پیست اسکی شیرباد مشهد

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
پیست اسکی شیرآباد مشهد

همین که به روزهای سرد زمستانی نزدیک می شویم جوانان مشهدی به دنبال تفریحات جذابی می گردند تا روزهای سرد زمستان را گرم تر از آنچه که باید بگذرانند. اما چه چیزی هیجان انگیز تر از اسکی در برف می تواند به روزهای خاطر انگیز و جذاب زمستان رنگ خاطره ببخشد؟ در این مقاله یکی از پر طرفدار ترین پیست های اسکی مشهد یعنی پیشت اسکی شیرباد مشهد را مورد بررسی قرار داده ایم تا مخاطبان مشهدمگ اطلاعات کافی در مورد این مکان تفریحی داشته باشند.

درباره قله شیرباد مشهد

قله شیر آباد بلند ترین قله کوه در سه استان خراسان جنوبی، خراسان شمالی و خراسان رضوی به حساب می آید. به همین دلیل اهالی خراسان به این قله بام خراسان نیز لقب داده اند. قله شیرباد در دامنه های شمالی به دره نهل زشک و دره دولت آباد چناران می رسد و از قسمت دامنه های جنوبی با روستای بوژان هم مرز است. در قسمت شرقی بام خراسان و یا همان قله شیرباد مشهد مجتمع تفریحی بزرگی وجود دارد که با بهره وری از آن مسئولین توانسته اند بزرگ ترین پیست اسکی در شرق کشور را در آنجا افتتاح کنند.

پیست اسکی شیرآباد

پیست شیرباد مشهد کجاست

پیست اسکی شیرباد مشهد در زمینی به وسعت ۵۰ هزار هکتاری واقع شده است. این مجتمع تفریحی در ارتفاع دو هزار و نهصد متری از سطح زمین ساخته شده و و به دلیل ارتفاع زیادی که از سطح زمین دارد در بیشتر روزهای سال سپید پوش است.

این پیست اسکی در پنجاه کیلومتری غرب مشهد قرار دارد. این فاصله مکانی از شهر مشهد تنها در سی دقیقه طی می شود و راه طولانی برای اهالی مشهد به همراه ندارد.

یکی از مهم ترین ویژگی های این پیست اسکی امکان اسکان شبانه در خوابگاه های مخصوص شیرآباد است. همچنین با وجود چنین امکاناتی می توانید اسکی سواری در شب های شیرآباد را نیز تجربه کنید و از جذابیت های شبانه این محیط دوست داشتنی تا می توانید لذت ببرید.

طول پیست شیراباد حدودا هشتصد و هشتاد متر است و به غیر از امکان پیست سواری تله اسکی هم در این مجتمع تفریحی برقرار است و علاقمند می توانند این سرگرمی جذاب را نیز امتحان کنند.

آدرس پیست اسکی شیرآباد

آدرس پیست شیرباد مشهد

پیست اسکی شیرباد مشهد در جاده مشهد چناران قرار دارد به گونه ای که اگر شما دوربرگردان گلمکان را به سمت راست دور بزنید در انتهای دره دولت آباد با ورودی این پیست اسکی مواجه خواهید شد.

تلفن پیست اسکی شیرباد مشهد

اگر برای روزهای تعطیل و آخر هفته هایی که به بین التعطیلات نزدیک است در حال برنامه ریزی هستید تا با اسکی سواری در شیرباد تعطیلات حود را درحشان کنید. پیشنهاد می کنم قبل از برنامه ریزی حتما با شماره تماس روابط عمومی این پیست اسکی تماس بگیرید تا از باز بودن آنجا خیال خود را راحت کنید.

شماره تماس: ۰۵۱۳۶۶۵۶۳۳۰

تصویری ار تله اسکی شیرآباد مشهد

هزینه پیست اسکی شیرباد ۹۸

پیست اسکی شیرباد به عنوان یکی از جذاب ترین و هیجان انگیز ترین تفریح هایی که در قسمت شرق کشور قرار گرفته است. برای استفاده از خدمات و امکانات موجود در این پیست اسکی باید مبلغی را به عنوان بلیط و ورودیه پرداخت کنید. هزینه بلیط برای استفاده در فصل ها و زمانبندی های گوناگون متفاوت است اما شما می توانید با تماس گرفتن با این مجموعه از نرخ دقیق بلیط و ورودیه آن اطلاع  کافی پیدا کنید.

پیست اسکی شیرباد در تابستان

شاید برای شما هم جالب باشد بدانید بسیاری از افراد برای تابستان های شیرباد هم برنامه ریزی های جذابی دارند. اما این مسئله نیازمند این است که قله های شیرباد در تابستان هم سرمای خودش را حفظ کند و پربرف باشد. چرا که در غیر اینصورت پیست اسکی شیریاد در تمام طول تابستان تعطیل خواهد بود.

پیست اسکی شیرآباد

بهترین زمان برای اسکی سواری در پیست های مشهد

اگر به دنبال بهترین موقیعیت و شرایط برای اسکی سواری در شیرباد می گردید. پیشنهاد می کنم دی ماه را زمان طلایی برای این تفریح جذاب در نظر بگیرید چرا که در این بازه زمانی و با توجه به شروع فصل سرما و بارش برف می توانید بهترین و هیجان انگیز ترین زمان خود را در این پیست اسکی بگذرانید.

جاهای دیدنی اطراف پیست اسکی شیرباد مشهد

احتمالا بعد از اسکی سواری و تجربه یک تفریح هیجان انگیز در مشهد به دنبال دیدن جذابیت های اطراف این پیست خواهید افتاد تا روز خود را به خوبی تمام کنید. پیشنهاد می کنم حالا که بیرون از شهر آمده اید و کمی از مشهد دور شده اید به زیباترین آبشار مشهد سری بزنید و روز خود را بسازید.

تصویری از اسکی سواران مشهد

خوشبختانه اطراف پیست اسکی شیرباد پر از غذاپزی و دکه های فروش خوراکی های جذاب است که انتخاب یک ناهار هیجان انگیز را برای کسانی که زمان زیادی را در شیرآباد گذرانده اند جذاب تر می کند. پس بعد از کشف اوج هیجان در دامنه کوه های شیرباد حتما خود را به یک غذا و یا نوشیدنی جذاب میهمان کنید.

اگر اسکی سواری به عنوان یکی از تفریح های مورد علاقه شما به حساب می آید پیشنهاد می کنم خواندن مقاله بهترین پیست های اسکی و سوارکاری مشهد را از دست ندهید چرا که جذابیت اسب سواری هم دست کمی از اسکی سواری ندارد.

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.