هتل مجلل درویشی مشهد

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

هیچ چیز جذاب تر از سفر و اقامت در یک هتل مجلل و هیجان انگیز نمی تواند بر کیفیت سفر اثر بگذارد. بیشتر مسافرانی که به مشهد سفر می کنند در تلاش هستند تا با انتخاب یک هتل درجه ۱ و عالی بهترین سفر عمر خود را در مشهد تجربه کنند. در ادامه همراه ما باشید تا با معرفی هتل مجلل درویشی مشهد یکی از بهترین و لوکس ترین هتل های این شهر زیارتی بیشتر آشنا شویم.

معرفی هتل مجلل درویشی مشهد

هتل پنج ستاره درویشی مشهد یکی از بهترین هتل هایی مجلل است که در مرکز شهر زیارتی مشهد قرار گرفته است. این هتل مجلل در فاصله بسیار کوتاهی با حرم امام رضا قرار گرفته است و به عنوان یکی از نزدیک ترین هتل های مشهد به حرم امام رضا معروف است. به این صورت که اگر به صورت پیاده قرار باشد این فاصله را از هتل تا حرم طی کنید تنها کافی است ۱۵ دقیقه پیاده روی داشته باشید.

 امکانات و خدمات هتل درویشی مشهد برای مسافران

هتل درویشی مشهد برای رفاه حال مسافران خود امکانات رفاهی خاضی را در نظر گرفته تا مردم بتوانند در مدت اقامت خود در مشهد از همه این امکانات به نحو احسن استفاده کنند و بهترین لحظات خود را در سفر به مشهد بگذرانند. در ادامه به معرفی برخی از مهم ترین ویژگی ها و امکانات این هتل می پردازیم.

  • سالن ماساژ
  • سالن بدنسازی
  • سالن زیبایی و آرایشی
  • سونا خشک و بخار
  • جکوزی
  • استخر
  • سالن سنگ درمانی

امکانات رفاهی تفریحی هتل درویشی مشهد

اتاق ماه عسل هتل درویشی

یکی از ویژگی های مهم هتل درویشی در ارائه خدمات متنوع به مسافرانش این است که اتاق مخصوص و مجلل تری را برای ماه عسل عروس و دامادها در نظر گرفته است. شما  می توانید با رزرو این اتاق از خدمات جانبی آن از جمله تزئین و گل آرایی اتاق استفاده کنید تا در زمان مدت اقامت خود در مشهد بتوانند به بهترین شکل ممکن خاطرات ماه عسل خود را رقم بزنید.

اتاق عروس و داماد هتل درویشی

پذیرایی و پشتیبانی از مسافران در هتل درویشی مشهد

یکی از مهم ترین خدماتی که هر هتلی باید به مسافران خود ارائه دهد این است که پذیرایی مناسب و درخوری از مسافران خود داشته باشد خوشبختانه هتل مشتری مدار درویشی در این امر به عنوان یکی از بهترین هتل های مشهد خدمات خوبی را ارائه می دهد. در ادامه به صورت مختصر با برخی از این خدمات آشنا خواهید شد.

خدمات صبحانه: مسافران می توانند همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۰ صبح برای صرف صبحانه خود را به رستوران هتل برسانند. البته میهمانداران این هتل پس از ساعت نام برده نیز با روی خوش از مسافران پذیرایی می کنند.

خدمات پذیرایی و صبحانه مجلل هتل درویشی مشهد

منوی هیجان انگیز صبحانه برای مسافران جذابیت زیادی دارد چرا که تنوع در منوی صبحانه هتل بسیار بالاست. یکی دیگر از ویژگی های منوی صبحانه در هتل درویشی مشهد این است که مسافران در هنگام صرف صبحانه می توانند از آشپز هتل برای ارائه پنکیک، نیمرو و یا املت درخواست می کنند.

خدمات نظافت اتاق ها: مسافران برای نظافت روزانه اتاق خود علاوه بر برنامه روزانه هتل می توانند درخواست اضافی نیز داشته باشند و برای این خدمات از سیستم پذیرش هتل استفاده کنند.

خدمات جانبی مانند کولر، اینترنت: مسافران می توانند در صورت بروز هرگونه مشکلی مانند خرابی کولر و اسپیلت، قطعی آب، قطع و وصل شدن اینترنت و مشکلاتی از این قبیل میهمانداران هتل را از این موضوع مطلع کنند.

رستوران هتل پنج ستاره درویشی

مدیران هتل درویشی با در نظر گرفتن ذائقه ایرانی مردم، رستوران سنتی، بین المللی و فست فود را در قسمت رستوران های هتل تعبیه کرده اند تا مسافران بتوانند وعده های غذایی روزانه خود را در محل اقامت خود صرف کنند.

کیفیت غذای رستوران های این هتل پنج ستاره بسیار بالاست چرا که برای تهیه هر کدام از غذاهایی که در منو وجود دارد از مواد اولیه درجه ۱ و اعلا استفاده می شود. همجنین تنوع غذایی این رستوران موجب شده تا مسافران با سلیقه های مختلف بتوانند از این رستوران استفاده کنند و از صرف غذا در محل اقامت خود لذت ببرند.

قیمت غذا در رستوران های هتل لوکس درویش

قیمت غذا در رستوران هتل درویشی نسبت به سایر بهترین رستوران های مشهد بالا تر است به همین دلیل مسافرانی که دوست دارند با صرف هزینه کمتری غذا میل کنند برای صرف ناهار و یا شام خود به رستوران های خارج از هتل مراجعه می کنند.

هتل درویشی مشهد و نظرات مسافران

این هتل پنج ستاره مانند هتل قصر طلایی مشهد در بین مردم به عنوان یک هتل مشتری مدار و مردمی معروف است. بیشتر افرادی که این هتل را برای اقامت انتخاب می کنند بر این عقیده اند که علاوه بر تمامی امکانات خوب و قابل قبولی که این هتل دارد، اصل مشتری مداری مهم ترین ویژگی ای است که کارکنان این هتل دارند. حالا نوبت شماست تا از تجربه سفر لذت بخش خود به این هتل برای ما بنویسید و سایر مسافران مشهد را از نقطه نظرات خود مطلع کنید.

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.