معرفی بهترین شرکت طراحی سایت در مشهد

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
شرکت طراحی سایت

طراحی سایت در مشهد، برای شرکت‌هایی که می‌خواهند محصولات و خدمات خود را به مشتریان بیشتری معرفی کنند و به کسب‌و‌کار خود رونق ببخشند، بسیار اهمیت دارد، زیرا لازمه شروع هر کسب‌وکاری تبلیغات صحیح است.

راه‌اندازی یک سایت حرفه‌ای و خوب توسط شرکت برنامه نویسی در مشهد می‌تواند به‌رونق بخشیدن کسب‎وکار شما بسیار کمک کند. حتما این سوال برایتان پیش آمده که طراحی سایت یک شرکت و یا طراحی سایت فروشگاهی در مشهد را به چه شرکتی بسپاریم تا بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم؟ پاسخ سوال شما شرکت داده پردازی فراتک بهترین شرکت طراح سایت در مشهد است، زیرا تمام ویژگی‌هایی که یک شرکت طراح سایت خوب نیاز به داشتن آن دارد در این مجموعه یافت می‌شود. ما در ادامه این مقاله سعی داریم شما را با این ویژگی‌ها آشنا کنیم:

 مهمترین ویژگی‌های یک شرکت طراحی سایت در مشهد

سابقه شرکت طراح سایت

یکی از ویژگی‌های یک شرکت طراحی سایت که در مشهد به فعالیت می پردازد، داشتن سابقه و تخصص کافی در این زمینه است. تحصیلات دانشگاهی به تنهایی نمی تواند دلیل بر داشتن مهارت در طراحی سایت تلقی شود، زیرا این مهارت اکتسابی است و به خلاقیت و مهارت شخص بستگی دارد. شرکت داده پردازی فراتک با سابقه بیش از ۱۲ ساله خود تجربه خوبی را در این زمینه کسب نموده است.

هاست

برخی از شرکت‌های طراحی سایت مشهد، خودشان هاست و خدمات آن‌را به مشتریان ارائه می‌دهند و در صورتی که کاربر در سایت با مشکلی مواجه شود؛ خود شرکت، سریعا اقدام به بررسی و حل این مشکل می‌کند. طراحی سایت فراتک یکی از همین شرکت‌های طراح سایت در مشهد است. پیشنهاد می‌کنیم در زمان قرارداد حتما موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • مدت استفاده از هاست
  • فضای هاست
  • نوع هاست
  • هاست داخلی یا خارجی
  • نحوه پشتیبانی از هاست
  • شرایط امنیت هاست
  • بکاپ‌گیری از داده‌ها

 ثبت دامین

معمولا شرکت‌های طراحی سایت مشهد، خودشان اقدام به ثبت دامنه برای مشتری می‌کنند.‌ مسأله مهم این است که مالکیت آن صددرصد مال مشتری باشد و مدت زمان اعتبار آن باید در قرارداد نوشته شود.

انتخاب قالب مناسب با نوع کسب‌وکار

شرکت‌های طراحی سایت در مشهد باید با توجه به‌ نوع کسب‌وکار نوع قالب را انتخاب کنند‌. یک شرکت برنامه نویسی مشهدی باید بداند که چه قالبی برای هر صنفی مناسب است و علاوه بر زیبایی به اثرگذاری آن در جذب مشتری هم توجه کند.

گرافیک ساده اما جذاب

گرافیک طراحی سایت تاثیر بسیاری در جذب کاربران به سمت سایت شما دارد.‌ اگر سایت از گرافیک خوبی برخودار نباشد، مشتریان خیلی زود سایت شما را ترک می‌کنند. شرکت‌های متخصص در این زمینه همانند شرکت فراتک با استفاده از رنگ و طرح مناسب با حوزه فعالیت شما، یک سایت خوب و حرفه‌ای طراحی می‌کنند.

سئو سایت

برای اینکه بتوانید محصولات و خدمات خود را به مشتریان بیشتری معرفی کنید و فروش خوبی داشته باشید، تنها داشتن یک وب سایت کافی نیست؛ بلکه یکی از ابزارهای مهم برای موفقیت شما، سئو سایت است.

یکی از ویژگی‌های خوب یک شرکت طراحی سایت در مشهد از جمله فراتک این است که در زمینه سئو‌ سایت نیز از تخصص کافی برخوردار باشد. شاید با خودتان بگویید که سئو سایت را به یک شرکت دیگر واگذار می‌کنم، اما پیشنهاد می‌کنیم این‌کار را انجام ندهید؛ زیرا شرکت‌هایی که خودشان سایت را طراحی کرده‌اند بهتر می‌توانند سایت شما را بهینه‌سازی کنند.

 پشتیبانی بلندمدت

یکی از ویژگی‌های مهم یک شرکت طراحی سایت در مشهد، ارائه خدمات پیشتیانی بلندمدت است. ممکن است سایت به هر دلیلی با مشکل مواجه شود یا خودتان بخواهید کسب‌وکار خود را توسعه داده و تغییراتی در سایت اعمال کنید. در اینگونه مواقع پشتیبانی می‌تواند به شما کمک کرده و در عرض مدت زمان کوتاه مشکل شما را حل نماید. شرکت‌های معتبری مثل داده پردازی فراتک معمولا دارای پشتیبانی بلندمدت هستند. توجه داشته باشید که فریب شرکت‌های طراحی سایت ارزان در مشهد و بدون پشتیبانی‌ را نخورید.

 قیمت طراحی سایت

اگرچه قیمت طراحی سایت به‌عوامل مختلفی بستگی دارد اما این قیمت نباید خیلی ارزان باشد و یا خیلی گران. کیفیت ارائه خدمات و همچنین امکانات درخواستی در تعیین قیمت طراحی سایت در مشهد تاثیر بسزایی دارد. لذا در صورتی که شرکت طراح خود را به درستی انتخاب کرده باشید نباید از بابت هزینه سایت خود نیز نگرانی داشته باشید.

 مشاهده نمونه کارهای شرکت طراحی سایت

یکی دیگر از ویژگی‌های یک شرکت طراحی سایت در مشهد این است که دارای نمونه کار واقعی باشد‌. شما می‌توانید با دیدن نمونه کارها از سطح کیفیت کار شرکت آگاه شده و همچنین با مشتریان قبلی تماس بگیرید و در مورد رضایت آنها از مجموعه سوال بپرسید. حتی ممکن است در لیست مشتریان، شرکت‌های معتبری را نیز ببینید که در این صورت خود گواه بر اعتبار شرکت طراحی سایت است. شرکت داده پردازی فراتک با بیش از ۹۵۰ نمونه کار طراحی سایت موفق توانسته رزومه درخشانی از خود در طراحی سایت مشهد بجا بگذارد.

 طراحی سایت با لود سریع

سرعت بارگذاری یکی از ویژگی‌های طراحی سایت حرفه‌ای است. برای اینکه بتوانید سرعت بارگذاری سایت را ارزیابی کنید؛ می‌توانید از ابزارهای مختلفی چون GTMetrix، PageSpeed Insights، WebPageTest و غیره استفاده کنید.

 واکنش‌گرا بودن

منظور از واکنش‌گرا بودن سایت (Responsive) چیست؟ یعنی سایت شما در مرورگرهای مختلف گوگل، فایرفاکس و یا در مانیتورهای مختلف لپ‌تاپ، دسکتاپ، تبلت و موبایل ظاهر یکسانی داشته باشد. اگر طراحی سایت به‌صورت حرفه‌ای صورت نگیرد؛ ظاهر وب سایت در مرورگرهای مختلف بهم ریخته می‌شود. کلیه وب سایت‌های طراحی شده در شرکت فراتک مشهد واکنش‌گرا یا Responsive می‌باشند.

 طراحی تجربه کاربری

طراحی سایت با توجه به اصول تجربه کاربری منجر می‌شود که کاربر علاوه بر اینکه از کارکردن با وبسایت لذت ببرد، بتواند خدمات و محصولات مورد نظر خود را به‌راحتی پیدا کند. شرکت طراحی سایت در مشهد با طراحی خوب و حرفه‌ای می‌تواند به جذب کاربر کمک کرده و او را به مشتری دائمی تبدیل نماید.

 امنیت وب سایت

یکی دیگر از ویژگی‌های یک شرکت طراحی سایت در مشهد این است که بتواند امنیت سایت شما را تامین کند. امنیت وب سایت از طریق روش‌های مختلفی امکان‌پذیر است که شامل موارد زیر است:

  • استفاده از یک پسورد بسیار قوی
  • هاست معتبر
  • استفاده از  HTTPS
  • آپدیت مداوم سایت

 عقد قرارداد در شرکت طراحی سایت

یکی از ویژگی‌های مهم یک شرکت طراحی سایت معتبر، بستن قرارداد کامل با مشتری است. مواردی که در قرارداد باید درج شود، شامل موارد زیر است:

  • زمان تحویل سایت
  • مراحل اجرای طراحی سایت
  • لیست تمامی امکانات سایت
  • شرایط پرداخت هزینه
  • شرایط مالیات و مالیات بر ارزش افزوده
  • اطلاعات تماس شرکت طراحی سایت
  • اطلاعات دقیق مشتری

چگونه می‌توانم یک‌ شرکت طراحی سایت خوب در مشهد پیدا کنم؟

 

  • کافیست در گوگل عبارت شرکت طراحی سایت در مشهد را سرچ کرده و از بین نتایج ارائه شده، سایت‌ شرکت‌های طراحی سایت را باز کنید.
  • سپس سابقه کاری، رزومه و خدمات شرکت‌ها را با هم مقایسه نمایید.
  • شما می‌توانید به بخش نمونه کارها رفته و آن‌ها را از نظر زیبایی، سرعت لود، واکنش‌گرا بودن و سئو مورد بررسی قرار دهید.
  • همچنین می‌توانید با برخی از مشتریان سایت تماس گرفته و از آنها در مورد رضایت از طراحی و پشتیبانی سایت سوال بپرسید.
  • در آخر از بین شرکت‌های انتخاب شده با آنها تماس گرفته و از آنها در مورد شرایط قراداد و هزینه بپرسید.

بهترین شرکت طراحی سایت مشهد

همانطور که در این مقاله مطالعه کردید یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت باید از ویژگی‌های خاصی برخوردار باشد؛ بر اساس ویژگی‌های اشاره شده، شرکت داده پردازی فراتک را می‌توان یکی از بهترین شرکت‌های طراحی سایت در مشهد معرفی کرد.

شرکت داده پردازی فراتک با داشتن کادری مجرب و حرفه‌ای در زمینه طراحی وب‌ سایت و طراحی سایت فروشگاهی در مشهد فعالیت می‌کند. سایت طراحی شده توسط کادر مجرب این شرکت طبق اصول سئو است و می‌تواند به بالا بردن رتبه شما در گوگل کمک کند.

 

شرکت فراتک طراح سایت دانشگاه فردوسی مشهد، دانشگاه پیام‌نور مشهد، شهرداری بجستان، شرکت تعاونی کشاورزی و غیره بوده که نشانگر توانایی این شرکت در زمینه طراحی سایت و بهینه سازی آن در مشهد است. اگر به دنبال معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان بیشتری هستید؛ مجموعه داده پردازی فراتک، با طراحی یک سایت حرفه‌ای شما را در رسیدن به هدفتان کمک می‌کند.

آدرس سایت طراحی سایت فراتک: www.faratechdp.com

سوالات متداول درباره طراحی سایت

داشتن یک وب سایت چه تاثیری در کسب‌و‌کار من دارد؟

شما با داشتن یک وبسایت خوب و حرفه‌ای می‌توانید محصولات و خدمات خود را به کاربران بیشتری معرفی کرده و آنها را به مشتریان دائمی تبدیل کنید. در اصل با افزایش تعداد مشتریان،  فروش شما نیز بالا می‌رود.

آیا بهینه سازی سایت در طراحی وب سایت اهمیت دارد؟

مطمئنا طراحی سایت به‌تنهایی نمی‌تواند رتبه سایت شما را در گوگل بهبود ببخشد. سئو سایت موجب افزایش رتبه شما در گوگل شده و باعث می‌شود از رقبای خود پیشی بگیرید.

آیا پشتیابی بلندمدت در شرکت طراحی سایت اهمیت دارد؟

بله، تصور کنید که در زمان کار کردن با سایت با مشکل مواجه شوید یا  کار کردن با وب سایت را بلد نباشید، در این مواقع شما با تماس با پشتیبانی، خیلی سریع می‌توانید مشکل خود را برطرف کنید.

قیمت طراحی سایت چقدر است؟

هزینه طراحی سایت به عوامل مختلفی بستگی دارد که می‌توان به نوع قالب طراحی، گرافیک و ظاهر سایت، میزان امنیت، امکانات درخواستی و موارد دیگر اشاره کرد.

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.