ادریس مشهد

کافی شاپ و رستوران هتل ادریس مشهد

رستوران هتل ادریس مشهد برای آن دسته از افرادی که دوست دارند در محل اقامت خود وعده های غذایی را میل کنند بسیار مناسب است. رستوران این هتل با ایجاد منوی متنوع با کیفیت غذایی مناسب رضایت نسبی مسافران خود را جلب کرده تا مسافران بدون مراجعه به رستوران های خارج از هتل بتوانند وعده های ناهار و یا شام خود را در رستوران هتل میل کنند.

همچنین خدمات کافی شاپ هتل با فراهم کردن انواع نوشیدنی و میان وعده های روز این امکان را برای مسافران فراهم کرده تا برای استراحت در هتل بتوانند محل مناسبی را انتخاب کنند و با صرف نوشیدنی مورد علاقه خود خدمات کافی شاپی هال را نیز امتحان کنند.

بهترین کافی شاپ در هتل ادریس مشهد

انواع سرویس اتاق های هتل ادریس مشهد

مدیران هتل ادریس مشهد به منظور رفاه حال مسافران این مجموعه سرویس های متنوعی را برای انتخاب هتل ایجاد کرده اند که در ادامه به معرفی هر یک از آن ها خواهیم پرداخت.

  • اتاق دو تخته
  • اتاق سه تخته
  • آپارتمان یک خوابه و دو تخته
  • آپارتمان دو خوابه و چهار تخته

ویژگی های مثبت اقامت در هتل آدریس مشهد چیست؟

از جمله مهم ترین ویژگی هایی که اقامت در این هتل دو ستاره برای مسافران فراهم می کند می توان به دسترسی آسان این هتل به مراکز خریدی از جمله بازار رضا مشهد، بازار ۱۷ شهریور و یا مکان های دیدنی همچون مسجد گوهر شاد، موزه آستان قدس رضوی و موزه مردم شناسی مشهد اشاره کرد.

در انتها از شما می خواهیم تا در صورت تجربه اقامت در این هتل، نظرات خود را با ما در  میان بگذارید تا مخاطبان مشهدمگ بتوانند با نظرات و تجربیات شما انتخاب مناسبی برای انتخاب بهترین هتل ارزان قیمت در مشهد داشته باشند.

 

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.