ارزان ترین بلیط هواپیما تهران مشهد

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
بلیط چارتز ارزان هواپیمای تهران مشهد

سفر با هواپیما همیشه به عنوان بهترین راه سفر به شمار می رود. هیچ چیز جذاب تر از سفر در میان ابرها و سریع رسیدن به مقصد نمی تواند حال مسافر را خوب نگه دارد. اما گروه بزرگی از مسافران همیشه به دلیل هزینه های بالای خرید بلیط هواپیما از انتخاب این روش هیجان انگیز و جذاب دوری می کنند. اگر شما هم جزو افرادی هستید که برای سفر با هواپیما هیجان زیادی دارید اما هزینه بالای قیمت بلیط برای شما بالاست پیشنهاد می کنم در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با معرفی چند راهکار ساده شما را در تهیه بلیط ارزان قیمت هواپیما تهران مشهد یاری کنیم.

انتخاب بلیط لحظه آخری تهران مشهد

یکی از ساده ترین راه های که برای خرید بلیط هواپیما ارزان باید در نظر داشته باشید این است که از بلیط های دقیقه نودی استفاده کنید. این بلیط ها همانطور که از نامش مشخص است در روزهای آخر فروش بلیط و با هزینه ای کمتر از سایر بلیط های فروخته شده به فروش می رسد تا هواپیما با صندلی خالی پرواز نکند.

اگر شما هم تمایل دارید با خرید این نوع از بلیط ها در هزینه های سفر خود صرفه جویی کنید، پیشنهاد می کنم سایت های فروش بلیط آنلاین هواپیما را همیشه چک کنید تا بتوانید با توجه به زمانی که برای مسافرت خود در نظر گرفته اید ارزان ترین بلیط هواپیما را خریداری کنید.

بلیط هواپیما ارزان لحظه آخری تهران مشهد

  • بلیط لحظه اخری برای افراد زیر مناسب است:
  1. افرادی که برای سفر خود زمان خاصی را در نظر نگرفته اند
  2. مسافرانی که قصد سفر یک نفره دارند و تنها یک بلیط خریداری می کنند
  3. افرادی که برای خرید بلیط هواپیما بودجه کمی در نظر گرفته اند

خرید بلیط چارتر هواپیما تهران مشهد

یکی دیگر از جذاب ترین روش های خرید بلیط ارزان قیمت هواپیما، انتخاب بلیط های چارتری است. با خرید و انتخاب بلیط های چارتر می توانید تا ۵۰ درصد از هزینه های خود را کاهش دهید و با قیمت بسیار مناسبی خود را به مقصد جذاب فرودگاه هاشمی نژاد مشهد برسانید.

بلیط چارتر هواپیما چیست؟

منظور از بلیط چارتر هواپیما بلیط هایی است که توسط یک ایرلاین خاص خریداری شده و با قیمتی کمتر از حد ممکن به مسافران فروخته می شود. این بلیط ها بیشتر برای شهرهای پر رفت و آمدی مانند مشهد تعبیه می شود تا مسافران این مسیر شلوغ بتوانند با هزینه ای کم سفر هوایی را تجربه کنند.

خرید بلیط چارتر و تی چارتر هواپیما

بلیط های چارتر بیشتر در روزهای خلوت و کم مسافر سال قابل خرید هستند چرا که در این بازه زمانی ترافیک سفر به شهرهای پرمخاطبی مانند مشهد کمتر می شود. شما می توانید برای خرید این نوع بلیط ها پس از مراجعه به سایت های فروش بلیط گزینه خرید بلیط چارتر را انتخاب کنید تا در صورت موجود بودن این بلیط ها بتوانید بلیط هواپیمای ارزان قیمتی را برای خود تهیه کنید.

بهترین زمان برای خرید بلیط ارزان هواپیما

یکی از ترفندهای خرید ارزانترین بلیط هواپیما تهران مشهد انتخاب بازه زمانی است. به همین منظور پیشنهاد می کنم در فصل های کم مسافرتر مانند زمستان و ماه بهمن را برای سفر به مشهد انتخاب کنید تا بتوانید یکی از بلیط های چارتر و یا دقیقه نودی ارزان را برای خود تهیه کنید. در نظر داشته باشید که شهر مشهد پر مخاطب ترین شهر کشور از نظر ترافیک مسافران است و پیدا کردن بازه زمانی خلوت و کم مسافر برای این شهر دوست داشتنی تقریبا غیر ممکن است. به همین منظور پیشنهاد می کنم برای پیدا کردن این بلیط های ارزان قیمت دائما سایت های فروش بلیط را چک کنید تا بتوانید بلیط مورد نظر خود را پیدا و سپس خریداری کنید.

 بلیط ارزان و چارتری هواپیما برای دانشجویان

ارزان ترین بلیط هواپیما برای کدام شرکت هواپیمایی است؟

از دیگر نکاتی که برای تهیه ارزان ترین بلیط هواپیما تهران مشهد باید در نظر داشته باشید این است در ابتدا باید ناوگان های شرکت های هواپیما و امکانات و خدمات هر یک را به خوبی بشناسید تا بتوانید با توجه به رده بندی هر کدام ارزان ترین و گران ترین بلیط های هواپیما را بشناسید.

در نگاه کلی این نکته را در نظر داشته باشید که برای مثال شرکت هواپیمایی ماهان و هما با توجه به امکانات و خدمات ویژه و قابل توجهی که به مسافران ارائه می دهد بلیط های گران تری را به مسافران ارائه می دهد. در مقابل شرکت هواپیمایی تابان با توجه به امکانات و خدمات درجه دو ای که دارد قیمت بلیط ارزان تری دارد و مسافرانی که به دنبال خرید بلیط ارزان قیمت برای خود و همراهان خود هستند از این شرکت هواپیما بلیط تهیه می کنند.

بلیط ارزان هواپیما برای کودکان زیر ۱۲ سال

یکی از بزرگ ترین مزیت های سفر با هواپیما این است که قیمت بلیط آن برای کودکان زیر ۱۲ سال با تخفیف ویژه حساب می شود. به این ترتیب که اگر شما کودک زیر ۲ سال به همراه داشته باشید اصلا نیاز به پرداخت هزینه بلیط نخواهید بود. این در حالی است که قیمت بلیط هواپیما برای کودکان زیر ۱۲ سال بین ۳۰ تا ۵۰ درصد ارزان تر از سایر افراد محاسبه می شود.

قیمت بلیط هواپیما برای کودکان

پس اگر شما هم جزو افرادی هستید که کودک زیر ۱۲ سال دارید، پیشنهاد می کنم با انتخاب هوپیما به عنوان بهترین وسیله سفر بلیط نیم بها برای فرزند خود تهیه کنید و تا حدودی از هزینه های خود در خرید بلیط هواپیما بکاهید.

حالا نوبت شماست تا در مورد تجربه سفر هوایی خود در مشهد با ما صحبت کنید و نظرات ارزشمند خود را با ما درمیان بگذارید.

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.