رزرو هتل آپارتمان مشهد ارزان با اسنپ روم

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

همانطور که می‌دانید شهر مشهد به عنوان قطب تفریحی و زیارتی کشور ایران محسوب می‌شود و به همین خاطر افراد زیادی تمایل دارند تا به این شهر سفر کنند. با سفر به شهر می‌توانید علاوه‌ بر زیارت، از دیگر جاهای دیدنی مشهد لذت برده و از امکانات تفریحی آن استفاده کنید.

اما سفر به هر شهری نیاز به محلی امن و باکیفیت برای اقامت یک یا چند روزه دارد، سایت اسنپ روم این مسئله و معضل را برای شما برطرف کرده و با ارائه هتل آپارتمان مشهد یا هتل آپارتمان مشهد نزدیک حرم ، اقامتی راضی­کننده و بی­دردسر را برای شما رقم می‌زند.

تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا تعدادی هتل آپارتمان مشهد ارزان را برای اقامت در این شهر به شما معرفی کرده و درباره مزایای اسنپ روم بیشتر با شما صحبت کنیم.

خانه مسافر هشت بهشت

این هتل آپارتمان مشهد در خیابان امام رضا ۱۶، عنصری غربی ۷ و در نبش عنصری ۱/۷ واقع شده است. بنابراین اگر در نزدیکی حرم و این محدوده نیاز به رزرو هتل آپارتمان مشهد ارزان داشتید، می‌توانید روی خانه مسافر هشت بهشت حساب کرده و آن را از طریق اسنپ روم رزرو کنید.

این هتل با امکاناتی مانند رستوران، لابی، لوازم بهداشتی، امکانات عالی و….. آماده پذیرایی از شما مسافران عزیز است. اتاق‌های این هتل آپارتمان شامل اتاق یک تخته، اتاق دو تخته، اتاق سه­تخته، اتاق چهارتخته، اتاق پنج­تخته و اتاق شش­تخته می‌شود که می‌توانید باتوجه به شرایط و بودجه خود یکی از آن‌ها را رزرو کنید.

برای رزرو در این هتل رعایت قوانین و مقررات زیر الزامی است:

۱-همراه داشتن کارت شناسایی هنگام رزرو ضروری است.

۲-همراه داشتن مدرک محرمیت معتبر برای پذیرش زوجین ضروری است.

۳-ساعت ورود و تحویل اتاق ۱۴ و ساعت خروج و تخلیه آن ۱۲ است.

۴-اگر دیرتر از زمان مشخص شده اتاق را تخلیه کنید، باید هزینه‌ای هم به عنوان جریمه بدهید.

۵-امکان لغو یا تغییر رزرو در روزهای تعطیل رسمی و ایام نوروز وجود ندارد.

۶-برای تمدید رزرو باید از ۲۴ ساعت قبل با تیم پشتیبانی هماهنگ کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این هتل و رزرو هتل آپارتمان مشهد نزدیک حرم می‌توانید به سایت اسنپ روم رجوع کنید.

خانه مسافر میرچاوشی (قصر سفید)

این هتل آپارتمان در خیابان امام رضا ۱۶ و در عنصری ۵ واقع شده است. اگر قصد رزرو هتل آپارتمان مشهد ارزان را دارید، می‌توانید این هتل را از اسنپ روم برای تعداد روزی که مد نظر دارید رزرو کنید. خانه مسافر میرچاوشی با امکاناتی مانند آسانسور، اینترنت، آشپزخانه، اسپلیت، سرویس بهداشتی و….. آماده میزبانی و پذیرایی از مسافران و گردشگران عزیز است.

اتاق‌های این اقامتگاه، شامل یک سوئیت دوتخته می‌شود و قیمت رزرو آن بسیار به صرفه و اقتصادی است. برای رزرو این اقامتگاه، لازم است تا از قوانین زیر مطلع باشید:

۱-کنسلی رزرو در زمان مناسب رایگان است.

۲-ساعت تحویل اتاق ۱۴ و ساعت تخلیه آن ۱۲ است.

۳-امکان لغو یا تغییر رزرو در روزهای تعطیل رسمی یا ایام نوروز وجود ندارد.

۴-بعد از تحویل گرفتن اتاق امکان لغو و کنسل کردن آن وجود ندارد.

۵-برای تمدید اقامت باید از ۲۴ ساعت قبل با تیم پشتیبانی اسنپ روم هماهنگ کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو هتل آپارتمان مشهد می‌توانید به سایت اسنپ روم سر بزنید.

جمع بندی

برای رزرو هتل آپارتمان مشهد ارزان، اسنپ روم بهترین گزینه پیشنهادی برای شما است.

از جمله مزایای آن می‌توان به پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته، امکان رزرو اقامتگاه با کمترین بودجه، امکان دریافت تخفیف از طریق بخش کلاب سوپراپلیکیشن اسنپ، نزدیکی اقامتگاه‌ها به وسایل نقلیه عمومی و اماکن مهم شهر، خدمت‌رسانی عالی به مشتریان و…..اشاره کرد.

لازم به ذکر است که بدانید اسنپ روم دارای سابقه‌ای چندین ساله و درخشان در زمینه اجاره انواع اقامتگاه‌های هتلی و غیر هتلی بوده و جزوی از گروه بزرگ اسنپ محسوب می‌شود.

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.