آشنایی با جاهای دیدنی مشهد در زمستان، تفریحاتی مخصوص روزهای سرد سال

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
جاهای دیدنی مشهد در زمستان

همین که هوا یکم خنک می شه و حال و هوای زمستان به مشهد هم می رسه اهالی مشهد به فکر برنامه ریزی برای گذراندن اوقات فراغت خود در زمان طلایی زمستان می افتند. همانطور که می دانید فصل زمستان تفریح های منحصر به خودش را دارد و به دلیل کمبود زمان برای تجربه تمام این جذابیت ها و همچنین گشت و گذار در جاهای دیدنی مشهد در زمستان زمان کم است پس از همین الان باید به فکر یک برنامه ریزی خاص و هیجان انگیز بیفتیم. همراه ما باشید تا برای یک زمستان هیجانی و فوق العاده آماده شیم!

طرقبه مشهد در زمستان،‌ یک طبیعت‌گردی جذاب در روزهای سرد سال

خوشبختانه مشهد آنقدر جاهای جذاب دیدنی و تفریحی متنوعی دارد که اگر هر ۴ فصل سال دور شهر بگردی باز هم برای دیدن جذابیت های این شهر زمان کم خواهی آورد. اگر بخواهیم برای فصل زمستان در مشهد برنامه تفریح داشته باشیم حتما باید اصلی ترین و جذاب ترین گزینه ممکن را طرقبه مشهد در نظر بگیریم. طرفبه به عنوان یکی از جذاب ترین جاهای دیدنی مشهد در زمستان همیشه خودنمایی می کند. چرا که این مکان دیدنی در فصل سرما رنگ و لعاب جذاب تری دارد و همین مسئله موجب می شود صدای خنده جوان ها و پاتوق های دوستانه همیشه از طرقبه شنیده شود.

طرقبه مشهد در زمستان،‌ یکی از جاهای دیدنی مشهد در زمستان

یکی از جذاب ترین تفریح هایی که تنها در طرقبه می توانید آن را تجربه کنید، اسکی سواری است. اگر قبلا به طرقبه سر زده باشید حتما از این موضوع اطلاع دارید که در نزدیکی این مکان تفریحی مجتمع بزرگی به نام ویلا شهر وجود دارد که دایره بزرگی از تمام جذابیت ها را در خود حفظ کرده است.

اگر اهل شکم گردی باشید حتما باید در نظر داشته باشید که چشیدن طعم لذیذ آش رشته در دل سرما طعم عجیبی دارد. چه بسا این آش خانگی باشد و البته روی سنگ طبخ شده باشد. آش سنگی های ننه جون در سراسر مشهد جذابیت منحصر به فردی دارد به اندازه ای که حتی مامان هایی که بهترین آش ها را طبخ می کنند چشیدن آش های ننه جون را از دست نمی دهند.

آش کده ننجون طرقبه،‌ بهترین خوراکی طرقبه مشهد در زمستان

چالیدره،‌ یکی از معروف‌ترین مکان‌های تفریحی مشهد در زمستان

 چالیدره مشهد یکی دیگر از مکان‌های تفریحی مشهد در زمستان است که در سردترین روزهای سال هم برای خوش گذرانی انتخاب مناسبی خواهد بود. اگر قبلا به چالیدره سری زده باشید حتما می دانید این مجموعه تفریجی جذاب در زمستان بی نظیر است. لذت قایق سواری و سوار شدن تله کابین های جذاب فقط در چله زمستان هیجان دارد.

چالیدره، ‌یکی از بهترین مکان های تفریحی مشهد در زمستان

اگر در بهمن ماه به چالیدره سر می زنید حتما حواستان به پیش بینی وضع آب و هوا باشد. معمولا وزش بادهای شدید و بارش برف حتما کمی در برنامه های شما خلل ایجاد می کند، پس قبل از برنامه ریزی حتما همه جوانب را در نظر بگیرید.

شهربازی مشهد در زمستان،‌ یکی از بهترین جاهای تفریحی مشهد در زمستان

اگر بخواهیم در مورد جاهای تفریحی مشهد در زمستان صحبت کنیم بسیاری از مشهدگردها یاد شهربازی ها و پارک های آبی مشهد می افتند. شهربازی های رو باز مشهد این امکان را به شما می دهند تا در فصل زمستان لذت هیجان و سرما را با هم بچشید و از این هیجان نهایت بهره را ببرید. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که از آب تنی در هوای خنک لذت می برید پس حتما هیج چیز به اندازه بهترین پارک های آبی مشهد برای شما هیجان انگیز نخواهد بود. پس زمان را از دست ندهید و تا قبل از اینکه زمستان تمام شود به یکی از جذاب ترین پارک های آبی مشهد بروید و دلی از عزا در بیاورید.

شهربازی مشهد، یکی از بهترین جاهای تفریحی مشهد در زمستان

حرم مطهر رضوی،‌ یکی از مکان‌های تماشایی در روزهای سرد سال

بسیاری از مسافران زمستانی که در اواسط زمستان مسافر مشهد شده اند به دنبال پیدا کردن مکان ها تفریحی و جذابی هستند که به حرم امام رضا نزدیک باشند. مسافران به دلیل کمبود زمان به دنیال مکان های نزدیک هتل و یا حرم هستند تا بتوانند بدون فوت وقت از سفر جذاب خود لذت ببرند.

جاهای دیدنی مشهد نزدیک حرم

در نزدیکی حرم مطهر هیچ چیز جذاب تر از قدم زدن زیر باران زمستانه در صحن آستان قدس رضوی جذاب نخواهد بود. اگر شما هم از فضای معنوی حرم مطهر که با ریز دانه های با طراوت باران معطر شده لذت می برید پس دیگر هیچ حرفی برای ادامه دادن باقی نخواهد ماند.

از کوهسنگی تا پارک ملت، بخشی از مکانهای دیدنی مشهد در زمستان

از حق نگذریم یکی از جذاب ترین مکان های دیدنی مشهد در زمستان همین پارک های بزرگ و سرسبزی است که در فصل زمستان رنگ سپیدی به خودش گرفته است. بسیاری از زوج های جوان و پیرمرد پیرزن های زنده دل در زمستان دل را به دریا می زنند و با یک چتر به دل پارک های جذابی مثل پارک ملت و کوهسنگی می زنند تا با طراوت خوش باران و حتی بادهای شدیدی که درختان را تکان می دهند حال خوشی را برای خود به ارمغان بیاورند.

معرفی بهترین مکانهای دیدنی مشهد در زمستان در مشهد مگ

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هسنید که زمستان را فصل زندگی کردن می دانید و شاعرانه ترین هوای سال برایتان در همین روزهای سرد زمستانی معنا پیدا می کند پیشنهاد می کنم از همین الان فکری به حال زمستان کنید و این رمستان دیگر در خانه تنها نمانید چرا که گرمی دست های شما در جیب پالتو بسیار لذت بخش تر از شومینه های بزرگ خانه است.

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.