هتل سیمرغ مشهد

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
اتاق های هتل سیمرغ مشهد

این روز ها با توجه به افزایش تعداد هتل های ساخته شده در شهر مقدس مشهد، انتخاب در میان این همه هتل برای ما دشوار شده است. امروز می خواهیم در بخش معرفی هتل های سه ستاره مشهد با هتل سیمرغ مشهد آشنا شویم، امکانات موجود در آن را بررسی کنیم و ببینیم با توجه به قیمت این هتل چقدر ارزش رزور کردن دارد. پس مقاله مشهدمگ امروز را از دست ندهید.

هتل سیمرغ، یکی از ارزان ترین هتل های اطراف حرم مطهر

هتل سه ستاره سیمرغ یکی از هتل های شهر مقدس مشهد است که ساختمان نوسازی ندارد آن اما به تازگی مورد بازسازی قرار گرفته است. همین امر باعث شده که این هتل جزو یکی از هتل های ارزان قیمت مشهد به حساب بیاید که از امکانات خوب و فضای زیبایی برخوردار است. این هتل در سال ۱۳۸۹ ساخته و در سال ۱۳۹۵ بازسازی شده است. در ادامه بیشتر با امکانات هتل سیمرغ مشهد و فاصله آن تا حرم مطهر رضوی آشنا می شویم.

هتل ۳ ستاره سیمرغ کجاست؟

هتل سیمرغ از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است. این هتل در خیابان معروف ۱۷ شهریور و در جوار بارگاه ملکوتی رضوی بنا شده است. با اینکه سیمرغ مشهد نزدیک ترین هتل به حرم امام رضا (ع) محسوب نمی شود اما به نسبت هتل های محله ۱۷ شهریور فاصله نزدیکی تا حرم دارد. موقعیت جغرافیایی مطلوب این هتل باعث شده تا زائرین بتوانند دسترسی خوبی به مراکز خرید معروف و قدیمی مشهد از جمله بازار ۱۷ شهریور و بازار رضا داشته باشند. از جمله دیگر مراکز تفریحی که نزدیک این هتل قرار دارند می توان به پارک میرزا کوچک خان اشاره کرد. حالا برویم فاصله این هتل تا برخی از مهم ترین مکان های تفریحی مشهد را بینیم.

اتاق هتل 3 ستاره سیمرغ

فاصله تا سرزمین موج های آبی: ۱۹ کیلومتر

فاصله تا باغ وحش وکیل آباد: ۲۴ کیلومتر

فاصله تا آرامگاه فردوسی: ۳۸ کیلومتر

فاصله تا رستوران پسران کریم: ۸ کیلومتر

فاصله تا مجتمع الماس شرق: ۱۱ کیلومتر

فاصله تا مجتمع زیست خاور: ۵ کیلومتر

هتل سیمرغ مشهد آدرس: مشهد، میدان هفده شهریور، نبش چهارراه صدر

هتل سیمرغ مشهد تلفن: +۹۸ ۵۱ ۳۳۴۳ ۴۵۷۰

تنها هتل سه ستاره در خیابان ۱۷ شهریور چه امکاناتی دارد؟

نزدیک به ۱۰ سال است که هتل سیمرغ با ۷ طبقه و ۷۶ واحد اقامتی از زائرین عزیز آستان قدس رضوی پذیرایی می کند. این هتل با توجه به تعداد ستاره هایی که دارد و هزینه ای که از مسافرین دریافت می کند، امکانات خوبی ارائه می دهد. وعده غذایی صبحانه در این هتل برای مهمانان رایگان است در صورتی که این ویژگی معمولا فقط در هتل های با کیفیت و سطح بالایی نظیر هتل اترک مشهد ارائه می شود. هتل سیمرغ سه ستاره دارای لابی زیبا و شیکی است که میهمانان در بدو ورود می توانند در حین انجام کار های پذیرش بر روی مبلمان استراحت کنند. تلویزیون ال ای دی و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی از جمله امکانات موجود در لابی هتل سیمرغ هستند. امکانات دیگر این هتل شامل موارد زیر می شوند.

لابی هتل سیمرغ مشهد میدان 17 شهریور
  • اینترنت لابی
  • رستوران و کافی شاپ
  • پارکینگ
  • آسانسور
  • لاندری
  • روم سرویس
  • تاکسی سرویس
  • ترانسفر رایگان از فرودگاه

رستوران هتل سیمرغ در شهر مشهد

رستوران این هتل غذاهای خود را در یک منوی انتخابی ارائه می دهد. منوی رستوران هتل سیمرغ که در طبقه منفی ۱ قرار دارد، شامل متنوع ترین غذاهای ایرانی است. این غذا های با کیفیت توسط سرآشپزهای ماهر رستوران طبخ می شود. کافی شاپ هتل هم می تواند با انواع نوشیدنی های سرد و گرم، بعد از یک روز طولانی که به هتل باز می گردید پذیرای شما باشد.

اتاق مورد نظرتان را در هتل سیمرغ انتخاب کنید

این مجموعه با ۷۶ اتاق، ظریفیت اقامت ۲۳۰ نفر را دارد. برخی از این اتاق ها نیز در طی فرآیند بازسازی هتل دوباره طراحی شدند. انواع اتاق هایی که در هتل سیمرغ وجود دارند شامل موارد زیر هستند.

  • اتاق دو تخته
  • اتاق سه تخته
  • آپارتمان یک خوابه پنج تخته
  • سوییت سه تخته
  • سوییت چهارتخته

همه اتاق های این هتل امکانات مشترکی نظیر تلویزیون، یخچال، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، مبلمان، دراور، کمد لباس و تلفن برخوردار هستند و شما می توانید اقامت راحت و کم هزینه ای را در این هتل تجربه کنید.

مردم درباره هتل سیمرغ ۳ ستاره مشهد چه نظراتی دارند

مهم ترین و قابل اعتماد ترین نظراتی که می توانند به شما در انتخاب هتل کمک کنند، تجربه مسافرینی است که در آن هتل اقامت داشته اند. درباره هتل سیمرغ مشهد نظرات و تجربه های متفاوتی از جانب مردم وجود دارد. نظرات از این قرار است که عده ای از تمیزی و پاکیزگی این هتل بسیار رضایت دارند و عده ای دیگر از تمیز نبودن اتاق ها ناراضی اند. اما در این میان کیفیت خوب غذا های هتل سیمرغ چیزی است که همه مسافرین هتل از آن تعریف می کنند. بر اساس مجموع نظرات بیشترین امیتاز این هتل از ۵ نمره به قیمت آن تعلق گرفته است. کاربران معتقدند که این هتل شاید یک محل اقامت ایده آل نباشد اما به نسبت قیمتی که دارد، امکانات قابل قبولی را ارائه می دهد.

اگر شما به دنبال یک هتل کلاسیک و ۵ ستاره هستید بهتر است از میان هتل های ۵ ستاره قدیمی یکی را به دلخواه انتخاب کنید مانند هتل قصر طلایی مشهد که جزو هتل های باسبقه و با کیفیت است. اما به طور کلی پیشنهاد مشهدمگ به شما برای گزینش هتل ها این است که ابتدا عامل مهم که در انتخاب محل اقامت برای شما اولویت دارد را مشخص کنید و سپس به انتخاب گزینه مورد نظرتان بپردازید.

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.