نکات مهم هنگام سفارش تابلو به تابلوسازی برای مغازه، شرکت و یا هر کسب و کاری در مشهد

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
  • دوشنبه 15 ژانویه 2024
  • 371
  • 0

بی‌شک امروزه تمامی کسب‌وکارها، از هر نوعی که باشند، برای معرفی خود از انواع تابلو تبلیغاتی استفاده می‌کنند؛ زیرا تابلوها به‌عنوان اولین و مهم‌ترین ابزارها، به خوبی معرف شغل و برندهای مختلفی هستند که صاحبان مشاغل می‌توانند به نحو احسن از آن‌ها بهره بگیرند و خود را به مشتری بشناسانند. جهت سفارش تابلو یا تابلوسازی در مشهد، لازم است ابتدا با برخی نکات کلیدی آشنا باشید.

ازآنجایی‌که تابلو تبلیغاتی، یکی از موثرترین روش‌ها برای تبلیغ کسب‌وکار است، توجه به این نکات جهت طراحی و تهیه یک تابلو مدرن و منحصربه‌فرد، که متناسب با کسب‌وکار مربوطه باشد، ضروری است؛ زیرا سبب رشد قابل‌توجهی در امر فروش کالا و خدمات ارائه‌شده توسط فروشنده خواهد شد. به همین دلیل، در ادامه مقاله جهت بررسی دقیق نکات طلایی تابلوسازی در مشهد و همچنین انواع تابلو تبلیغاتی با ما همراه باشید. لازم به ذکر است مقاله زیر به کمک کارشناسان یکی از بهترین و معروف‌ترین مجموعه‌های تابلوسازی مشهد یعنی گروه تبلیغاتی دورال گردآوری شده است. شما می توانید جهت مشاهده محصولات و خدمات این مجموعه به آدرس اینترنتی وب سایت این شرکت یعنی www.doralsign.com مراجعه نمایید.

تابلو حروف برجسته جی پلاس

نکات مهم هنگام سفارش تابلو در مشهد

همان‌طور که ذکر شد، با توجه به نقشی که تابلو تبلیغاتی در جذب مشتریان دارد، انتخاب بهترین نوع آن و همچنین رعایت قوانین مهم تابلوسازی در مشهد، در اولویت قرار دارد. در ادامه به ذکر نکاتی در این رابطه خواهیم پرداخت:

نوع تابلو

با پیشرفت صنعت تابلوسازی و همچنین اهمیت آن در تبلیغات و معرفی افراد و کسب‌وکارها، مدل‌های متنوعی در جنس و سبک‌های مختلف از جمله تابلو استیل طلایی، تابلو لایت باکس، تابلو چلنیوم و تابلو حروف برجسته و ده‌ها نوع دیگر تولید و قابل سفارش است. توجه به مزیت، ساختار و ویژگی هر تابلو در یک انتخاب اصولی و صحیح بسیار مؤثر است. افراد می‌توانند متناسب با بودجه و نیاز خود هرکدام از این تابلوها را خریداری کنند.

طرح تابلو

طراحی تابلو نقش بسیاری در ماندگاری پیام آن در ذهن بینندگان دارد، که این امر به‌خودی‌خود، از اهمیت بالایی برخوردار است. به بیان ساده، طرح روی تابلو، نوعی مفهوم به شمار می‌رود که مشتری هنگام مشاهده آن در یک نگاه، پیام تابلو را دریافت می‌کند. چنانچه این طرح به‌درستی انتخاب نشود، ممکن است به‌جای جذب مشتری، آن‌ها را دفع کند. اولین قدم در انتخاب تابلو کسب‌وکار خود، هماهنگی و تناسب طرح روی آن با فعالیت مغازه است.

مجموعه تابلوسازی دورال مشهد، به‌عنوان مجموعه باسابقه در زمینه تابلوسازی طرح‌های مختلفی که ظاهری زیبا، عامه‌پسند و مؤثر داشته باشد را به مراجعه‌کنندگان توصیه می‌کند، تا با یک انتخاب صحیح، مشتری قادر به برقراری ارتباط سریع با تابلو شما باشد.

نورپردازی تابلو

حرفه‌ای بودن تابلو به‌کاررفته در سر در کسب‌وکار افراد، افزایش زیبایی و جذابیت تابلو تبلیغاتی و ایجاد نمای چشم‌نواز، سبب جذب بیشتر مشتریان به سمت آن‌ها می‌شود. جذابیت کلیه تابلوهای تبلیغاتی با نورپردازی اصولی و صحیح آن‌ها ارتباط مستقیمی دارد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، روش‌های بسیاری برای نورپردازی تابلو مغازه پدید آمده است. یکی از پرکاربردترین این روش‌ها که در تابلوسازی مشهد، مورد استقبال متخصصین این حوزه قرارگرفته است، به‌کار بردن لامپ‌های اس ام دی است.

به هنگام انتخاب نورپردازی تابلو تبلیغاتی، رنگ و بهره نوری لامپ، ازجمله مهم‌ترین عوامل است؛ چراکه این موضوع نقش زیادی در جذب مشتری دارد و باید موردتوجه قرار بگیرد. لازم به ذکر است که در میان تمامی رنگ‌ها، نور سفید به دلیل داشتن طیف کامل نور، مناسب‌ترین و پرطرفدارترین گزینه برای روشنایی تابلوهای تبلیغاتی است. این نور ضمن انعکاس رنگ‌های واقعی، سبب فراهم کردن خوانایی و وضوح تصاویر می‌شود.

عنوان تابلو

عنوان و متن تابلو تبلیغاتی باید با نوع محصول و خدمت متناسب باشد. درواقع این متن باید همان چیزی باشد که مشتری به دنبال آن می‌گردد و با یک نگاه مسیر خود را پیدا کند. نکته مهمی که در هنگام انتخاب متن تابلو باید رعایت شود، تکراری و طولانی نبودن متن و نوشته‌های روی آن است.

رنگ تابلو

در مورد انتخاب رنگ مناسب در طراحی یک تابلو فروشگاهی، به دلیل اینکه این رنگ به‌طور مستقیم بر ذهن و روان مشتری تأثیر می‌گذارد و ممکن است این تأثیر، مثبت یا منفی باشد، بسیار اهمیت دارد. این رنگ با توجه به سلیقه افراد و علاقه آن‌ها به تم خاصی انجام می‌شود. نکته قابل‌توجه این است که در هنگام انتخاب رنگ باید عواملی از قبیل کنتراست، نورپردازی مناسب و مهم‌تر از همه سلیقه مشتری را در نظر بگیرید.

بهتر است در انتخاب رنگ تابلو، از رنگ‌های مکمل و جذاب استفاده کنید. به‌عنوان‌مثال رنگ‌های سفید و مشکی یا سفید و طوسی، به دلیل قرار گرفتن در یک طیف رنگی، مکمل هستند و ترکیب آن‌ها با یکدیگر جذابیت تابلو را بسیار افزایش می‌دهد. البته نباید فراموش کنید که این رنگ‌ها باید با کسب‌وکار مربوطه نیز هماهنگی لازم را داشته باشد.

متریال تابلو

ازآنجایی‌که اغلب تابلوهای تبلیغاتی در محیط بیرون مغازه نصب می‌شوند و به‌طور مداوم در معرض شرایط جوی مختلف از قبیل نور آفتاب، گرما، سرما، باد، باران و برف قرار دارند، بنابراین، جهت افزایش ماندگاری و جلوگیری از تأثیرات منفی عوامل جوی بر روی کیفیت آن، باید از متریال مرغوب استفاده شود.

پس هنگام سفارش تابلو به یک تابلوسازی در مشهد، از این نکته اطمینان حاصل کنید که تابلوساز موردنظر حتماً از متریال باکیفیت استفاده کند. امروزه استفاده از متریالی نظیر چلنیوم، ترموود، کامپوزیت، استیل، فلز، نئون پلاستیک و پلکسی در تابلوسازی متداول است.

ابعاد تابلو

هنگام سفارش یک تابلو تبلیغاتی در مشهد، در نظر گرفتن مساحت مغازه، محل نصب تابلو و نوع کسب‌وکار ضروری است. چنانچه محل کسب‌وکار کوچک باشد، نمی‌توانید با انتخاب تابلوی بزرگ‌تر به افزایش فروش برسید. این موضوع به‌شدت در امر تبلیغ و جذب مشتری تأثیر دارد. درواقع، این ابعاد تابلو نیست که سبب محبوبیت شما می‌شود، بلکه طرح مناسب تابلو و گویا بودن پیام آن در افزایش محبوبیت کسب‌وکار تأثیرگذار است.

انواع تابلوسازی در مشهد

امروزه هیچ شغلی را پیدا نخواهید کرد که از یکی از این تابلوها استفاده نکرده باشد؛ زیرا وجود این تابلوها سبب رونق کسب‌وکار می‌شود. در ادامه پرکاربردترین تابلوهایی را که می‌توانید برای سفارش به تابلو سازی در مشهد مدنظر قرار دهید را معرفی خواهیم کرد. این تابلوها سبب جذب هرچه بیشتر مخاطبان به سمت کسب‌وکار شما می‌شود:

تابلو حروف برجسته

در این نوع تابلو با استفاده از متریال‌های مختلف اقدام به ساخت حروف برجسته می‌شود که باعث می‌گردد تابلوی تبلیغاتی مورد نظر بیشتر جلب توجه نماید.

تابلو چنلیوم

تابلو چنلیوم یکی از انواع تابلو حروف برجسته است و از مشهورترین ابزارهای تبلیغاتی به شمار می‌آید که به‌طور گسترده در رستوران‌ها، مغازه‌ها، بانک‌ها، مجتمع‌های تجاری و به‌طورکلی در طیف وسیعی از اماکن استفاده می‌شود. این تابلو که از محبوب‌ترین انواع تابلو تبلیغاتی به شمار می‌رود، دارای رنگ‌های متنوعی است که به دلیل نصب همین حروف بر روی آن، به نام تابلو حروف برجسته چلنیوم نیز شناخته می‌شود.

تابلو فلزی

تابلو فلزی از ورق‌های فولاد ساخته می‌شود و حروف به‌صورت برجسته بر روی زمینه‌ی کار قرار می‌گیرند. هنگام سفارش یک تابلو فلزی به تابلوسازی در مشهد باید توجه داشته باشید که، بهترین موارد استفاده از این تابلو در اماکنی مانند داخل مجتمع‌های مسکونی یا اداری است که نیاز چندانی به نوردهی تابلو نباشد.

تابلو استیل طلایی

تابلو استیل طلایی نمونه‌ای از انواع تابلو تبلیغاتی است که به دلیل جذابیت بی‌نظیرش، کاربرد گسترده دارد. ترکیب فلز و لبه‌های طلایی موجب افزایش زیبایی آن شده است. همچنین دوام و مقاومت این تابلو سبب استفاده گسترده آن در تمام شرایط آب و هوایی شده است. جهت نورپردازی تابلو استیل طلایی، از لامپ هالوژن استفاده می‌شود. تنوع رنگ در تابلو استیل محدود به دو رنگ نقره‌ای و رنگ طلایی می‌شود. تابلو استیل در ترکیب با هر رنگی، یعنی چه تابلو استیل طلایی، چه تابلو استیل نقره‌ای، زیبایی خاص خود را دارد و در ردیف تابلوهای تبلیغاتی است که به دلیل جذابیت بالا، طرفداران بسیاری دارند.

تابلو استیل طلایی تاکیس

تابلو لایت باکس

تابلو لایت باکس یا تابلوهای تبلیغاتی چراغ‌دار در انواع متفاوتی شامل فریم لس یا اسنپ فریم هستند که هرکدام کاربرد و ویژِگی‌های منحصربه‌فرد خود را دارند. ساختار این تابلوها طوری است که صاحبان مشاغل می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام به تعویض تصویر و جایگزینی آن با یک تصویر جدید کنند. کاربرد تابلو لایت باکس در به نمایش گذاشتن یک پیام یا محصول در اماکن عمومی است. از ویژگی‌های دیگر لایت باکس‌ها می‌توان به قابلیت نصب بر روی تمامی سطوح، هم به‌صورت آویزان و هم به‌صورت ایستاده اشاره کرد که این عامل سبب پرطرفدار شدن آن‌ها شده است.

تابلو لایت باکس نمایندگی مدیران خودرو

مؤثر بودن خلاقیت در تابلوسازی در مشهد

لازم است بدانید که امروزه استفاده از تابلوهای قدیمی نمی‌تواند جوابگوی نیاز صاحبان مشاغل و افزایش محبوبیت آن‌ها باشد. نقش خلاقیت و نوآوری در تابلوهای تبلیغاتی جهت جلوگیری از شباهت طرح تابلو تبلیغاتی در انواع تابلوها، اهمیت بسیاری دارد. توجه به برخی فاکتورهای مهم، سبب رونق کسب‌وکار شما و حفظ و ماندگاری آن می‌شود. همچنین با استفاده و به‌کارگیری خلاقیت در ایجاد طرح‌های زیبا به همراه ابعاد استاندارد، توجه مشتریان به مغازه جلب می‌شود. در این مقاله در مورد تابلوسازی در مشهد صحبت کردیم و سعی بر آن بود که به بررسی نکات مهم هنگام خرید و سفارش تابلو در مشهد و همچنین بررسی دقیق انواع تابلوها بپردازیم تا در هنگام نیاز از این مطالب بهره بگیرید.

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.