تور دبی آژانس مسافرتی قصران گشت

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
  • سه‌شنبه 7 می 2024
  • 62
  • 0

یکی از زیباترین شهر‌های منطقه خاورمیانه، دبی پایتخت امارات می‌باشد. کافی است گشتی در اینترنت بزنید تا با مناطق گردشگری، تفریحات متنوع، جاذبه‌های این شهر و حتی جشنواره‌هایی که در دبی برگزار می‌شود آشنا شوید. در این صورت مطمئنا شما نیز دوست دارید حداقل یکبار به این شهر سفر کنید.

پیشنهاد ما این است که از تور دبی استفاده کنید و برای این منظور به سراغ آژانس‌های مسافرتی بروید که بهترین خدمات را برای شما ارائه می‌کنند. آژانس مسافرتی قصران گشت انواع تور دبی را در فصل‌های مختلف سال و به مناسبت‌های متنوعی برای هموطنان در نظر گرفته است.

در این مطلب شما می‌توانید با مراحل دریافت ویزای دبی و همچنین قیمت تور دبی آشنا شوید.

برای گرفتن ویزای دبی چکار کنیم؟

هر کشوری برای ارائه ویزا قوانین خاص خود را دارد و این موضوع در مورد کشور امارات نیز صدق می‌کند. بنابراین لازم است شما با مراحل اخذ ویزای دبی آشنایی داشته باشید تا هم زمان خود را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید و هم بدون هیچ مشکل قانونی، بتوانید ویزای دبی را دریافت نمایید:

برای خود کفیل تعیین کنید.

یکی از قوانین مهم کشور امارات در راستای ارائه ویزا این است که شما باید برای خود یک کفیل تعیین کنید. در واقع امکان دریافت ویزای دبی به صورت شخصی برای شما وجود ندارد. لازم است مؤسسه یا فردی که دارای مجوز‌های قانونی است، جهت گرفتن ویزای دبی برای شما اقدام کند.

شما برای این منظور باید به مؤسسات مهاجرتی همانند قصران گشت که از جانب پلیس مهاجرت ایران دارای نامه‌های تأییدیه هستند، مراجعه کنید. این مؤسسه‌ها کفیل شما می‌شوند تا امور حقوقی و قانونی را انجام دهند و ویزا در اختیار شما قرار گیرد.

نوع ویزای خود را مشخص کنید.

در مرحله بعد باید مشخص شود شما با چه هدفی می‌خواهید به شهر دبی بروید. قطعاً اگر می‌خواهید از خدمات تور دبی استفاده کنید، باید ویزای گردشگری را دریافت نمایید. یکی از مهمترین مزیت‌های استفاده از خدمات تور دبی، به جای سفر به این شهر به صورت شخصی، این است که یک مؤسسه مهاجرتی، کفیل تمامی مسافران در تور می‌شود و ویزا را برای آن‌ها دریافت می‌کند.

همین مسأله باعث کاهش هزینه‌ها برای مسافرین خواهد شد. برای مثال وقتی آژانس مسافرتی قصران گشت ویزا را برای مسافران تور دبی دریافت کرد، هزینه نهایی بر روی تمامی مسافران تقسیم می‌شود. در نتیجه مبلغی که شما پرداخت خواهید کرد، کاهش می‌یابد.

مدارک خود را آماده کنید.

در مرحله بعد شما باید کلیه مدارک که طبق قوانین مهاجرت کشور امارات برای دریافت ویزا تعیین شده است را آماده کنید. مؤسسات مهاجرتی باید لیست کاملی از این مدارک را در اختیار شما قرار دهند چون اگر نقصی وجود داشته باشد، پرونده شما رد خواهد شد.

هزینه دریافت ویزا را پرداخت کنید.

همانگونه که گفتیم، شما برای دریافت ویزای دبی باید هزینه‌هایی را بپردازید. این هزینه‌ها مربوط به تکمیل فرم درخواست، انجام تست‌های آزمایشگاهی همانند آزمایشات بیومتریک، انگشت‌نگاری و موارد دیگر می‌باشد.

فرم درخواست را تکمیل و در جلسه مصاحبه شرکت کنید.

اکنون باید فرم درخواست ویزای دبی تکمیل شود و پرونده شما توسط آفیسر اداره مهاجرت مورد بررسی قرار گیرد. مؤسسات مهاجرتی به عنوان کفیل، وظیفه تکمیل این فرم را نیز برای شما بر عهده خواهند گرفت.

قیمت تور دبی چقدر می‌شود؟

طبعاً وقتی کسی به شما پیشنهاد می‌دهد برای سفر گردشگری به دبی از خدمات تور دبی استفاده کنید، سؤالی که برای شما به وجود می‌آید این است که قیمت تور دبی چقدر است؟ چند عامل بر روی هزینه نهایی تأثیر می‌گذارد:

  1. تور دبی چند روز طول می‌کشد؟
  2. شما چه زمان از سال را برای سفر به دبی انتخاب کرده‌اید؟ مسلماً اگر بخواهید تور دبی را در زمان‌هایی که اوج مسافرت به شهر دبی است خریداری کنید، هزینه‌ها برای شما بیشتر خواهد شد.
  3. چه زمانی برای خرید تور دبی اقدام کرده‌اید؟ پیشنهادی که مؤسسات مهاجرتی همانند قصران گشت برای مسافران دارند این است که برای خرید زودهنگام اقدام کنند تا از تخفیف‌های ویژه بهره‌مند شوند.
  4. آژانس مسافرتی چه هتلی را برای اقامت شما در نظر گرفته است؟ هتل‌های درجه یک که خدمات بسیار متنوعی را در نظر می‌گیرند، باعث افزایش قیمت تور دبی خواهند شد.
  5. آیا بلیط رفت و برگشت شما از نوع فرست کلاس می‌باشد؟
  6. چه خدماتی برای تور در نظر گرفته شده است؟
  7. در حال حاضر قیمت ارز چقدر می‌باشد؟

چرا از خدمات تور دبی استفاده کنیم؟

اگر می‌خواهید به شهر دبی بروید، دو راه در پیش روی شما قرار دارد. می‌توانید شخصاً سفر خود را آغاز کنید.

و یا اینکه می‌توانید از خدمات تور دبی بهره‌مند شوید. ما به شما تور دبی را پیشنهاد می‌کنیم و برای این پیشنهاد چند دلیل داریم:

  1. دیگر دغدغه انجام امور اداری برای دریافت ویزا را نخواهید داشت. مؤسسه مهاجرتی تمامی مراحل را برای شما انجام می‌دهند.
  2. همچنین به محض اینکه وارد شهر دبی شدید، هتل از قبل رزرو شده و نیازی نیست زمان زیادی را برای پیدا کردن هتل از دست بدهید.
  3. از طرف دیگر وقتی سفر خود را با تور دبی آغاز می‌کنید، این سفر طبق یک برنامه پیش می‌رود. آژانس مسافرتی یک برنامه از قبل تنظیم کرده است تا شما بتوانید از تک تک لحظاتی که در دبی هستید، به بهترین شکل ممکن استفاده کنید؛ به مناطق مختلف دبی بروید و از جشنواره‌ها و جاذبه‌های گردشگری دبی دیدن کنید. بنابراین حتی اگر سفر شما کوتاه مدت باشد، می‌توانید بهترین استفاده را از سفر داشته باشید.
  4. تورهای دبی تحت نظر لیدر‌هایی مدیریت می‌شود که آشنایی کامل به شهر دبی دارند. پس کمک می‌کنند شما نیز از سفر خود لذت ببرید و در طول سفر دچار مشکل نشوید.

کلام آخر

اگر بخواهیم یکی از مؤسسات مهاجرتی معتبر و شناخته شده در ایران که بهترین خدمات را برای تور دبی ارائه می‌کند به شما معرفی کنیم، باید به سراغ قصران گشت برویم.

پیشنهاد ما این است که به آژانس مسافرتی قصران گشت مراجعه کنید، انواع تور دبی را با آژانس‌های دیگر مقایسه کنید و سپس در صورتی که تمایل داشتید سفر خود را با این آژانس آغاز نمایید، با کارشناسان این موسسه در ارتباط باشید.

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.