هتل های ۳ ستاره مشهد

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
هتل های 3 ستاره مشهد نزدیک به حرم

مساله انتخاب هتل یکی از مهم ترین مسائلی است که در هر سفری به آن توجه ویژه می کنیم. حالا با توجه به مقصد سفر و هدفی که داریم این انتخاب بر اساس المان های مختلفی صورت می گیرید. سفر به مشهد مقدس جزو پرطرفدار ترین سفر های رایج در بین ایرانی ها و اعراب است. از طرفی بیشتر زائرین شهر مشهد به دنبال یک هتل مقرون به صرفه اما با کیفیت هستند. به همین علت قصد داریم امروز بهترین هتل های ۳ ستاره مشهد که قیمت مناسبی دارند را معرفی کنیم.

ما سعی کردیم در این معرفی هتل هایی که نزدیک به حرم مطهر هستند را نیز مد نظر داشته باشیم پس در ادامه مقاله همراه مشهدمگ باشید تا با هم معروف ترین هتل های ۳ ستاره مشهد را بشناسیم.

در سفر به مشهد مقدس سراغ کدام هتل های ۳ ستاره برویم؟

مهم ترین نکته برای انتخاب هتل های مشهد دسترسی خوب و نزدیک بودن به حرم امام رضا (ع) است. در میان بهترین هتل های ۵ ستاره مشهد، هتل های سه ستاره نزدیک به حرم نیز وجود دارند که با کم ترین هزینه امکانات مطلوب در سطح یک هتل خوب را به در اختیار مسافرین خود قرار می دهند. اما قطعا همه ما دلمان می خواهد که نسبت به هزینه ای که می کنیم با کیفیت ترین امکانات را دریافت کنیم. در اینجا لیستی از مطلوب ترین هتل های سه ستاره در مشهد را برای شما آورده ایم تا بتوانید انتخاب بهتری برای محل اقامت خود در این سفر معنوی داشته باشید.

هتل حیات شرق مشهد، انتخابی ایده آل در سفر به مشهد

هتل حیات شرق مشهد واقع در خیابان نواب صفوی جزو آن دسته از هتل های باکیفیت ۳ ستاره است که اتفاقا دسترسی خوبی هم به آستان قدس رضوی دارد. با توجه به امکانات، فاصله ۷ دقیقه ای تا حرم مطهر و همچنین خدمات مطلوبی که این هتل به مسافرین خود ارائه می دهد، هتل حیات شرق مشهد جزو بهترین هتل های سه ستاره شناخته شده است.

با توجه به بودجه ای که برای محل اقامت خود در نظر گرفته اید می توانید یکی از اتاق های تک نفره، سوییت دو تخته، اتاق دو خوابه و اتاق چهار تخته را با امکانت زیر رزرو کنید.

  • آشپرخانه
  • تلفن
  • سشوار
  • حمام یخچال
  • سرویس ایرانی و فرنگی
  • بسته های بهداشتی
  • مینی بار

هتل حیات شرق با ارائه بوفه صبحانه، ناهار، شام و همچنین پارکینگ اختصاصی آماده پذیرایی از میهمان خود است.

هتل آدینا، هتلی نوساز در قلب مشهد

هتل آدینا مشهد جزو هتل های تازه ساخت واقع در خیان اصلی امام رضا است. این هتل ۳ ستاره در نزدیکی هتل درویشی مشهد بین خیابان امام رضا ۱۶ و ۱۸ قرار دارد. آدینای مشهد جزو جدید ترین هتل های سه ستاره با امکانات رفاهی مطلوب از جمله سونا و جکوزی، کافی شاپ و رستوران است که خیال شما را از بابت وعده های غذایی هم راحت می کند.

هتل 3 ستاره آدینا مشهد

این هتل دارای اتاق های یک تخته و دو تخته، آپارتمان ۱ خوابه چهار تخته و آپارتمان ۲ خوابه ۵ تخته است. امکاناتی که در اتاق های هتل آدینا مشهد ارائه می شود شامل موارد زیر است.

  • اینترنت
  • تلویزیون
  • یخچال
  • دمپایی
  • مبلمان
  • حمام با لوازم بهداشتی
  • مینی بار (با هزینه جداگانه)

این هتل ۳ ستاره در مشهد که به راحتی با هتل های ۴ ستاره و حتی ۵ ستاره قدیمی تر رقابت می کند، دارای روم سرویس (ارائه غذا به داخل اتاق ها) نیز هست. با انتخاب هتل آدینا می توانید با قیمتی مناسب از خدمات یک هتل مطلوب لذت ببرید.

هتل های ۳ ستاره نزدیک به حرم امام رضا

همه ما می دانیم که در سفر مشهد، فاکتور نزدیک بودن محل اقامت به حرم از اهمیت زیادی برخوردار است. از آنجا که زائرین هتل های سه ستاره به دنبال بهترین خدمات با مناسب ترین قیمت هستند، صرفه جویی در هزینه رفت و آمد هم برایشان از اهمیت زیادی برخوردار است. پس هتل های سه ستاره ای که نزدیک به حرم رضوی هستند ایده آل ترین گزینه برای آن هاست.

هتل جواهر شرق مشهد، انتخابی بیشتر از ۳ ستاره

جواهر شرق مشهد جزو آن دسته از هتل هایی است که به خوبی رضایت مسافرین خود جلب کرد است. این هتل می تواند انتخاب خوبی برای مسافرینی باشد که از دقت و سختگیری زیادی برخوردار هستند. فضای صمیمی و جذابی که در هتل جواهر شرق طراحی شده است، یک سفر آرامش بخش را برای شما ثبت خواهد کرد.

 

بهترین هتل 3 ستاره مشهد

خدمات و تمیزی این هتل با توجه به نظر کاربران در سطح مطلوبی قرار دارد. رستوران هتل جواهر شرق در طبقه ششم آن قرار دارد و با چشم اندازی رو به گنبد امام رضا (ع) لذت خوردن غذا های متنوع را برای شما دو چندان می کند.

یک اقامت اقتصادی در هتل رضویه مشهد

هتل رضویه جزو هتل های سه ستاره پیشکسوت مشهد است. مثبت ترین نکته هتل رضویه این است که جزو نزدیک ترین هتل ها به حرم امام رضا به حساب می آید و در چند قدمی آن قرار دارد.  با وجود قدیمی ساز بودن این هتل سه ستاره اما از امکانات قابل قبول و فضایی تمیز برخوردار است. این مجموعه ۹۲ واحد اقامتی دارد که با ظرفیت های دو تخته، سه تخته، سوییت های فلت، سوئیت های خواب دار و سویئت های رویال در اختیار میهمانان قرار می گیرد.

هتل کیان مشهد با امکاناتی نزدیک به یک هتل ۴ ستاره

یکی از نزدیک ترین هتل های سه ستاره به آستان قدس رضوی، هتل کیان است. این هتل در خیابان معروف امام رضا واقع شده و تنها ۵ دقیقه تا حرم پیاده روی دارد. هتل کیان مشهد در سال ۹۵ ساخته شده و اگر قصد اقامت در یک هتل تمیز و شیک با قیمتی مناسب را دارید، پیشنهاد می کنیم این هتل را امتحان کنید. امکانات هتل سه ستاره کیان نزدیک به هتل های ۴ ستاره مشهد بوده که در ادامه به برخی از این امکانات اشاره می کنیم.

  • لباس شویی و خشک شویی
  • اینترنت
  • کافی شاپ
  • نمازخانه
  • آسانسور
  • سالن همایش
ارزان ترین هتل های مشهد

لازم به ذکر است که هتل کیان مشهد دارای رستوران با غذا های ایرانی و فست فود است و پارکینگ ندارد.

در اینجا سعی کردیم بهترین هتل های سه ستاره مشهد را به شما معرفی کنیم. اما تنوع هتل های ۳ ستاره نزدیک حرم و سایر نقاط شهر به حدی زیاد است که می توانید با یک بررسی ساده در مشهدمگ هتل مناسب خود را انتخاب کنید. به طور کلی ما به زائرینی که قصد سفر به مشهد مقدس را دارند و تأکیدشان روی لوکس بودن هتل نیست، هتل های ۳ ستاره مشهد را پیشنهاد می کنیم. شما نیز می توانید با رزرو این هتل ها و پرداخت هزینه کمتر از کیفیت یک هتل خوب بهره مند شوید.

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.