بهترین هتل آپارتمان های مشهد نزدیک حرم

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

همیشه در هر سفری بیشترین هزینه های شما صرف خرید بلیط سفر و هزینه های اقامت در شهر مقصد می شود. در مشهد هتل و مکان های اقامتی بسیار زیادی وجود دارد و که همگی نیز کیفیت های بسیار مناسبی دارند. اما در سفر به مشهد همه به دنبال بهترین و لوکس ترین هتل های مشهد نمی گردند. در ادامه با معرفی بهترین هتل آپارتمان های اطراف مشهد نزدیک حرم با ما همراه باشید.

نزدیک ترین هتل آپارتمان به حرم امام رضا کدام است؟

همانطور که می دانید مشهد یکی از توریستی ترین شهرهای کشور است و پایتخت فرهنگی دنیای اسلام! مشهد از کلان شهرهای کشور هم هست و نقش تعیین کننده ای در فعالیت های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و بخصوص توریسم کشور دارد.

البته روی صحبت ما در مورد مشهد نیست و خودتان حتما به اندازه کافی در مورد آن اطلاعات دارید. پس برویم به سراغ بحث خودمان، بهترین هتل آپارتمان های مشهد! در جای جای شهر مشهد هتل ها و هتل آپارتمان های بسیاری وجود دارد، اما خیلی ها برای شان نزدیک بودن هتل آپارتمان به حرم اهمیت بیشتری دارد.

هتل آپارتمان ها معمولا دارای نرخ قیمت کمتری در مقایسه با هتل ها نیز هستند. پس در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین هتل آپارتمان های مشهد الرضا را بهتر بشناسیم. البته اگر شما جزو افرادی هستید که اقامت در هتل را در اولویت خورد قرار می دهید، پیشنهاد می کنم سری به مقاله نزدیک ترین هتل به حرم امام رضا بیندازید.

هتل آپارتمان ستارگان مشهد، نظرات درباره بهترین هتل آپارتمان مشهد

یکی از بهترین هتل آپارتمان های مشهد نزدیک حرم که در فاصله نزدیکی به حرم هم قرار دارد، هتل آپارتمان ستارگان مشهد است. هتل آپارتمان ستارگان مشهد رد خیابان امام رضا ۵ قرار داشته و نهایتا با ۱۰ دقیقه پیاده روی از آنجا به حرم اما رضا (ع) می رسید. هتل آپارتمان ستارگان مشهد بخاطر کیفیت خدمات و رعایت مسائل بهداشتی، شهرت بسیار خوبی هم پیدا کرده است و ۲۸ واحد اقامتی مختلف دارد.

اتاق های هتل آپارتمان ستارگان مشهد در انواع مختلف یک و دو خوابه هستند و خدمات خوبی را در اختیار شما قرار می دهد. از جمله خدمات که در هتل آپارتمان ستارگان مشهد در اختیار شما قرار می گیرد، می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • رستوران و کافی شاپ
  • ارائه اینترنت قابل دسترس به تمام طبقات و واحدها
  • خدمات شستشوی لباس
  • ارائه ویلچر برای افراد توانخواه

آدرس دقیق هتل آپارتمان ستارگان مشهد به عنوان یکی از بهترین هتل آپارتمان های شهر نیز بدین شرح است: مشهد،خیابان امام رضای ۵،چهنو ۳

هتل آپارتمان شباهنگ مشهد، نزدیکترین هتل آپارتمان مشهد به حرم

یکی دیگر از بهترین هتل آپارتمان های مشهد که به عنوان یک پیشنهاد خوب در سفر مشهد پیش روی شماست، هتل شباهنگ مشهد است. هتل شباهنگ در بین دیگر مکان های اقامتی مشهدالرضا محبوبیت بیشتری دارد، چرا که دسترسی هتل آپارتمان شباهنگ به حرم بسیار ساده و سریع است.

هتل آپارتمان شباهنگ مشهد دارای ۵۰ واحد اقامتی است و در سال ۱۳۸۵ به بهره برداری رسید. همچنین این هتل آپارتمان در سال ۱۳۹۴ مورد بازسازی هم واقع شد. واحد های اقامتی این هتل اعم از سوئیت دو تخته (یک تخت دوبل) ، آپارتمان های یک خوابه (چهار نفره با دو تخت سینگل و یک تخت دوبل) و دو خوابه (شش نفره با دو تخت دوبل و دو تخت سینگل) می باشد.

هتل آپارتمان شباهنگ مشهد، نزدیکترین هتل آپارتمان مشهد به حرم

از جمله امکاناتی که با اقامت در هتل شباهنگ در اختیار شما قرار می گیرد موارد زیر هستند:

  • دسترسی به اینترنت در تمام طبقات و واحدها
  • دارای بیش از ۲۰۰ تخت
  • قفل کارتی برای تمام اتاق ها
  • تلویزیون های LED در هر اتاق
  • سیستم گرمایشی و سرمایشی با کیفیت
  • وجود مبلمان ، دراور ، یخچال ، آباژور و رخت آویز در هر واحد
  • آسانسور
  • صندوق امانات
  • اتاق چمدان

هتل آپارتمان صادقیه، معروف ترین و نزدیک ترین هتل آپارتمان به حرم امام رضا

در بین بهترین هتل آپارتمان های مشهد کم کم نوبت به هتل آپارتمان صادقیه می رسد. هتل آپارتمان صادقیه در خیابان خسروی نو، کوچه خامنه ای قرار دارد و فاصله شما تا حرم تنها ۵ دقیقه پیاده روی است این هتل آپارتمان به عنوان نزدیک ترین هتل آپارتمان مشهد به حرم امام رضا معرفی شده است. هتل آپارتمان صادقیه دارای ۳۰ واحد اقامتی است که اتاق هایی دو الی چهار تخته دارند.

تمام واحد ها دارای سرویس های بهداشتی ایرانی و فرنگی اند. سیستم گرمایشی و سرمایشی هتل نیز شامل فن کوئل و چیلر است و از کیفیت خوبی برخوردار اند. همچنین در تمام اتاق ها تلویزیون های LCD وجود دارد تا اوقات فراغت خوبی را در سفر خود تجربه کنید.

هتل آپارتمان صادقیه مشهد، هتل آپارتمان نزدیک حرم امام رضا

هتل آپارتمان صادقیه همچنین دارای امکان دسترسی به اینترنت در تمام واحد ها، طبقات و لابی است. بهترین ویژگی صادقیه وجود استخر می باشد و تنها تعداد معدودی از هتل آپارتمان ها در مشهد دارای چنین ویژگی هستند. از دیگر امکانات هتل آپارتمان صادقیه می توانیم به نمازخانه، کافی شاپ و اتاق چمدان و صندوق امانات اشاره کنیم.

هتل آپارتمان صادقیه به عنوان یکی از بهترین هتل آپارتمان های مشهد در مجموعه خود رستوران هم دارد و به صورت فولبرد از میهمانان پذیرایی می شود. این هتل آپارتمان در سال ۱۳۸۸ افتتاح گشت و در سال ۱۳۹۳ نیز موردبازسازی قرار گرفت.

هتل آپارتمان قصر آیدین از بهترین هتل آپارتمانهای مشهد نزدیک حرم

در فاصله ۱۵ متری از بارگاه اما رضا (ع) می توانید به هتل آپارتمان قصر آیدین مشهد دسترسی داشته باشید. این محل اقامتی نیز یکی دیگر از بهترین هتل آپارتمان ها در شهر امام رضا (ع) است. قصر آیدین در سال ۱۳۸۷ افتتاح شد و در سال ۱۳۹۶ نیز موردبازسازی قرار گرفت.

آیدین از دیگر بهترین هتل آپارتمان های مشهد به لحاظ دسترسی به حرم می باشد و کودکان زیر ۳ سال را رایگان پذیرش می کند. قیمت پذیرش برای کودکان ۳ تا هشت سال نیم بها و کودکان بیشتر از ۸ سال تمام بها پذیرش می شوند. با وجود فاصله کمی که این هتل از حرم مطهر رضوی دارد به منظور راحتی مسافران خود ، سرویس رایگان حرم درنظر گرفته است.

هتل آپارتمان قصر آیدین مشهد

از جمله امکاناتی که در هتل آپارتمان قصر آیدین در اختیار شما قرار می گیرد می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • دسترسی به اینترنت در تمام طبقات و واحدها
  • آسانسور
  • صندوق امانات
  • نمازخانه
  • کافی نت و اتاق بازی
  • پارکینگ سرپوشیده رایگان

 

در هتل آپارتمان نور مشهد تنها ۵ دقیقه با حرم فاصله دارید!

این هتل آپارتمان در سال ۱۳۸۶ افتتاح شد و در سال ۱۳۹۰ هم مجددا مورد بازسازی قرار گرفت. هتل آپارتمان نور مشهد دارای ۸۷ واحد اقامتی و در ۶ طبقه است. مکان های اقامتی نیز به صورت سوئیت، آپارتمان یک خوابه و دو خوابه بوده و همه اتاق هامجهز به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی اند.

سیستم سرمایشی و گرمایشی واحد ها نیز شامل فن کوئل و چیلر اند، درب اتاق ها کارتی است و در هر اتاق تلویزیون LCD وجود دارد. امکانات موجود در این هتل هم به شرح زیر هستند:

  1. اینترنت در تمام فضای اتاق ها و لابی
  2. نمازخانه
  3. پارکینگ
  4. اتاق چمدان
  5. آسانسور
  6. چایخانه سنتی
  7. صندوق امانات
هتل آپارتمان نور مشهد

همچنین در هتل آپارتمان نور مشهد خدمات سرویس دهی توسط پرسنل به صورت ۲۴ ساعته صورت می گیرد و غذاهای مورد استفاده نیز از مواد تازه و با بهترین کیفیت هستند.

هتل آپارتمان بشری، بهترین هتل آپارتمان مشهد

اگر می خواهید در نزدیکترین فاصله به حرم باشید، بهترین انتخاب شما هتل آپارتمان بشری است. هتل آپارتمان بشری در لیست بهترین های مشهد در خیابان اندرزگو مشهد و مقابل درب باب الجواد قرار دارد. این فاصله به قدری نزدیک است که گویی در فاصله دیوار به دیوار حرم اقامت گزیده اید.

واحد های اقامتی شامل آپارتمان های دو الی چهار نفره کلاسیک ، آپارتمان دو خوابه کلاسیک ، سوئیت رویال ، سوئیت رضوی و آپارتمان های یک و دو خوابه رویال می باشد و دارای سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون ال ای دی هستند. آپارتمان دو نفره کلاسیک این هتل آپارتمان دارای دو تخت سینگل است که امکان تغییر تخت به دبل وجود دارد و نیز این واحد ها ، یک نفر ظرفیت اضافه نیز دارا هستند.

هتل آپارتمان بشری

اتاق دو تخته توئین کلاسیک فولبرد بدون ظرفیت اضافه دارای دو تخت سینگل می باشد . آپارتمان سه نفره کلاسیک با یک تخت دوبل، دو تخت سینگل و یک نفر ظرفیت اضافه برای خانواده های چهار نفره مناسب است. خانواده های سه نفره می توانند با انتخاب آپارتمان سه نفره رویال (با یک تخت دوبل و یک تخت سینگل) اقامت خوشی را در این هتل آپارتمان تجربه نمایند.

برای خانواده های پنج نفره که به مشهد مقدس سفر می کنند، آپارتمان دوخوابه چهار نفره کلاسیک ( با یک نفر ظرفیت اضافه) در هتل بشری اتخاب خوبی می باشد. آپارتمان دو خوابه چهار نفره رویال (با یک تخت دبل و دو تخت سینگل و بدون نفر اضافه) مناسب برای خانواده های چهار نفره است.

هتل آپارتمان بشری نیز دارای خدمات و امکانات بسیار مناسبی است که می تواند زمینه ساز تجربه سفری بسیار خاطره انگیز برای شما باشد. در نهاییت پپیشنهاد می کنم قبل از انتخاب بهترین هتل آپارتمان های مشهد نگاهی به مقاله ارزان ترین هتل های مشهد بیندازید تا بتوانید انتخاب بهتری برای محل اقامت خود داشته باشید. در مقالات بعدی برای نقد تخصصی مشهد با ما همراه باشید.

معین زمانی

کارشناس ارشد آمار ریاضی دارم و متخصص دیجیتال مارکتینگ هستم. کارم رو با تولید محتوا آغاز کردم و پس از پایان تحصیلات، فعالیت ام رو به صورت جدی در حوزه سئو آغاز کردم. در کنار اساتید بزرگ و سرشناس سئوی کشور تجارب و آموخته های ارزشمندی به دست آوردم. و امروز خوشحالم که به معنای واقعی عاشق کارم هستم!

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.
سحر غلامی (25 نوامبر 2019)

هتل آپارتمان ستارگان مشهد شبیه هتله قشنگ. کیفیت خدمات رسانیش خیلی خوبه و اصلا شبیه هتل آپارتمان هایی که ادم فکر می کنه داغونن نیستش من راضی بودم

    مشهدمگ (25 نوامبر 2019)

    سلام
    ممننون از تجربه نگاری خوبت
    لطفا اگه در مورد بقیه هتل های مشهد هم تحربه اقامت داری با ما در میون بگذار:)