ارزان ترین بلیط هواپیمای تهران به مشهد از کجا بخریم؟

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

پرواز تهران به مشهد از شلوغ ترین مسیرهای پرواز داخلی است که روزانه مسافران زیادی را جا به جا می کند. اکثر افراد به دلیل مشغله های کاری و یا تحصیل و همچنین برخی افراد به جهت این که علاقه به زیارت حرم امام رضا هر چند ماه یک بار را دارند، در این مسیر هوایی بیشتر از سایر افراد تردد می کنند و به همین خاطر تمایل دارند بلیط هواپیما تهران مشهد را ارزان تر تهیه نمایند. بنابراین خرید بلیط هواپیمای ارزان نیاز به اطلاعات و ترفندهای خاص خود دارد که در این مطلب سعی داریم به شما بگوییم چطور و از کجا می توانید بلیط های هواپیما را ارزان تر خرید کنید.

خرید اینترنتی را جایگزین خرید حضوری کنید.

در صورتی که تمایل دارید بلیط هواپیما تهران مشهد را تهیه کنید، پیشنهاد ما به شما این است که خرید اینترنتی را جایگزین خرید حضوری کنید و از طریق سایت های بزرگ فروش آنلاین یا به صورت مستقیم از سایت ایرلاین های معتبر داخلی مانند تابان و زاگرس بلیط خود را تهیه کنید. چرا که خرید بلیط هواپیما از طریق آژانس های مسافرتی موجود در سطح شهر با افزایش قیمت و روکشی همراه است که همین امر موجب می شود مبلغی بیشتر از قیمت بلیت از مسافر درخواست کنند و سبب می شود که شما خواسته یا ناخواسته هزینه بیشتری را برای خرید بلیط پرداخت می کنید اما در سایت های اینترنتی این میزان روکشی مبلغ کمتری بوده و شما می توانید بلیط این مسیر را با نرخ ارزان تری تهیه کنید.

سایت هایی با تقویم پروازی را بیابید.

شما می توانید با جست و جو در اینترنت، سایت های معتبری را پیدا کنید که زمان و قیمت بلیط را همراه با تقویم پروازی ارائه می کنند. به این معنا که اگر زمان خاصی را برای سفر در نظر ندارید با مشخص کردن مبدا و مقصد در سایت، با استفاده از تقویم پروازی تمامی نرخ ها را تا ۳۰ روز آینده نمایش داده می شود و شما می توانید با انتخاب ارزان ترین قیمت بلیط در یک روز کمترین هزینه را برای خرید بلیط هواپیما پرداخت کنید.

اولین خرید با تخفیف

بسیار از سایت های فروش اینترنتی بلیط هواپیما معمولا برای اولین خرید مسافر تخفیفی را در نظر می گیرند و شما می توانید با پیدا کردن چنین سایت هایی بلیط تهران مشهد را ارزان تر تهیه نمایید. البته توجه کنید که هر سایتی مناسب خرید اینترنتی نیست و حتما از مراجع و سایت های معتبر جهت خرید بلیط اقدام کنید. پس سعی کنید سایت های معتبری را پیدا کنید که هنوز از آن بلیط نخریده اید، در این صورت می توانید از تخفیف های خوبی از ۱۰ درصد تا ۲۰ درصد در اولین خرید بلیط هواپیمای خود برخوردار شوید.

اطلاع رسانی ارزانترین بلیط ها را فراموش نکنید.

سایت هایی را بیابید که دارای سرویس های فعال به منظور اطلاع رسانی ارزان ترین بلیط ها هستند. شما بعد از ثبت نام در این سایت ها می توانید از تخفیف و ارزان شدن بلیط ها مطلع شوید. به عنوان مثال اگر شما کلمه سرویس خبرم کن یا اطلاع از ارزان شدن بلیط هواپیما را در اینترنت جست و جو کنید، چندین سایت معتبر نمایش داده می شوند. نحوه کار این سایت ها به این صورت است که شما مبدا، مقصد و درصد تخفیف خود را در یک بازه زمانی مشخص می کنید که چه مقدار کاهش هزینه خواهید داشت. سپس با وارد کردن شماره همراه خود چناچه موردی مشابه درخواست شما وجود داشت از طریق پیامک ارزانترین بلیط هواپیما تهران مشهد به شما اطلاع رسانی می شود.

در این مقاله سعی کردیم تا روش هایی برای تهیه بلیط تهران مشهد ارزان را بیان کنیم. خرید مستقیم بلیط از سایت شرکت های هواپیمایی بزرگ مانند ماهان نیز می تواند در کاهش نرخ بلیط تاثیر داشته باشد. همواره به یاد داشته باشید که انتخاب سایت های مرجع و معتبر باید جز اولین الویت های شما قرار بگیرد چرا که در خرید های اینترنتی امنیت و اطمینان خاطر از وجود پشتیبانی ۲۴ ساعته بسیار مهم تر از آن است که بلیط ارزان بخرید. زیرا با توجه به این که هزینه زیادی را برای تهیه بلیط پرداخت می کنید در صورت کنسلی یا رفع مشکل در روند خرید بتوانید از راهنمایی پشتیبان سایت بهره مند شوید. اگر شما سایتی را می شناسید که بیلط های هواپیما را ارزان تر از سایر سایت ها می فروشند یا روشی سراغ دراید که بتوان بلیط هواپیما را ارزان تهیه کرد، با ما در میان بگذارید.

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.