آشنایی با یکی بزرگترین تولیدکنندگان قفل و دستگیره درب چوبی، گروه صنعتی المان

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
  • دوشنبه 21 آگوست 2023
  • 633
  • 0

شاید تاکنون نام آلمان قفل مشهد به گوش شما خورده باشد. در واقع گروه صنعتی المان ELEMAN  بزرگترین و بهترین کارخانه تولیدکننده قفل و دستگیره شرق کشور است که در سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را در شهر مشهد آغاز نمود و در ابتدا به نام قفل آلمان مشهور شد.

 

درباره گروه قفل و دستگیره المان

قطعا به عنوان یک ایرانی خصوصا یک شهروند مشهدی، برای شما پیش آمده باشد که هنگام باز و بسته کردن درب ناخودآگاه چشم شما به برند ELEMAN بر روی دستگیره درب آپارتمان یا یک شرکت اداری افتاده باشد.

گروه صنعتی المان که در ابتدا با تولید و واردات انواع مدل های قفل و دستگیره لوکس درب و همچنین انواع یراق آلات کابینت از جمله دستگیره های کلاسیک و نئوکلاسیک به فعالیت می پرداخت از سال ۱۳۹۲ با ثبت رسمی برند ELEMAN فعالیت خود را گسترش داده و به تولید انواع قفل و دستگیره های لوکس دو تکه و یک تکه درب چوبی در رنگ ها و مدل های مختلف پرداخته است.

همچنین شرکت المان در تولید انواع قفل های مولتی سیستم و ایمنی از جمله معروفترین مدل این تجهیزات یعنی قفل ایرال همواره پیشتاز بوده است.

اکنون بر آن شدیم تا در مشهد مگ به عنوان کاملترین مجله خبری مشهد، به معرفی محصولات این شرکت بپردازیم تا شما همشهریان و هموطنان گرامی بیش از پیش با تولیدکنندگان بزرگ و موفق کشور آشنا شده و در انتخاب محصول خود بهترین را برگزینید. لازم به ذکر است شما می توانید جهت آشنایی بیشتر با این شرکت تولیدی از وب سایت آن به آدرس www.elemancompany.com  بازدید نمائید. در ادامه با ما همراه باشید:

گروه صنعتی قفل و دستگیره المان

معرفی محصولات گروه صنعتی المان

عموما بخش عمده ای از یراق آلات ساختمانی را دستگیره های درب ساختمان تشکیل می دهند که می تواند برای درب ورودی ساختمان، حیاط، اتاق و یا درب سرویس بهداشتی و حمام استفاده شود. حتی از دستگیره های درب بر روی کابینت و کمد دیواری نیز استفاده می شود.

دستگیره های درب براساس کاربرد در مدل های مختلفی دسته بندی می شوند و تخصص اصلی گروه قفل و دستگیره ELEMAN در تولید انواع این مدل دستگیره ها می باشد که در ادامه به معرفی برخی از این محصولات می پردازیم:

 

انواع دستگیره پلاک لوکس (دستگیره های درب چوبی یک تکه)

قدیمی ترین مدل دستگیره های درب چوبی ساختمان که همه ما تاکنون با آن آشنا هستیم دستگیره درب یک تکه می باشد و به نام دستگیره پلاک معروف است. ظاهر دستگیره های درب پلاک به آسانی از سایر مدل ها قابل تشخیص است و همانطور که از اسم آن پیداست به صورت یک تکه و سر هم متشکل از یک قطعه پلاک و یک اهرم دستگیره می باشد.

دستگیره درب یک تکه VALENTINO المان

در قسمت قفل این دستگیره امکان قرار دادن انواع مدل، قفل کلیدی (همانند دستگیره درب اتاق)، قفل سوئیچی (همانند دستگیره ورودی درب آپارتمان) و همچنین قفل سرویس بهداشتی (همانند دستگیره درب سرویس بهداشتی و حمام) فراهم می باشد که همین ویژگی تنوع در انتخاب نوع قفل آن باعث گردیده بر روی اکثر درب های چوبی امکان نصب داشته باشند. همچنین قیمت دستگیره درب یک تکه نیز نسبت به سایر مدل های آن مقرون به صرفه تر می باشد.

آلیاژ مورد استفاده در تولید این دستگیره ها ممکن است بسته به مورد استفاده و بهای تمام شده مدنظر متفاوت باشد اما عموما از آلیاژ آلومینیوم، آهن و یا زاماک در تولید آن استفاده می شود.

گروه صنعتی المان تا به امروز بیش از ۳۵ مدل دستگیره درب یک تکه لوکس، کلاسیک و نئوکلاسیک و مدرن تولید نموده که در رنگ های مختلف از جمله دستگیره درب مشکی، طلایی، زیتونی، سفید و همچنین مدل های دو رنگ لوکس ارائه شده است.

شما می توانید جهت مشاهده محصولات دستگیره یک تکه درب چوبی المان از این صفحه بازدید نمائید:

https://www.elemancompany.com/%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%DB%8C%D8%B1%D9%87-%D9%BE%D9%84%D8%A7%DA%A9-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%DB%8C%D8%B1%D9%87-%DB%8C%DA%A9-%D8%AA%DA%A9%D9%87-%D8%AF%D8%B1%D8%A8

 

انواع دستگیره رزت (دستگیره دو تکه درب چوبی)

دستگیره های درب چوبی رزت در واقع همان مدل از دستگیره ها هستند که برخلاف مدل یک تکه بدنه پلاک آنها به صورت یکپارچه نبوده و از دو قسمت مجزا تشکیل شده اند.

در واقع در هنگام نصب این دستگیره ها یک تکه از آن که شامل اهرم دستگیره می باشد در بالا و قسمت مربوط به قرار گرفتن قفل درب در قسمت پایین آن و به صورت جداگانه بر روی درب نصب می شود.

این نوع دستگیره ها از لحاظ ظاهری بسیار مدرن و لوکس تر از مدل دستگیره های پلاک بوده و اگرچه قابلیت نصب بر روی انواع درب چوبی دارند اما معمولا بر روی درب ورودی آپارتمان نصب می شود که در نتیجه قفل قابل نصب بر روی آن نیز بهتر است از مدل سوئیچی باشد.

انواع دستگیره رزت دو تکه درب تولید شده توسط گروه صنعتی المان نیز در رنگ های دوتکه مشکی، دستگیره روزت طلایی و همچنین دستگیره های دو تکه با رنگ نقره ای یا چند رنگ تولید می شوند که ممکن است آلیاژ مورد استفاده در آن نیز بسته به مدل آن متفاوت باشد.

دستگیره رزت دو تکه درب

شما می توانید برای مشاهده بیش از ۲۵ مدل دستگیره رزت دو تکه درب ELEMAN از لینک زیر وارد سایت شده و به بررسی ویژگی ها و تصاویر آن بپردازید:

https://www.elemancompany.com/%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%DB%8C%D8%B1%D9%87-%D8%B1%D8%B2%D8%AA-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%DB%8C%D8%B1%D9%87-%D8%AF%D9%88-%D8%AA%DA%A9%D9%87-%D8%AF%D8%B1%D8%A8

 

انواع دستگیره درب کابینت کلاسیک، نئوکلاسیک و لوکس

کابینت از اجزای مختلفی تشکیل شده است که یکی از پرکاربردترین این اجزا، دستگیره آن است. دستگیره درب کابینت یکی دیگر از محصولات تولیدی گروه صنعتی المان بوده که به جرئت می توان گرفت ELEMAN در تولید انواع دستگیره درب کابینت کلاسیک در کشور پیش قدم است.

این دستگیره ها نیز همانند سایر مدل های دستگیره از آلیاژ های مختلفی تولید شده اند و رنگ بندی متنوعی دارند. دستگیره کابینت مشکی، طلایی، زیتونی، نقره ای از جمله رنگ هایی است که در ساخت این محصولات استفاده شده تا متناسب با هر سلیقه و چیدمانی استفاده گردند.

ناگفته نماند که این دستگیره ها در ابعاد و سیزبندی های بلند، متوسط و کوتاه تولید شده و تنها برای کابینت کاربرد ندارند. برای دستگیره درب کمد دیواری و یا جاکفشی نیز معمولا می توان از همین دستگیره ها استفاده نمود و بسته به نیاز و محل نصب آن سایز و ابعاد مورد نظر را انتخاب کرد.

بیش از ۹ مدل دستگیره درب کابینت تولید شده توسط ELEMAN در زیر معرفی شده اند که می توانید به مشاهده مدل ها و مشخصات آن ها بپردازید:

https://www.elemancompany.com/%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%DB%8C%D8%B1%D9%87-%D8%AF%D8%B1%D8%A8-%DA%A9%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%AA

 

انواع دستگیره درب چوبی ثابت (دستگیره درب حیاطی)

دستگیره های ثابت حیاطی در واقع بر روی درب هایی نصب می شوند که نیاز به قفل شدن ندارد. اکثرا این مدل دستگیره ها را بر روی درب های چوبی دو لت ورودی آپارتمان، ساختمان، تالارها و سالن های همایش مشاهده .

دستگیره های درب چوبی ثابت به دلیل اینکه باید فشار زیادی را برای باز نمودن درب تحمل کنند معمولا از آلیاژهای مستحکم تر ساخته شده و معمولا از لحاظ ابعاد و سایز نیز بزرگتر از سایر مدل های دستگیره می باشند.

این مدل دستگیره ها نیز دارای تنوع ظاهری زیادی است و در رنگ های متنوعی ارائه می شوند و شما می توانید از طریق لینک زیر به مشاهده انواع مدل های تولید شده توسط گروه قفل و دستگیره لوکس المان بپردازید:

https://www.elemancompany.com/%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%DB%8C%D8%B1%D9%87-%D8%AB%D8%A7%D8%A8%D8%AA-%D8%AD%DB%8C%D8%A7%D8%B7%DB%8C

 

انواع قفل مولتی سیستم و ایمنی المان

یکی از معروفترین و پرفروش ترین محصولات شرکت المان، قفل های مولتی سیستم ELOCK می باشد. در واقع تاریخچه اصلی تولید این مدل قفل مربوط به شرکت ایزوی ایتالیا است که المان به صورت محصول مشترک ایران و ایتالیا و با نام اختصاصی قفل ایرال به تولید آن می پردازد.

این قفل ها که قابلیت نصب بر روی انواع درب های چوبی ضدسرقت را داشته با عملکرد خاص و ویژه خود می تواند امنیت و آسایش خاطر را برای محیط شما به ارمغان بیاورد.

جهت مشاهده انواع مدل های قفل ELOCK می توانید از لینک زیر بازدید نمائید:

https://www.elemancompany.com/%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA/%D9%82%D9%81%D9%84-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D9%84%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%A7%DB%8C%D9%84%D8%A7%DA%A9/%D9%82%D9%81%D9%84-%D9%85%D9%88%D9%84%D8%AA%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D9%84%D8%A7%DA%A9-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%84

 

اطلاعات تماس گروه صنعتی المان:

ما در مشهد مگ تلاش نمودیم کلیه محصولات شرکت ELEMAN را به شما معرفی کنیم تا شما هموطنان گرامی خصوصا شهروندان مشهدی بتوانید از محصولات این شرکت بر روی انواع دستگیره درب چوبی آپارتمان یا محیط کار خود استفاده نمائید.

در ادامه اطلاعات تماس این شرکت از جمله آدرس، شبکه های اجتماعی و همچنین تلفن های دفتر فروش و کارخانه این شرکت را در اختیار شما کاربران محترم قرار می دهیم که به شرح زیر می باشد:

 

آدرس دفتر مرکزی: مشهد، بلوار وکیل آباد، بلوار هنرستان، نبش هنرستان۳۶، ساختمان اِلِمان

آدرس کارخانه: مشهد، جاده شهرک صنعتی توس(حسن آباد)، نرسیده به پمپ گاز

تلفن دفتر فروش: ۰۵۱۳۸۸۱۰۳۴۵

تلفن کارخانه: ۰۵۱۳۷۱۱۰۳۷۴

مدیر روابط عمومی: ۰۹۳۵۷۳۸۳۳۰

تماس مستقیم با مدیر عامل: ۰۹۱۲۰۲۷۰۳۳۸

اینستاگرام: www.instagram.com/eleman.company

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.