رزرو هتل قصر طلایی مشهد با قیمت مناسب در رهی نو

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
رزرو هتل قصر طلایی در مشهد

هتل قصر طلایی یکی از لوکس‌ترین هتل‌های خاورمیانه در شهر مشهد می‌باشد. این هتل به دلیل اشراف داشتن به حرم مطهر امام رضا (ع) و دسترسی آسان به برخی جاذبه‌های گردشگری همچون آرامگاه نادر، گنبد خشتی، آرامگاه شیخ بهایی، بازار رضا، موزه آستان قدس رضوی، مراکز خرید و مسجد گوهر شاد طرفداران بسیاری در میان مسافران مشهد دارد. هتل قصر طلایی مشهد در ۱۶ طبقه و با ۳۵۷ واحد اقامتی می‌باشد. فاز دوم هتل بین‌المللی قصر طلائی دارای ۲۰ طبقه و ۶۱۰ باب واحد اقامتی با چشم‌انداز حرم ثامن‌الحجج (ع) از پنجره‌های اتاق‌های رو به حرم می‌باشد.

رزرو اتاق‌های هتل قصر طلایی مشهد

به اطلاع مهمانان گرامی می‌رساند این هتل دارای استقبال رایگان فرودگاهی می‌باشد.هتل بین‌المللی قصر طلایی مشهد هتلی ۵ ستاره در میدان بسیج شهر مشهد است. این هتل در سال ۱۳۹۶ بهترین هتل از نظر سازمان میراث فرهنگی و گردشگری شناخته شد. مهمانان خاص زیادی این هتل را برای اقامت انتخاب کرده‌اند که از میان آنان می‌توان به چهره‌های زیر اشاره کرد: عباس عراقچی، مریلا زارعی، پوران درخشنده، حسام نواب صفوی، محمدرضا اصفهانی، مجید مظفری و …

اتاق ۱ نفره (سینگل): شامل دو تخت سینگل و یا یک تخت دبل کویین و همچنین شامل سرویس بهداشتی فرنگی و حمام است.

اتاق ۲ نفره (دبل) آتریوم: شامل یک تخت دبل کویین، در برخی اتاق‌ها به همراه یک تخت سینگل، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام مجهز به وان می‌باشد. این اتاق پنجره رو به خیابان ندارد و پنجره آن رو به آتریوم (فضای داخلی) هتل می‌باشد.

اتاق ۲ نفره (دبل) لاکچری: شامل یک تخت دبل کویین و یک تخت سینگل، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام مجهز به وان می‌باشد. اغلب مهمانان این هتل تجربه بسیار خوبی در رزرو اتاق دبل لاکچری هتل قصر طلایی مشهد داشته اند و آن را به دیگران توصیه نمودند.

اتاق ۲ نفره (دبل) پانوراما: برخی از اتاق‌های دبل پانوراما دارای یک پنجره با نمای رو به حرم مطهر امام رضا (ع) و یک پنجره به مست شهر مقدس مشهد می‌باشد و شامل یک تخت دبل کویین و یک تخت سینگل، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام مجهز به جکوزی می‌باشد.

اتاق ۲ نفره (دبل) لندسکیپ: یکی از مرتفع‌ترین اتاق‌های هتل دارای تخت کینگ سایز است و از مزایای آن داشتن چشم‌انداز از شهر مشهد مقدس می‌باشد.

سوئیت ۲ نفره جونیور: شامل دو بخش خواب و نشیمن می‌باشد که به وسیله‌ پارتیشن از هم جدا شده‌اند، یک تخت دبل سایز کویین و یک عدد تخت سینگل، همچنین شامل سرویس بهداشتی فرنگی، حمام مجهز به جکوزی و همچنین آشپزخانه (بدون امکان پخت‌وپز) می‌باشد.

پرنسس سوئیت ۲ نفره: این سوئیت ویژه زوج‌های جوان و عروس و دامادها در نظر گرفته شده است و شامل یک تخت دبل کینگ سایز و فضایی جهت نشیمن، سرویش بهداشتی فرنگی و حمام مجهز به جکوزی می‌باشد.

امکانات هتل قصر طلایی مشهد چیست؟

سنیور سوئیت ۲ نفره: این سوئیت با بیش از ۶۰ متر و شامل یک اتاق اصلی، یک اتاق خواب، یک عدد تخت دبل سایز کویین و دو عدد تخت سینگل و یک کاناپه تخت‌شو و میز نهارخوری است.

سوئیت ۲ نفره آمریکایی: این سوییت با طراحی کاملاً متفاوت و منحصربه‌فرد شامل یک تخت دبل کویین و همچنین شامل سرویس بهداشتی و حمام مجهز به جکوزی است.

پرنسس رویال ۲ نفره: یکی از منحصر به‌ فردترین اتاق‌ها است که ویژه زوج‌های جوان و عروس و دامادها در نظر گرفته شده است و شامل یک تخت دبل کینگ سایز و فضایی جهت نشین، نمایی به سمت حرم، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام مجهز به جکوزی می‌باشد.

آپارتمان ۴ نفره رویال: این آپارتمان با بیش از ۱۰۰ متر شامل یک اتاق خواب اصلی و یک اتاق خواب مجاور، دو عدد تخت دبل سایز کویین و دو عدد تخت سینگل می‌باشد. اتاق نشیمن، نهارخوری، آشپزخانه، دو سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و حمام مجزا از ویژگی‌های این واحد اقامتی و رزرو هتل قصر طلایی مشهد است.

امپریال سوئیت ۴ نفره: این سوئیت با متراژ بیش از ۱۰۰ متر شامل یک اتاق خواب اصلی و یک اتاق خواب مجاور، یک عدد تخت دبل سایز کویین و دو عدد تخت سینگل یا دو عدد کاناپه تخت‌خواب‌شو، اتاق نشیمن، نهارخوری، آشپزخانه (بدون امکان پخت‌وپز)، دو سرویس بهداشتی فرنگی و حمام مجزا از ویژگی‌های این واحد اقامتی هتل است.

سوئیت ۴ نفره پرزیدنت: این سوئیت یکی از مجهزترین و مجلل‌ترین واحد اقامتی هتل است که دارای سالن نشیمن، پذیرایی، نهارخوری، دو اتاق خواب مجزا، دو تخت دبل سایز کویین و یک تخت‌خواب سینگل، مجهز به میز کار، آشپزخانه، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و حمام مجزا می‌باشد.

سوئیت ۲ نفره قاجار: سوئیت قاجاری با متراژ بیش از ۱۰۰ متر، شامل دو اتاق، دو تخت دبل کویین و یک تخت سینگل و همچنین شامل دو سرویس بهداشتی فرنگی، حمام مجهز به جکوزی می‌باشد.

امکانات هتل قصر طلایی مشهد

از ویژگی‌های برتر این هتل به عنوان یکی از برترین هتل های مشهد می‌توان به سالن‌های بی نظیر و رستوران هتل قصر طلایی مشهد اشاره کرد. توضیحات مختصری درباره این سالن‌های زیبا را در ادامه ذکر کرده‌ایم:

سالن کنفرانس الیزه: سالن کنفرانس الیزه سالنی مناسب برای سخنرانی‌های رسمی است. این سالن بسیار شیک، با فضایی مناسب برای مهمانان کنفرانس است که امکانات فراوانی مانند ویدئو کنفرانس را برای شما فراهم نموده است. رزرو سالن با زمانبندی بسیار دقیق صورت می‌گیرد و بدون هیچ گونه تاخیری می‌توان کنفرانس مد نظر را در این سالن برگزار کرد.

سالن آمفی تئاتر آذین: سالنی ۲۲۰ نفره که به ویدئو پروژکتور و اتاق فرمان مجهز است. این سالن می‌تواند برای نمایش انواع فیلم و تاتر به کار گرفته شود. از طرفی سالن ظرفیت‌های لازم برای پذیرایی حرفه‌ای از مهمانان هتل نیز دارا می‌باشد.

سالن میتینگ: سالنی مجهز برای برگزاری متینگ‌های شرکتی با شرکاء و مانند آن است.

سالن برگزاری نمایشگاه: یکی از معدود هتل‌های ایران که به امکان برگزاری نمایشگاه‌های صنایع خانگی و مانند آن را دارد. سالن برگزاری نمایشگاه در واقع یک شو روم تجاری، هنری  است. که امکانات فراوانی را برای عرضه کالا مهیا می‌کند.

امکانات رفاهی سونا و جکوزی هتل قصر طلایی مشهد

اسپا و استخر هتل قصر طلایی مشهد

استخر هتل قصر طلایی در طبقه ۳- قرار دارد و بازدید از آن را به کلیه مهمانان این هتل پیشنهاد می‌کنیم. استخر برای مهمانان هتل رایگان است که خود این موضوع برای آنکه به خواهیم ساعتی را در این استخر به تمدد اعصاب بپردازیم کافیست. عمق استخر برای شنا و پیاده روی در آب بسیار مناسب است و محدوده‌هایی با عمق‌های متفاوت دارد که افراد با نیازهای متفاوت بتوانند عمق دلخواه خود را انتخاب کنند. مجموعه استخر هتل یک مجموعه مجهز از کلیه ابزار و لوازم شنا از کمد و رختکن لباس تا فروشگاه لوازم شنا می‌باشد. استخر در بخش بانوان و آقایان دارای نجات غریق است و نیازی به نگرانی بابت کودکان نیست. سونا و جکوزی نیز در این بخش هتل قرار دارند که مخاطبان با توجه به علاقه خود می‌توانند سونا خشک یا بخار را انتخاب کنند.

 

 

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.