هتل صابر مشهد، هتلی دنج و خانوادگی در دل کوچه پس کوچه های مشهد

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
هتل صابر بهترین هتل خانوادگی در مشهد

هتل صابر مشهد یکی دیگر از هتل های نزدیک به حرم امام رضا است که فاصله بسیار کوتاهی تا باب الرضا حرم دارد. یکی از مهم ترین دلایل انتخاب این هتل توسط مسافران، قیمت ارزان و مناسب آن به نسبت سایر هتل های در محدوده حرم امام رضاست. به همین دلیل در این مقاله به بررسی کلی این هتل و امکانات و خدمات آن می پردازیم تا در آن مسافران بتوانند با خواندن این اطلاعات برای انتخاب و یا نادیده گرفتن این هتل جهت اقامت تصمیم بگیرند. پس در ادامه این مقاله ما را همراهی کنید.

معرفی هتل صابر مشهد

هتل صابر مشهد یکی از هتل های تازه ساخت در مشهد است که در دو دهه اخیر توانسته خدمات و امکانات قابل ملاحظه ای را به مسافران خود ارائه کند. این هتل به دلیل عدم تبلیغات محیطی و اینترنتی به عنوان یک هتل کمتر شناخته شده معروف است در صورتیکه هتل صابر مشهد کلیه ویژگی های یک هتل خوب و مطمئن را برای اقامتی لذت بخش فراهم کرده است.

لابی هتل صابر مشهد

موقعیت مکانی و شماره تماس هتل صابر مشهد

بدون شک هتل صابر مشهد یکی از دنج ترین هتل هایی است که در مشهد وجود دارد چرا که این هتل بر خلاف سایر هتل هایی که در بر خیابان قرار گرفته اند در یکی از کوچه پس کوچه های خیابان خسروی نو مشهد واقع شده است. فضای دلنشین و قرار گیری ساختمان هتل در مقابل پارک نرگس، حس خوب و دلنشینی را به مسافرانی که قصد خروج و یا ورود به سالن هتل دارند القا می کند.

آدرس هتل صابر مشهد: مشهد، خیابان خسروی نو، خیابان اندرزگو ۱۲، کوچه خامنه ای، روبه روی بوستان گل نرگس

شماره تماس هتل صابر مشهد: ۰۵۱۳۱۹۹۴

فاصله هتل صابر مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل صابر مشهد تا حرم امام رضا آن هم با پای پیاده تنها ۸ دقیقه است واین هتل یکی از نزدیک ترین هتل به حرم امام  رضا به حساب می آید. این فاصله با ماشین شخصی کمتر هم می شود اما پیشنهاد می کنم لذت پیاده روی از کوچه پس کوچه های مشهد و عبور از بازار رضا مشهد را از دست ندهید چرا که این فاصله ۸ دقیقه ای تا باب الرضا با تمام جذابیت های شهری مشهد برای شما خیلی سریع اتفاق می افتد.

امکانات و خدمات هتل صابر مشهد

هتل صابر مشهد به عنوان یکی از هتل های ارزان مشهد سعی بر این دارد تا امکانات و خدمات مکفی را در اختیار مسافران خود قرار دهد تا آن ها بتوانند با خاطره ای خوش از اقامت در مشهد سفری لذت بخش و ارزان را برای خود تجربه کنند. در ادامه با کلیه خدمات و امکانات این هتل بیشتر آشنا خواهیم شد.

  • نمازخانه
  • لابی
  • صندوق امانات
  • رستوران
  • سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی
  • تلویزیون و یخچال در هر اتاق
  • سالن اجتماعات
  • آسانسور
بهترین غذاها در رستوران هتل صابر مشهد

در نظر داشته باشید که مسافران می توانند برای صرف وعده های غذایی خود در طول روز از رستوران هتل صابر مشهد سفارش نهار و شام خود را تکمیل کنند. البته بهتر است تا این نکته را مد نظر داشته باشید که خدمات صبحانه برای هر مسافر رایگان است.

انواع اتاق ها برای اقامت در هتل صابر  مشهد

هتل صابر مشهد به جهت فضای بسیار کوچکی که دارد تنها ۱۹ اتاق را با سرویس کامل در اختیار دارد. با توجه به این نکته پیشنهاد می کنم قبل از انتخاب و رزرو این اتاق برای سفر خود حتما یک ماه قبل برای رزرو اتاق اقدام کنید چرا که به دلیل محدویت های اتاق های این هتل امکان دارد تا شما نتوانید در زمان دلخواه اتاق مورد نظر خود را از این هتل رزرو کنید.

در حالت کلی کلیه  اتاق های این هتل برای خانواده های ۳ تا ۵ نفره مناسب است چرا که هر اتاق تنها ۲ تا ۴ تخت دارد. البته برای هر اتاق امکان اضافه کردن تخت با مبلمان تختخواب شو وجود دارد.

سرویس اتاق های هتل صابر مشهد

نظرات مردم در مورد اقامت در هتل صابر مشهد چیست؟

هتل صابر مشهد به عنوان یک هتل کمتر شناخته شده با توجه به تعداد اتاق های بسیار کمی که دارد توانسته گروهی از مسافران پایه ثابت خود را همیشه راضی نگه دارد. مسافران این هتل عقیده دارند که هتل صابر پتانسیل این را دارد تا خدمات بهتری را به مسافران خود ارائه دهد اما در حالت کلی سیستم و عملکرد پذیرش هتل، کیفیت خدمات، نظافت روزانه اتاق ها و سالن ها، کیفیت غذا و رستوران هتل و همچنین قیمت رزرو اتاق ها را برای اقامت بسیار مناسب و قابل قبول می دانند.

این هتل دارای پارکینگ برای نگهداری از اتومبیل های مسافران است اما اگر پرداخت هزینه هتل برای شما دشوار است پیشنهاد می کنم از محوطه اطراف هتل برای پارک کردن اتومبیل خود استفاده کنید. در پایان از شما می خواهیم تا اگر تجربه اقامت در این هتل را دارید حتما با ما درمیان بگذارید تا سایر مخاطبان مشهد مگ بتوانند برای انتخاب هتل دلخواه خود جهت اقامت و سفر در مشهد اقدام کنند.

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.