با ۴ تا از مزایای خرید خانه در ترکیه از ایران آشنا شوید

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
معرفی مزایای خرید خانه در ترکیه از ایران

کشور پهناور ترکیه این روزها به یکی از مقصدهای مهم مهاجرت برای ایرانی‌ها تبدیل شده است. رشد و توسعه اقتصادی، مزایای شهروندی، آب‌و‌هوای مطبوع، امکانات تحصیلی و درمانی و تسهیلات زندگی از مهم‌ترین دلایل مهاجرت به ترکیه به شمار می‌روند. اما همه ایرانی‌ها قصد مهاجرت به این کشور را ندارند و فقط می‌خواهند در یکی از کشورهایی که در جایگاه ویژه‌ای از لحاظ اقتصادی در جهان دارد، سرمایه‌گذاری کنند. خرید ملک هم یکی از راه‌های سرمایه‌گذاری در ترکیه است که مزایای متعددی را به دنبال دارد.

اگر هدف شما از خرید خانه در ترکیه سرمایه گذاری باشد یا مهاجرت، این روزها می‌توانید به راحتی و بدون اینکه به این کشور سفر کنید در هر شهری خانه بخرید. ما می‌خواهیم در این مقاله مزایای خرید خانه در ترکیه از ایران را شرح دهیم.

۱- خرید خانه، یک سرمایه گذاری امن در ترکیه از ایران

یکی از مزیت‌های خرید ملک در ترکیه ورود به بازار سرمایه‌گذاری امن در یک کشور است که بخشی از آن در  اروپا قرار دارد. ترکیه از کشورهایی است که اتباع خارجی می‌توانند به راحتی وارد خرید و فروش مسکن شوند و سرمایه خود را افزایش دهند. اما مهم‌ترین مزایای خرید خانه در ترکیه اخذ اقامت دائم این کشور است. با خرید خانه در کوتاه‌ترین زمانی که تصورش را کنید برای شما پاسپورت ترکیه‌ای صادر شده و امکان استفاده از مزایای متعدد دیگر شهروندی هم برای خودتان و اعضای خانواده‌تان فراهم می‌شود.

شاید فکر کنید برای خرید خانه و دریافت پاسپورت ترکیه باید به این کشور مهاجرت یا حتی سفر کنید. بهتر است عجله نکنید چون دیگر نیازی به صرف وقت و سفر به ترکیه را ندارید. قابل ذکر است با کمک سایت‌های معتبری مانند ام تی سی هوم دیگر برای خرید خانه نیازی به سفر یا حتی اقامت موقت در ترکیه نیست. شما به راحتی با انتخاب و خرید خانه مورد نظر از هر شهری در ایران به یکی از شهروندان ترکیه تبدیل شده و از امتیازهایی مانند دریافت پاسپورت ترکیه و سفر به کشورهای بزرگ جهان بدون نیاز به ویزا بهره‌مند خواهید شد.

۲- با خرید خانه در ترکیه از ایران وقت کمتری صرف کنید

همه ما با فرایند و پروسه سخت و طولانی گشتن دنبال خانه و مراجعه به آژانس‌های املاک آشناییم. در ترکیه هم پیدا کردن خانه مناسب همین دردسرها را دارد. به‌عنوان مثال برای خرید ملک در استانبول یا باید به همه آژانس‌های املاک شهری مراجعه کنید یا از طریق تبلیغ‌های محلی خانه را مستقیما از صاحب خانه‌ها بخرید. در این بین آشنا نبودن با قوانین و مراحل خرید خانه هم ممکن است باعث بروز مشکلات حقوقی و متعددی شود که حل کردن آن‌ها به زمان غیر قابل تصوری نیاز دارد.

با خرید خانه در ترکیه از ایران دیگر زمان خود را صرف گشتن و پیدا کردن خانه مورد نظر خود نمی‌کنید. با مراجعه به سایت‌هایی مانند ام تی سی هوم می‌توانید همه مشخصات، امکانات، محله و قیمت خانه را بررسی و اقدام به خرید کنید.

تجربه خرید خانه در ترکیه، بدون نیاز به سفر به ترکیه

۳- بدون نیاز به تسلط به زبان ترکی استانبولی در ترکیه خانه بخرید

برای خرید آپارتمان در ترکیه باید به زبان ترکی تسلط داشته باشید چون همه مردم این کشور به زبان ترکی استانبولی صحبت می‌کنند و تعداد کمی از آن‌ها به زبان انگلیسی آشنایی دارند. اگر هدف شما از خرید خانه مهاجرت به ترکیه نباشد قطعا نیازی به آشنایی و تسلط به زبان ترکی نخواهید داشت. یکی دیگر از مزایای خرید خانه در ترکیه از ایران همین عدم نیاز به صحبت با دیگران به زبان استانبولی است. در سایت‌های ایرانی همه مشخصات خانه‌ها به زبان فارسی نوشته شده است و شما به آسانی می‌توانید آن‌ها را مطالعه و مراحل انتخاب و خرید خانه را طی کنید.

۴- خرید خانه در ترکیه بدون سفر به این کشور، یکی از مهم‌ترین مزایای خرید خانه در ترکیه از ایران

یکی دیگر از مزایای خرید خانه در ترکیه از ایران این است که احتیاجی به سفر به این کشور را برای انجام مراحل خرید خانه نخواهید داشت. برخی از سایت‌ها و مشاورین ایرانی در زمینه فروش خانه در ترکیه از صفر تا صد مراحل خرید خانه را در کنار شما خواهند بود. همچنین با تجربه‌ای که سال‌ها در این حوزه دارند همراه خوبی برای معرفی مراحل و قوانین خرید انواع ملک و آپارتمان در ترکیه به شمار می‌روند.

نکته‌های مهم خرید خانه در ترکیه چیست؟

با توجه به اینکه مراحل و قوانین خرید خانه در ترکیه با ایران متفاوت است و برای اخذ اقامت دائم این کشور قوانین خاصی وجود دارد؛ بهتر می‌دانیم نکته‌های مهمی را درباره خرید ملک در این کشور همسایه در اختیارتان قرار دهیم.

  • پیش از خرید خانه از وضعیت بدهی بانکی ملک اطلاعات کاملی به دست آورید.
  • مراحل خرید خانه و قراردادها را قبل از انتقال سند در اداره ثبت اسناد، به‌صورت رسمی ثبت کنید.
  • برای خرید خانه در ترکیه از مشاورین و متخصصین شناخته شده و حرفه‌ای کمک بگیرید.
کارشناسان ام تی سی هوم، همراه همیشگی شما برای خرید خانه در ترکیه

با کمک ام تی سی هوم در زمانی کوتاه در ترکیه صاحب خانه شوید

در این مقاله درباره مزایای خرید خانه در ترکیه از ایران به‌طور کامل و دقیق صحبت کردیم. با توجه به تغییر قوانین خرید ملک در ترکیه و نیاز به حضور مشاورین معتمد در زمینه قوانین، مراحل و خرید خانه در کشور ترکیه پیشنهاد می‌کنیم با کارشناسان ام تی سی هوم تماس بگیرید. کارشناسان MTC HOME با داشتن سال‌ها تجربه و آشنایی کافی در زمینه قوانین خرید خانه در استانبول ترکیه با شماره واتس اپ استانبول ۰۰۹۰۵۳۱۲۶۹۹۳۴۶ آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.