هتل اترک مشهد

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
هتل اترک بهترین هتل 4 ستاره مشهد

این روزها و با توجه به افزایش متقاضی در مورد سفر به مشهد، مسافران زیادی به دنبال انتخاب محل اقامت خود هستند تا بتوانند با انتخاب یک هتل ارزان و مناسب لذت بخش ترین سفر خود را در مشهد رقم بزنند. هتل اترک مشهد یکی از همین هتل های قیمت مناسب و مناسب است که در سال های اخیر مسافران زیادی را به سمت خود جذب کرده است. به همین منظور پیشنهاد می کنم در ادامه همراه ما باشید تا در مورد این هتل و امکانات و خدمات قابل توجهی که دارد بیشتر صحبت کنیم.

فاصله هتل اترک مشهد تا حرم مطهر امام رضا چقدر است؟

هتل اترک مشهد یکی از هتل های نزدیک حرم امام رضاست که در فاصله ۱۰۰ قدمی حرم قرار گرفته است. این هتل ۴ ستاره در خیابان بیت المقدس قرار دارد و برای مسافرانی که دوست دارند در مدت زمان اقامت خود دسترسی آسان و سریعی به حرم امام رضا داشته باشند بسیار مناسب است.

آدرس هتل اترک مشهد: مشهد، خیابان بیت المقدس

هتل اترک مشهد نزدیک ترین هتل به حرم

 

معرفی هتل اترک مشهد یکی از هتل های ۴ ستاره مشهد

هتل اترک مشهد به عنوان اولین هتل ۴ ستاره در مشهد در سال ۱۳۵۷ افتتاح شد و از آن پس با ایجاد شرایط رفاهی قابل توجه برای مسافران باعث شد تا مردم برای اقامتی ارزان و به یادماندنی این هتل را انتخاب کنند.

هتل اترک مشهد در زمینی به مسافت ۱۹۰۰۰ متر و ۷ طبقه ساخته شده و با توجه به ساخت قدیمی آن در سال ۱۳۷۵ مورد بازسازی قرار گرفت و سه طبقه به آن اضافه شد. جالب است بدانید پروسه ساخت و بازسازی این هتل در سال ۱۳۸۵ مجددا مورد بهره برداری قرار گرفت تا اینکه امروزه این هتل ۱۰ طبقه در فاز سوم نوسازی در سال ۱۳۸۹ مجددا مورد بازسازی قرار گرفت تا با آراسته کردن و به روز کردن لابی هتل و رستوران هایی که در آن قرار گرفته بتواند فضای مناسبی را برای پذیرایی از میهمانان خود به وجود آورد.

امکانات و خدمات هتل اترک مشهد

هتل اترک مشهد به عنوان یکی از بهترین هتل های ۴ ستاره مشهد، خدمات و امکانات ویژه ای را برای پذیرایی از مسافران خود آماده کرده تا آن ها بتوانند در شرایطی ویژه و بی نظیر به سفر لذت بخش خود جان بخشند.

امکانات آبی از جمله خدمات سونا و جکوزی این شرایط را برای مسافران ایجاد کرده تا در طول اقامت خود در هتل بتوانند از خدمات تفریحی هتل بهره ببرند و پس از گشت و گذار در مشهد لحظات نابی را در هتل تجربه کنند.

بهترین امکانات رفاهی تفریحی در هتل 4 ستاره اترک مشهد

انواع اتاق های هتل اترک برای اقامتی به یاد ماندنی

هتل اترک مشهد در حالت کلی دو نوع سرویس اتاق برای اقامت مسافران خود در نظر گرفته تا آن ها بتوانند با توجه به نیاز و بودجه خود بهترین انتخاب را داشته باشند.

سرویس اتاق های هتل اترک به صورت کلی به دو نوع معمولی و لوکس تقسیم می شود. اتاق های معمولی هتل اترک به عنوان ارزان ترین سرویس این مجموعه معروف است چرا که مسافران با رزو اتاق های معمولی هزینه کمتری برای اقامت خود صرف می کنند و در محیطی ایده ال سفر خود را به آخر می رسانند.

اتاق های لوکس در هتل اترک مشهد

مهم ترین تفاوت سرویس اتاق های معمولی و لوکس در هتل اترک مشهد، سیستم گرمایشی و سرمایشی آن است چرا که در سرویس اتاق های معمولی برای خنک شدن هوا از کولر آبی استفاده می شود در صورتیکه در سرویس اتاق های لوکس از اسپیلت برای تهیویه هوا استفاده می شود.

هتل اترک مشهد نظرات

بیشتر مسافرانی که تجربه اقامت چند روزه در این هتل را داشته اند بر این باورند که خدمات این هتل با توجه به هزینه ای که به عنوان حق اقامت از مسافران دریافت می شود بسیار مناسب است.

برخورد خوب کارکنان هتل، پذیرایی درست و موقع، نظافت اتاق ها همه و همه موجب شده تا مسافران این هتل ۴ ستاره را به عنوان یک هتل قابل قبول بشناسند.

رستوران و بوفه صبحانه هتل اترک مشهد

هتل اترک مشهد همانند سایر هتل هایی که در مشهد قرار گرفته اند رستوران و کافی شاپ را در لابی هتل راه اندازی کرده است تا مسافران در طول سفر بتوانند برای وعده های متفاوت غذایی خود از این رستوران استفاده کنند.

بوفه صبحانه  هتل اترک به عنوان جذاب ترین ویژگی رستوران هتل تنوع بالایی از غذاها را برای مسافران سرو میکند تا بتواند سلیقه عموم مخاطبان خود را جذب کند.

کیفیت غذا در رستوران هتل اترک به نسبت سایر هتل ها در درجه متوسطی قرار دارد. البته کیفیت متوسط غذاها به روز هزینه رستوران هم تاثیر گذاشته و موجب شده تا مسافران بتوانند با هزینه کمتری غذای خود را تهیه کنند.

بهترین کیفیت غذا در هتل اترک مشهد

آیا هتل اترک بهترین هتل ۴ ستاره مشهد است؟

هتل اترک به عنوان یکی از هتل های ۴ ستاره مشهد کیفیت و خدمات قابل توجهی دارد اما اگر بخواهیم این هتل را با خدمات و امکانات هتل پردیسان مشهد مقایسه کنیم، قطعا در درجه کیفی پایین تری قرار خواهد داشت.

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.