همه چیز درباره هتل قصر طلایی مشهد

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

هتل قصر طلایی مشهد که به عنوان بزرگ ترین و مجلل ترین هتل ایران شناخته می شود، همواره پذیرای مهمانان زیادی از سراسر دنیا می باشد. این هتل باشکوه در محوطه ای به مساحت ۷۰ هزار متر مربع قرار گرفته و دارای ۲۰ طبقه و ۶۱۰ واحد اقامتی متنوع است. اگر برای رزرو انواع هتل در مشهد سرگردان هستید و نمی دانید کدام هتل را انتخاب کنید، پیشنهاد می کنیم ویژگی های این هتل لوکس را نیز بررسی کنید.

معماری خاص هتل و دکوراسیون لوکس آن در کنار امکانات کم نظیری که ارائه می دهد، مجموعه ای جذاب می سازند که یک انتخاب منحصر به فرد برای اقامت در مشهد محسوب می شود. رستوران و کافی شاپ های متنوع، مجموعه آبی، سالن ماساژ، اتاق نمک، حمام ترکی، زمین بازی کودکان، سالن های مجهز همایش، آمفی تئاتر، سالن ورزشی، سالن بیلیارد، اتاق واقعیت مجازی، سالن زیبایی و… در هتل قرار گرفته اند که باعث رفاه حال مهمانان گرامی شوند. برای رزرو هتل لوکس قصر طلایی مشهد، می توانید از سامانه رسمی رزرو انواع هتل سفربازی استفاده کنید.

 

معرفی هتل قصر طلایی مشهد

هتل باشکوه قصر طلایی مشهد در سال ۱۳۸۶ توسط مرحوم حاج محمود سزاوار بندی و پسرش، امیر سزاوار، پایه گذاری شد. او که به عنوان پدر صنعت هتلداری ایران شناخته می شود، تجربه بسیاری در این حوزه داشت و باعث پیشرفت های زیادی در این صنعت گردید. این هتل در سال ۱۳۸۹ افتتاح شد و از آن زمان تا به امروز، میزبان مهمانان ایرانی و خارجی زیادی بوده است.

اسم هتل می تواند به خوبی آن را توصیف کند؛ چرا که با ورود به آن خود را در یک قصر وسیع و زیبا می بینید که حس متفاوتی به شما می دهد. سبک سازه هتل در نوع خود منحصر به فرد است و در سطح استانداردهای جهانی طراحی شده است. هنر سنتی اسلامی و معماری ظریف هتل در تمامی نقاط آن دیده می شود و چشم ها را نوازش می کند. هتل قصر طلایی مشهد تنها ۱۰ دقیقه با بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) فاصله دارد و یک مکان مناسب برای اقامت زائرین و گردشگران می باشد.

انواع اتاق و سوئیت در هتل قصر طلایی

هتل قصر طلایی مشهد دارای ۶۱۰ واحد اقامتی مختلف می باشد که افراد می توانند بنا به سلیقه و نیاز خود، بهترین انتخاب را از میانشان داشته باشند. اتاق های این مجموعه عبارتند از دبل لندسکیپ، دبل لاکچری کانکت، دبل لاکچری تراس دار، دبل آتریوم، دبل پانوراما، دبل پانوراما تراس دار، دبل لاکچری و اتاق سینگل.

هتل قصر طلایی دارای سوئیت های مجللی نیز می باشد که از تنوع خوبی برخوردارند و فضای وسیع تری دارند. این سوئیت ها شامل آپارتمان رویال، پرنسس رویال، امپریال سوئیت، پرزیدنت سوئیت، پرنسس سوئیت، وسترن سوئیت، قاجاری سوئیت، سنیور سوئیت، جونیور سوئیت و کیدز سوئیت می شوند که هر کدام دارای ویژگی های به خصوص و چیدمان خاصی است و حس و حال متفاوتی به شما القا می کند.

 

امکانات عمومی اتاق ها و سوئیت ها شامل تلویزیون، کتری برقی، یخچال، سیستم بیدارباش، سشوار، مبلمان، صندوق امانات، سرویس بهداشتی و حمام می شود. لازم به ذکر است که هر واحد اقامتی می تواند دارای مجموعه ای از امکانات خاص نیز باشد که بهتر است قبل از رزرو، خوب به آن ها توجه شود.

امکانات هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد امکانات و خدمات رفاهی گسترده ای در اختیار مهمانان خود قرار می دهد. به این ترتیب، مسافرین می توانند یک اقامت به یاد ماندنی در مکانی دلنشین تجربه کنند و خاطره سفرشان را در ذهن، ماندگار کنند. امکانات این هتل در سطح استانداردهای جهانی بوده و باعث می شود بتوانید وقت زیادی را در هتل بگذارنید و هرچه نیاز دارید، در دسترس خود داشته باشید.

با رزرو واحدهای اقامتی، امکاناتی به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد. این امکانات شامل ترانسفر، بوفه صبحانه، مینی بار، اینترنت پرسرعت بی سیم، مجموعه آبی، باشگاه، دوچرخه، پارکینگ، شارژر و استریل شیشه کودک می شود. مجموعه تفریحی هتل دارای بخش های مختلفی نظیر استخر، ماساژ، اتاق نمک، حمام ترکی، بازی های رایانه ای، سالن بدنسازی، اتاق کودک، سالن بیلیارد، سونا و جکوزی می باشد که باعث رقم زدن لحظاتی فراموش نشدنی برای مسافران می شوند. به علاوه، هتل دارای ۵ رستوران و ۴ کافی شاپ است که انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دسر، نوشیدنی، سالاد، کیک و… در آن ها سرو می شود.

رستوران های هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی دارای مجموعه کاملی از رستوران ها و کافی شاپ های جذاب است که امکان میل کردن انواع غذا در محیطی دنج و زیبا را برایتان فراهم می کنند. رستوران ضیافت، رستوران ایرانی ترنم، رستوران سنتی ترمه، رستوران پنج قاره زوشا، رستوران تابستانی بارگاه و کافه رستوران فرانسیسکو از انتخاب های هیجان انگیز شما برای سرو انواع غذا به شمار می آیند.

کافی شاپ لانژ، کافی شاپ آتریوم مینوتا، کافی شاپ لابی و کافی شاپ مجموعه تفریحی و اسپا نیز آماده خدمت رسانی به شما هستند و با منوی متنوعی از انواع و اقسام خوراکی های خوشمزه، از شما پذیرایی می کنند.

مجموعه های تفریحی هتل قصر طلایی

مجموعه های تفریحی هتل قصر طلایی مشهد شامل استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی، اتاق نمک، سالن های زیبایی، باشگاه ورزشی، سالن بیلیارد، اتاق واقعیت مجازی و بازی های رایانه ای می شود. همان طور که ملاحظه می کنید، هرچه در طول سفر نیاز دارید برایتان فراهم است. با سپری کردن وقت در این مجموعه متنوع، از استرس ها و مشغله های فکری خود دور می شوید و آرامشی ناب در فضای معنوی شهر مشهد به دست می آورید.

 

موقعیت مکانی هتل قصر طلایی

هتل قصر طلایی مشهد در آدرس خیابان امام رضا (ع)، میدان بسیج، بین امام رضا ۳۴ و ۳۶ واقع شده است. برای رفتن به حرم مطهر امام هشتم و راز و نیاز، تنها کافی است ۱۵ دقیقه پیاده روی کنید. دسترسی هتل به سایر جاذبه های مشهد نیز بسیار آسان است و در کم تر از چند دقیقه می توانید با خودرو، خود را به نقاط مختلف شهر برسانید. با اقامت در این هتل، نزدیک مراکز خرید، جاذبه های گردشگری، مراکز زیارتی و… هستید و دستتان برای برنامه ریزی سفر باز است.

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.