پخش زنده حرم امام رضا (ع)، زیارت مجازی از راه دور

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
پحش زنده حرم امام رضا

شما هم دلتون برای حرم زیازت حرم امام رضا تنگ شده و شرایط سفر کردن به مشهد را ندارید؟ خودتان را ناراحت نکنید چرا که این مقاله مشهد مگ قرار است تا همه عاشقان امام رضا را به مشهد ببرد! درست حدس زدید، امروز قرار است با هم زیارت کنیم پس همین الان دست به وضو شوید که با هم پخش زنده حرم امام رضا و ببینیم و از دلتنگی هامون برای آقا درد دل کنیم.

پخش زنده حرم امام رضا (ع)

شما کجا زندگی می کنید؟ تهران، سمنان، اهواز؟ شاید هم اهل شمال و یا غرب کشور باشید. فرقی ندارد چرا که با زیارت مجازی امام رضا می توانید همین الان دل خود را به دریا بزنید و حس و حال حرم را در هر کجا که باشید تجربه کنید.

خوشبختانه در حال حاضر و با حمایت آستان قدس رضوی سایت های زیادی پخش آنلاین حرم امام رضا را به مخاطبان نشان می دهند. برای تماشای حال و هوای حرم به صورت زنده تنها کافی است دعای ورود به حرم امام رضا را یخوانید و وارد سایت https://tv.razavi.ir/index/ شوید تا بتوانید به صورت زنده و مستقیم فضای حرم مطهر امام رضا را مشاهده کنید.

 

البته تماشای حرم امام رضا (ع) از طریق وبسایت تنها راه نیست چرا که به تازگی نرم افزاری با نام پخش زنده حرم امام رضا منتشر شده که قابلیت پخش مستقیم حال و هوای حرم امام رضا را از طریق اپلیکیشن برای کاربران موبایل فراهم کرده است. شما می توانید با دانلود رایگان این اپلیکیشن به راحتی از این امکان برخوردار شوید.

حرم امام رضا (ع) همین الان

تماشای آنلاین حرم امام رضا در وبسایت های معتبر تنها راه زیارت مجازی نیست. خوشبختانه امروزه با به اشتراک گذاری تصاویر ناب و تازه از لحظه به لحظه حرم، این امکان برای مردم وجود دارد تا هر لحظه که دوست داشته باشند، تازه ترین تصاویر و ویدئو های حرم را مشاهده کنند.

در اینجا نمایی از صحن و ورودی حرم امام رضا را برای شما به نمایش گذاشته ایم تا حال و هوای قشنگ فضای اصلی حرم را بهتر درک کنید.

تصویری که مشاهده می کنید نمایی از صحن جمهوری اسلامی حرم است. البته اگر شما تا به حال زائر امام رضا نبودید با مطالعه مقاله معرفی صحن های حرم امام رضا (ع) از موقیعیت جغرافیایی و ورودی حرم اطلاعات بیشتری به دست بیاورید چرا که حرم امام رضا دارای ورودی ها رواق ها و صحن های متفاوت است که برای زیارت لازم است آن ها را بشناسیم تا حین ورود به حرم دچار سردرگمی نشویم.

زیارت سه بعدی حرم امام رضا (ع)

حالا زمانش رسیده تا دل را به دریا بزنید و برای زیارت امام رضا خود را آماده کنید. اگر در فاصله بسیار دوری از مشهد زندگی می کنید و رسیدن به حرم امام رضا را در این موقع از سال امری غیر ممکن می دانید. وقتش رسیده تا زیارت سه بعدی حرم امام رضا را در مشهد مگ تجربه کنید.

همانطور که در تصاویر سه بعدی تماشا می کنید. شما می توانید با مشاهده این مقاله هر زمان که دوست داشتید حس و حال مشهد را از هر فاصله ای که هستید درک کنید. کافی است با کلیک بر روی هر یک از تصاویر زیر سر از قسمت های مختلف حرم دربیاورید.

اگر شما هم از زائران همیشگی حرم مطهر امام رضا (ع) باشید حتما به خوبی می دانید که حال و هوای زیارت در شب های حرم جذاب تر و عرفانی تر از آن چیزی است که به آن فکر کنید. با تمام این حرف ها اگر دوست دارید حس و حال اقامه نماز و خواندن زیارت عاشورا در شب های حرم در فاصله ای دور از حرم تجربه کنید. تصویر زیر را ریزبینانه تر نگاه کنید.

عجایت حرم امام رضا (ع) را از شبکه های مجازی دنبال کنید

در حرم امام رضا هر روز اتفاقات جالب و فوق العاده ای می افتد که مردم از آن به عنوان معجزه یاد می کنند. مثل شفای بیمارانی که به پنجره فولاد امام رضا توسل کرده اند. یا بچه دار شدن زنی که از جواب تمام دکترها ناامید شده. عجایب حرم امام رضا تنها به این معجزات که لطف الهی را شامل حال مردم سرزمین ما می کند نمی شود. چرا که حتی کبوترهای حرم نیز از از مهر و الطاف ضامن آهو با خبرند.

این روزها و با گسترش شبکه های مجازی به راحتی می توان معجزه ها و عجایبی که در حرم اتفاق می افتد را به سرعت و به صورت واضحی مشاهده کرد. کافی است به شبکه های مجازی سری بزنید و از این رویدادهای فوق طبیعی مطلع شوید.

برنامه های حرم امام رضا (ع) از شبکه قرآن

به غیر از زیارت سه بعدی و پخش آنلاین حرم مطهر رضوی راه سومی هم برای زیارت از راه دور پیش پای شما هست. اگر شما در هر ساعت از شبانه روز یکی از شبکه های صدا و سیما را روشن کنید می توانید برنامه های مختلفی که در حرم اجرا می شود را مشاهده کنید. چه حسی بهتر و جذاب تر از اینکه تمام برنامه ها عزاداری و حتی مولودی های مناسبتی حرم را به صورت مستقیم از تلویزیون مشاهده کنید.

اگر درهنگام مراسم هایی خاصی مانند عاشورا تاسوعا و یا عزاداری های اربعین شبکه های مختلف تلویزیونی را روشن کنید امکان اینکه بتوانید به پخش مستقیم عزاداری های جرم مطهر را از نزدیک ببنید وجود دارد. با تمام این تفاسیر اگر هنوز هم دوست دارید از برای پاپوسی امام رضا به مشهد سفر کنید، پیشنهاد می کنم مقاله راهنمای سفر به مشهد ویژه مسافران را حتما مطالعه کنید.

 

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.
میترا قائم (4 دسامبر 2019)

سلام
حس و حال خیلی خوبی می ده زیارت مجازی امام رضا من هفته دیگه عازم مشهدم و قراره برای پابوسی اقا امام رضا بیان اونجا به نظرتون چه هتلی برای یک سفر ارزون نزدیک مشهد خوبه؟

    مشهدمگ (4 دسامبر 2019)

    سلام دوست عزیز
    برای پاسخ سوال خودتون پیشنهاد می کنم مقاله بهترین هتل های ۵ ستاره مشهد و مطالعه کنید.

    فاطمه (5 دسامبر 2019)

    میترا جان به سلامتی نایب الزیاره ماهم باشین
    تو حرم اگه یادت موند منو یاد بیار
    زیارتت قبول

فاطمه (5 دسامبر 2019)

میترا جان به سلامتی نایب الزیاره ماهم باشین
تو حرم اگه یادت موند منو یاد بیار
زیارتت قبول خانومی

رقیه (25 دسامبر 2019)

جای همه ی عزیزان خالی الان مشهد مقدسم انشالله اونایی ک ارزوی زیارت اقا امام رضا رو دارن نصیب کنه ۹۸/۱۰/۴

نام (25 دسامبر 2019)

جای همه ی عزیزان خالی الان مشهد مقدسم انشالله اونایی ک ارزوی زیارت اقا امام رضا رو دارن نصیب کنه ۹۸/۱۰/۴

میر سعید عبد الله پور حسینی (5 ژانویه 2020)

السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا سلام آقا چانم . یا امام رضا کمکم کن خیلی بدهکارم به دو نفر نزول دارم یا امام رضا تو رو قسم میدم به حرمت مادر عزیزتر از جانمان حضرت فاظمه کمکم کن تا این بدهی هام رو پرداخت کنم خیلی دلم تنگه ضریح زیبات شده بیام پا بوس بیام نوکریت رو بکنم خیلی خیلی محتاج هستم و گرفتار شب و روز ندارم یا امام رضا خودت کمکم کن . یا امام رضا رو سیاه هستم پیشت خجالت زده هستم ازت چند سال هست که یه نذری برا اشپزخانه شریف کردم شکر خدا قبول هم شده ولی به خاطر مشکلات مالی نتونستم بیام پا بوس و نذرم رو ادا کنم شرمندتم