هتل تهران مشهد

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
آبنمای هتل تهران مشهد

پیدا کردن یک هتل خوب با قیمت مناسب خصوصا در سفر به مشهد مقدس می تواند لذت سفر را دوچندان کند. واقعا چه چیزی بهتر از یک هتل باسابقه، بازسازی شده و بزرگ در نزدیکی حرم رضوی می تواند یک مسافر را خوشحال کند؟ امروز می خواهیم با هتل تهران مشهد که یکی از با سابقه ترین هتل‌ های سه‌ ستاره این شهر است، آشنا شویم؛ پس ادامه هتل شناسی امروز مشهدمگ را از دست ندهید.

معرفی هتل تهران مشهد

هتل تهران در اصلی ترین خیابان منتهی به حرم یعنی خیابان امام رضا قرار دارد که از سال ۱۳۵۲ تاسیس و در ۱۳۹۲ بازسازی شده است. شاید بتوان گفت که این هتل ۳ ستاره نزدیک ترین هتل به حرم امام رضا (ع) است و جزو جزو باسابقه ترین هتل های اطراف حرم به شمار می رود.

هتل تهران مشهد آدرس: مشهد، خيابان امام رضا، نبش امام رضا ۸

هتل تهران مشهد شماره تماس: +۹۸ ۵۱ ۳۸۵۴ ۰۰۹۱

هتل تهران در مشهد

فاصله هتل تهران مشهد با حرم امام رضا

همجواری هتل تهران مشهد با آستان قدس رضوی لذت زیارت را دو چندان می کند اما نزدیکی این مجموعه به بازار رضا و بازار هفده شهریور جزو مواردی است که به محبوبیت آن افزوده و زائرین بیشتری را به خود جذب می کند. اگر قصد پیاده روی و لذت بردن از خیابان های زنده اطراف حرم را دارید فقط ۸ دقیقه زمان نیاز است تا به آستان قدس رضوی برسید.

هتل درویشی به حرم نزدیک تر است یا هتل تهران مشهد؟

هتل درویشی مشهد جزو هتل های معروف این شهر به حساب می آید و همه آن را به فاصله نزدیکش تا حرم مطهر می شناسند. شاید به همین دلیل است که معمولا از لحاظه فاصله تا حرم مطهر با هتل های دیگر مقایسه می شود. اما بهتر است بدانید که هتل تهران مشهد نسبت به هتل درویشی بسیار به حرم نزدیک تر بوده و در فاصله چند قدمی تا حرم امام رضا (ع) قرار دارد. اگر می خواهید این فاصله تخمینی را در ذهن خود تصور کنید، بدانید که هتل درویشی نبش خیابان امام رضای ۲۲ قرار دارد و هتل تهران مشهد در خیابان امام رضای ۸ واقع شده است.

هتل تهران در مشهد چه ویژگی هایی دارد؟

این مجموعه در عین سادگی و قدیمی ساز بودن امکانات نسبتا مناسب و پرسنل خوش برخوردی دارد که آماده پذیرایی از زائرین حرم مطهر امام رضا (ع) هستند. با اینکه هتل تهران ساختمان نوسازی ندارد اما در زمین بزرگی به مساحت ۱۱۰۰۰ مترمربع ساخته شده است که ۲ رستوران بزرگ هم دارد. این هتل دارای پنج طبقه و مجموعا ۱۷۸ باب اتاق است که این اتاق ها در طبقات همکف تا پنجم پراکنده شده اند و امکانات زیر را دارند.

  • یخچال
  • تلویزیون
  • تلفن در اتاق
  • سرویس ایرانی و فرنگی
  • ماهواره
  • سوئیت

خود هتل نیز علاوه بر اینکه ترنسفر یک مسیره به فرودگاه دارد، از امکاناتی نظیر پارکینگ، کافی شاپ و اینترنت در لابی برخوردار است.

رستوران هتل تهران مشهد بهتر است یا هتل آدینا مشهد؟

در میان بهترین هتل های ۳ ستاره مشهد و بررسی رستوران هایشان شاید بتوان گفت که فاکتور سلیقه می تواند حرف اول را بزند. یعنی اگر بخواهیم از لحاظ کیفیت رستوران، دو هتل تهران و آدینا که جزو هتل های ۳ ستاره خوب مشهد هستند را با هم مقایسه کنیم باید بگوییم که هر کدام از آن ها می توانند برای شما خوب باشند. ولی ما پیشنهاد می کنیم که برای تنوع رستوران هر دوی این هتل ها را امتحان کنید.

رستوران هتل تهران مشهد

آیا هتل تهران مشهد جزو هتل های مشهد با قیمت مناسب است؟

این هتل در میان هتل های هم رده خودش قیمت معقولی دارد اما با توجه به بازسازی شدن برخی از اتاق ها شما می توانید با پرداخت اختلاف قیمت کمی از اتاق های جدید تر بهره مند شوید.

استفاده از سایت های تخفیف دار برای رزرو اتاق های هتل تهران مشهد می تواند بسیار برای شما به صرفه باشد. تا جایی که می توانید یک اتاق ۱ تخته جدید با امکانات کامل را تا ۲۰۸ هزار تومان هم پیدا کنید.

برای رزرو هتل تهران مشهد این موارد را به یاد داشته باشید

آشنایی با قوانین هتل ها خصوصا موارد مربوط به کنسلی یا هزینه اقامت کودکان از جمله مهم ترین چیز هایی است که باید قبل از انتخاب هر هتلی آن را مد نظر داشته باشید. هتل تهران مشهد هم مانند هر هتل دیگر قوانین خودش را دارد که به منظور فراهم کردن اقامتی راحت برای مسافرین آن ها را اجرا می کند. در ادامه به مهم ترین این موارد اشاره کرده ایم.

قوانین ورود و خروج هتل تهران مشهد

ساعت ورود خروج این مجموعه مانند همه هتل های دیگر است. مسافرین این هتل می توانند بعد از ساعت ۱۴:۰۰ اتاق خود را تحویل بگیرند و قبل از ساعت ۱۲:۰۰ محل اقامت خود را تحویل بدهند.

هتل تهران مشهد مقدس

قوانین کنسلی و اقامت برای خردسالان در هتل تهران مشهد

هزینه ورود و اقامت کودکان زیر ۲ سال در هتل تهران رایگان بوده و قوانین کنسلی هتل بسته به شرایط و زمان لغو رزرو، متفاوت است. شما می توانید برای اطلاع دقیق از مبالغ جریمه کنسلی با شماره مستقیم هتل که در بالا ذکر کرده ایم، تماس بگیرید.

در مجموع اگر شما جزو افرادی هستید که به دنبال یک هتل ایده آل با امکانات خوب هستید بهتر است از میان بهترین هتل های ۵ ستاره مشهد گزینه مورد نظرتان را انتخاب کنید مانند هتل پردیسان مشهد. این هتل جزو هتل های درجه ۱ مشهد است که در جنوب غربی این شهر زیارتی قرار گرفته و ترنسفر رایگان تا حرم مطهر دارد. اما برای افرادی که به دنبال یک محل اقامتی مناسب با امکانات هتل، قیمت مقرون به صرفه و بسیار نزدیک به حرم مطهر هستند پیشنهاد می کنیم که هتل ۳ ستاره تهران مشهد را انتخاب کنند.

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.