اطلاعات و امکانات هتل آتور مشهد

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

یکی از مواردی که به مسافرین کمک می کند تا سریع تر محل اقامت خود را در شهر مشهد پیدا کنند، تعیین بودجه و موارد دیگر است که مانند یک فیلتر بسیاری از هتل ها را از بین گزینه های روی میز حذف می کند. به طور مثال اگر قصد دارید یک مکان مناسب برای چند شب اقامت در شهر مشهد پیدا کنید که هزینه ی خیلی زیادی از شما نگیرند و امکانات متوسطی داشته باشد، می توانید در بین هتل های سه ستاره به دنبال یک انتخاب خوب باشید. در نهایت اگر به هر دلیل تصمیم گرفته اید یک هتل سه ستاره و اقتصادی انتخاب کنید، در ادامه با مشهد مگ همراه باشید تا به بررسی یکی از بهترین هتل های سه ستاره مشهد بپردازیم.

معرفی هتل آتور مشهد

هتل ۶ طبقه ای آتور با تعداد ۲۴ اتاق به عنوان یک هتل مناسب و اقتصادی در شهر مشهد می تواند انتخاب مناسبی باشد. این هتل در سال ۱۳۹۶ افتتاح شده است و نمای بسیار زیبا و شیکی دارد. هتل آتور مشهد در لیست هتل های سه ستاره قرار دارد و با توجه به میزان هزینه ای که برای مسافرین در نظر گرفته شده است، امکانات و خدمات مناسبی در نظر گرفته شده است.

هتل آتور مشهد

امکانات هتل آتور مشهد

با اینکه هتل آتور یک هتل سه ستاره است اما امکانات بسیار خوبی در این هتل ارائه می شود و حس آرامش و آسایش برای مسافرین فراهم می شود. در ادامه به برخی از مهم ترین امکانات هتل آتور مشهد اشاره می کنیم.

  • هتل آتور دارای یک پارکینگ اختصاصی است. مسافران می توانند ماشین های شخصی خود را در پارکینگ اختصاصی هتل آتور پارک کنند. این پارکینگ ظرفیت ۲۰ خودرو را دارد و مسافرین برای استفاده از آن باید هزینه مورد نظر را پرداخت کنند.
  • لابی این هتل با ظرفیت ۲۰ نفر، میزبان مسافران است. در لابی هتل اینترنت به صورت در دسترس است.
  • امکانات لازم برای مسافرین معلول فراهم شده است.
  • صندوق امانات در لابی هتل برای نگهداری اموال و وسایل باارزش مسافرین وجود دارد.
  • امکان استفاده از تاکسی سرویس هتل برای تمامی مسافرین فراهم است.

هزینه اقامت کودکان در برخی از هتل ها اخذ می شود اما در هتل آتور مشهد هزینه اقامت کودکان خردسال تا سن ۴ سال، رایگان است. مسافران می توانند اتاق خود بعد از ساعت ۱۴ تحویل بگیرند و همچنین قبل از ساعت ۱۲ تحویل بدهند.

امکانات هتل آتور مشهد

فاصله هتل آتور مشهد تا مکان های مهم شهر

یکی از نقاط مثبت هتل آتور مشهد نزدیک بودن آن به مرکز شهر و نقاط دیدنی است. فاصله این هتل تا فرودگاه بسیار کم است. همچنین ایستگاه قطار، مترو و همچنین ترمینال مسافر بری شهر مشهد، فاصله خیلی زیادی تا هتل آتور ندارند. فاصله ی هتل آتور مشهد تا حرم امام رضا حدودا ۱۰ دقیقه است که این مسافت را می توانید پیاده و یا با ماشین طی کنید. اگر به دنبال نزدیک ترین هتل به حرم امام رضا (ع) هستید که گزینه ی اقتصادی باشد، هتل آتور مشهد می تواند انتخاب خوبی برایتان باشد.

آدرس هتل آتور مشهد: خیابان امام رضا ،نبش امام رضا ۱۶

بررسی اتاق های هتل آتور مشهد

هتل آتور مشهد دارای اتاق های متفاوتی است که با توجه به نفرات می توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. اتاق های هتل آتور به شکل زیر است.

  • اتاق یک تخته، مناسب یک فرد بزرگسال و یک خرد سال
  • اتاق دوتخته دبل مناسب برای دو نفر
  • اتاق دبل به همراه کاناپه اضافه مناسب سه نفر
  • سوییت، مناسب برای ۴ نفر و یک خردسال زیر ۳ سال
  • اتاق رویال برای دونفر مناسب عروس و داماد

امکانات اتاق هال هتل آتور مشهد چیست؟

تمامی اتاق های هتل آتور دارای سرویس صبحانه هستند. البته امکان رزرو اتاق ها به صورت فول برد (با سرویس صبحانه، ناهار و شام) وجود دارد. در ادامه می توانید امکانات اصلی اتاق های هتل آتور را مشاهده کنید.

  • یخچال
  • کولر گازی
  • سرویس بهداشتی ایرانی
  • سرویس بهداشتی فرنگی
  • حمام
  • سشوار
  • تلویزیون

البته باید توجه داشته باشید که امکانات بهداشتی در اتاق های این هتل وجود ندارد. به طور مثال اکثر مسافرین از عدم وجود دستمال کاغذی و حوله در اتاق ها ناراضی بودند. همچنین صابون، مسواک، خمیر دندان و موارد دیگر را در اتاق ها وجود ندارد. پیشنهاد می کنیم اگر این موارد برایتان اهمیت دارد، یکی از هتل های پنج ستاره مانند هتل درویشی مشهد را بررسی کنید. شاید نتوان این مسئله را به عنوان یکی از نقطه ضعف های اصلی بیان کرد اما به هر حال امکانات بهداشتی از موارد مهمی است که برای کاربران اهمیت بسیاری دارد. به همین دلیل از هتل های سه ستاره ای که خیلی در این مورد قوی نیستند، استقبال نمی شود و بیشتر هتل هایی مانند هتل هما مشهد و دیگر هتل های ۵ ستاره یا ۴ ستاره مورد بررسی کاربران قرار می گیرند.

رستوران و کافی شاپ هتل آتور

رستوران هتل آتور در طبقه منفی هتل قرار دارد و سرویس دهی آن تنها مختص به مسافرین هتل نیست. بلکه مردم عادی نیز می توانند از امکانات این رستوران استفاده کنند. در رستوران هتل آتور انواع غذاهای ایرانی و عربی سرو می شود. ورودی رستوران کنار ورودی اصلی هتل قرار دارد. به همین دلیل برای حضور در رستوران باید از درب اصلی هتل خارج شوید.

رستوران هتل آتور مشهد

کافی شاپ هتل آتور مکانی مناسب برای استراحت مسافرین و وقت گذرانی در محیط زیبا و دلنشین است. انواع نوشیدنی ها سرد و گرم در این کافی شاپ وجود دارد. اگر وقت خالی دارید و دوست دارید کمی از دغدغه ها دور باشید حتما به کافی شاپ هتل آتور سر بزنید.

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.