پاساژ آرمان مشهد، بزرگترین مرکز تجاری نزدیک حرم اما رضا (ع)

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
طراحی مدرن پاساژ آرمان مشهد مقدس

در سفر به مشهد مقدس علاوه بر زیارت حرم امام رضا (ع) بازدید از مراکز تفریحی سطح شهر و رفتن به مراکز خرید از جذابیت بالایی برخوردار است. بسیاری از زائرین هنگام رزرو هتل بعد از نزدیکی به حرم مطهر، دسترسی خوب آن به مراکز خرید را معیار انتخاب خود قرار می دهند. امروز می خواهیم با یکی از جدید ترین، بزرگ ترین و لوکس های مجتمع های تجاری تفریحی به اسم پاساژ آرمان مشهد آشنا شویم که دسترسی خوبی به همه هتل های اطراف حرم دارد. پس در ادامه مقاله همراه مشهد مگ باشید تا به گشت و گذار در این مجتمع ویژه بپردازیم.

درباره پاساژ آرمان در مشهد چه می دانید؟

یکی از بزرگترین و مدرنترین مجتمع‌ های تجاری، تفریحی و اقامتی مشهد مقدس مجتمع آرمان مشهد است.پاساژ آرمان در خیابان نواب صفوی نزدیک به هتل سروش و با فاصله کمی از حرم امام رضا (ع) احداث شده است و از میهمانان و زائرین این شهر زیارتی پذیرایی می کند. آرمان یکی از جدید ترین مراکز خرید مشهد است که در حوالی حرم مطهر قرار دارد. مجموعه لوکس آرمان مشهد شامل ۱۳ طبقه، ۳۵۹ واحد تجاری، ۲۹۰ واحد اقامتی و ۱۱۹ واحد مسکونی است و پارکینگی با ظرفیت ۴۴۵ جایگاه دارد.

پاساژ آرمان مشهد

آدرس پاساژ آرمان در مشهد کجاست؟

به قطعیت می توان گفت که مجموعه تجاری تفریحی آرمان یکی از لوکس ترین و بزرگ ترین مجتمع های تجاری نزدیک حرم است. مجتمع آرمان واقع در مشهد، خیابان نواب صفوی، نرسیده به وحدت، جنب هتل سروش است که همه روزه بین ساعت ۹ الی ۱۰ صبح و تا ساعت ۱۱ شب میزبان بازدیدکنندگان خود است.

تلفن مجتمع تجاری آرمان: ۰۵۱۳۳۲۳۰

امکانات ویژه مجتمع بزرگ آرمان در شهر مقدس مشهد

مجموعه اقامتی تفریحی آرمان مشهد جزو مراکز کامل با امکانات بی نظیر است که سطح توقع هر قشر و سنی را می تواند برآورده کند. پاساژ آرمان در بخش مرکزی دارای فضا های مفرح، آبشار و صخره‌ های بسیار بزرگ، محل بازی و تفریحگاه برای کودکان و بزرگسالان بوده و همچنین فود‌کورت مجموعه با ظرفیت ۱۳۰۰ نفر پذیرای مسافران محترم مشهد است.

فضای داخلی مچموعه لوکس آرمان از طراحی و تکنولوژی بی نظیر یبرخوردار است. مسافرینی که تا به حال تجربه بازدید از این مجموعه و مرکز تجاری آن را داشته اند جذب باران مصنوعی همراه با رعد و برق این مجموعه شده و لذت غذا خوردن در غار این مجموعه را در خاطرات خود ثبت کرده اند. صخره و آبشار بی نظیری که در محوطه مجتمع طراحی شده احساس خوبی را در بازدیدکنندگان ایجاد می کند و برای گرفتن عکس های یادگاری فوق العاده است. از جمله مهم ترین امکانات این مجموعه تفریحی تعبیه کردن امکانت مناسب برای تردد معلولین و کالسکه کودکان است.

انواع فروشگاه های پاساژ آرمان مشهد

فروشگاه های مختلف مجتمع آرمان، کالاهای متنوعی از جمله انواع پوشاک، لوازم خانگی، کیف و کفش، صنایع دستی، اسباب بازی و لوازم دکوری، لوازم آرایشی و بهداشتی و عطر، لوازم منزل، زیورآلات و هر آنچه که برای سوغاتی لازم است را دارند.

کیفیت رستوران پاساژ مجتمع آرمان در مشهد

پیشنهاد می کنیم اگر اهل تجربه رستوران ها و کافی شاپ های جدید علاقه هستید حتما سری به فودکورت مجتمع بزرگ آرمان بزنید و طعم غذاهای متنوع در رستوران ها و فست فودهای آن را بچشید. تنوع غذاهای آرمان مال موجب شده تا بتواند هر سلیقه ای را پوشش بدهد. شما می توانید بعد از یک روز طولانی و راه رفتن در طبقات مختلف مجموعه آرمان، خودتان را به یکی از رستوران های این مجموعه ۱۳ طبقه ای دعوت کنید.

فود کورت پاساژ آرمان مشهد

برج آلتون مشهد لوکس تر است یا آرمان مال؟

برج آلتون مشهد یکی از بلندترین و عظیم ترین ساختمان های مشهد است که در یک مجموعه دیدنی تجاری و اداری در خیابان دانشگاه شهر مشهد بنا شده است. در مقایسه با مجتمع آرمان باید گفت که آلتین فضاهای اداری، تشریفاتی و تالار عروسی بیشتری دارد. ضمن آنکه از یک باند هلی کوپتری نیز برخوردار است. اما به لحاظ واحد های تجاری و لوکس بودن این دو مجموعه در حال رقابت با یکدیگر هستند که شما می توانید با توجه به محل اقامت خود هر کدام از این دو مجموعه را برای بازدید در برنامه خود قرار دهید.

مجسمه پیر خرد پر طرفدار ترین جاذبه مجتمع آرمان مشهد

یکی از جذاب ترین قسمت های آرمان مال در کنار معماری و سازه های مسخ کننده، قرار گرفتن یک مجسمه عظیم الجثه در مرکز پاساژ است که در جلوی آن شاهد صف های طولانی مردم هستیم. مجسمه‌ پیر خرد با بیش از ۲۰ متر ارتفاع و پوشش سنتی مردم خراسان تفریحی برای بازدیدکنندگان این مجموعه است.

عده زیادی از علاقه مندان با پرداخت مبلغی می ‌توانند از پله‌ های کنار مجسمه بالا رفته و بر دست راست آن سوار شوند. دست این مجسمه آرام آرام حرکت کرده و میهمانان را به درون قلب خود می ‌برد. سپس بازدیدکنندگان در آن‌جا می ‌توانند از بخش فرهنگی و آثار هنری دیدن کنند و عکس یادگاری بگیرند. در دل این سازه رستورانی نهفته است که بسیاری از افراد از رفتن به آنجا با چشم انداز فضای بیرونی از طریق پنجره‌ های شیشه ‌ای لذت می برند.

مجسمه پیر خرد مرکز خرید آرمان مشهد

پیشنهاد مشهد مگ در سفر به مشهد مقدس

مشهد مگ به شما پیشنهاد می کند که اگر به دنبال یک تفریح، خرید کردن، تهیه سوغاتی، تفریح فرزندان و ساختن یک روز خاطره انگیز در سفر به مشهد مقدس هستید حتما به پاساژ آرمان در خیابان نواب صفوی سر بزنید. با بازدید از این مرکز خرید دیگر نیازی نیست برای خرید لباس زنانه به بازار مانتو مشهد، برای تفریح بچه ها به شهربازی و پارک و  برای خرید لوازم خانه تا آن سر شهر بروید. مجموعه آرمان مال می تواند نیاز همه خانواده را در یک روز و یک جا برآورده کند.

اگر شما هم تاکنون تجربه باردی از این مرکز تجاری لوکس و مدرن را داشته اید، آن را با خوانندگان مشهدمگ به اشراک گذارید.

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.