آشنایی با تورهای مشهد آژانس فارا گشت

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
راهنمای تور مشهد

تور مشهد یکی از پرفروش ترین تورهایی است که آژانس مسافرتی فارا گشت کوروش کبیر آن را اجرا می کند. شهر مشهد به عنوان قطب گردشگری مذهبی ایران می باشد که هر ساله بسیاری از گردشگران به این شهر مقدس سفر می کنند.

وجود امکانات متعدد شهری و برخورداری از پتانسیل و ظرفیت بالا از جمله ناوگان حمل و نقل جدید، سرویس های خدمات رسان به زائرین امام رضا، مسافرخانه و هتل های متفاوت، انواع رستوران ها و غذاخوری ها، پارک های مختلف و سایر امکانات شهری باعث جذب گردشگران مختلف به این منطقه شده است.

آژانس های مسافرتی و گردشگری برای شهر مشهد مقدس تورهای مختلف زمینی، ریلی و هوایی از مناطق مختلف ایران را برگزار می کنند. گفتنی است که تور مشهد فارا گشت جنبه زیارتی و سیاحتی داشته و توریست های زیادی از کشورهای مختلف اسلامی به این منطقه سفر می کنند.

امروزه مسئولان شهر مشهد به دنبال گسترش فضای شهری و افزودن امکانات شهری بیشتر جهت رونق صنعت گردشگری در این منطقه می باشند و تدابیر مختلفی نیز جهت این کار در نظر گرفته شده است. گفتنی است که تور مشهد از مناطق مختلف ایران، برگزار می شود.

تور مشهد

در سایت wikitravel.org درباره این شهر گفته شده است:

Over the next thousand years, the shrine complex was levelled, ransacked and rebuilt a number of times depending on the ruling army of the day. Today the Shrine is the most important place in the city and in the whole of Iran.

تور مشهد به صورت زمینی از مناطقی از جمله تهران و ارومیه، شیراز، اصفهان و تبریز و ساری و گرگان و بندرعباس و اهواز و … صورت می گیرد و مسیرهای مختلف قم، جمکران را طی می کنند.

برای اطلاعات بیشتر درباره تور مشهد به سایت فارا گشت

https://faragasht.com/تور-مشهد/

مراجعه کنید تا قیمت تور مشهد به صورت هوایی و زمینی را در ماه های مختلف مشاهده کنید.

معمولا تورهای زمینی مشهد از هزینه پایینی برخوردار می باشند و به همین دلیل نیز استقبال زیادی از این نوع تور صورت گرفته است.

امروزه در اطراف حرم مطهر امام رضا، هتل های مختلف با کیفیت های گوناگون ساخته شده است که نیازهای مختلف گردشگران و زائران عزیز را نیز تا حدود زیادی مرتفع نموده اند.

وجود سرویس های رفت و برگشت به حرم برای هتل هایی که فاصله نسبتا زیادی تا حرم مطهر دارند، نمونه ای از خدمات جدید هتل های شهر مشهد مقدس محسوب می شود.

همچنین قابل ذکر است که اکثر هتل های شهر مشهد به صورت فولبرد می باشند. منظور از اصطلاح فولبرد به معنای اقامت به صورت کامل می باشد. اقامت کامل به معنای سکونت در هتل به همراه وعده های اصلی غذایی می باشد. معمولا نرخ هتل های اطراف مشهد که فاصله نزدیکی تا حرم دارند، گران تر از سایر هتل ها می باشند.

 

بررسی تور مشهد و مزایای آن

در این قسمت به نحوه برگزاری تور اشاره کرده و توضیحات لازم را در این خصوص خواهیم داد:

  • زمینی
  • ریلی
  • هوایی

تور مشهد مقدس معمولا به سه شکل زمینی، ریلی و هوایی برگزار می شود. تورهای زمینی مشهد مقدس ارزان ترین نوع تور می باشد که طرفداران خاص خودش را نیز دارد.

البته گفتنی است که تور زمینی به صورت یک سره و بدون توقف برگزار نمی شود و معمولا از مسیرهای مختلفی چون قم و جمکران نیز عبور می کنند. قابل ذکر است که تور زمینی یا همان تور با اتوبوس برای مناطق نزدیک به استان خراسان رضوی مناسب تر می باشد. نوع دوم تورهای شهر مشهد به صورت ریلی می باشد. زیارتی بودن و مذهبی بودن مشهد جزو اصلی ترین ویژگی های این شهر می باشد.

 

تور مشهد با قطار

شهر مشهد از زیر ساخت های مناسب حمل و نقل کافی برخوردار بوده و روزانه قطارها و هواپیماهای مسافربری زیادی وارد این شهر می شوند. تور ریلی مشهد مقدس مناسب مناطقی می باشد که فاصله نسبتا زیادی تا مشهد دارند. این مناطق شامل اصفهان، تبریز، تهران، کرمانشاه، همدان، لرستان، رشت و برخی از مناطق دیگر می باشند.

گفتنی است که هزینه تور به صورت ریلی نسبت به هواپیما پایین می باشد و در حالت کلی از کیفیت خوبی نیز برخوردار می باشد. سفر با قطار و مشاهده مناظر مختلف طبیعی در طول مسیر و امنیت و ایمنی بالا از جمله اصلی ترین مزایای استفاده از تورهای ریلی می باشد.

تور مشهد با قطار

برای رزرو تور مشهد با قطار سایت زیر

https://faragasht.com/tour/mashhad-tour-by-train/

به شما کمک می کند تا با اقامت در بهترین هتل ها و رزرو بلیط قطار سفر بسیار راحت و خوبی داشته باشید.

قطارها دارای امکانات خوبی می باشند و از ایمنی بالایی نیز برخوردار می باشند و مناسب خانواده ها و گروه های مختلف گردشگری هستند. سومین نوع تور مربوط به تورهای هوایی مشهد مقدس می باشد. راحت ترین و البته گران ترین نوع سفر مربوط به تورهای هوایی می باشد.

 

تور مشهد با  هواپیما

تورهای هوایی مشهد مقدس، مناسب مناطقی است که فاصله بسیار زیادی تا این شهر دارند. معمولا افراد ساکن در مناطق جنوبی مانند کیش، بندرعباس، شیراز، اصفهان، ساری، گرگان، رشت و موارد مشابه، از تورهای هوایی مشهد فارا گشت جهت سفر به مشهد استفاده می کنند.

سفرهای هوایی از نظر رفاه و راحتی در سطح بسیار بالایی قرار داشته و شما به راحتی می توانید از دورترین مناطق و در کمترین زمان ممکن به شهر مشهد مقدس سفر کنید. پروازهای چارتر و سیستمی ارزان قیمت نیز یکی دیگر از دلایل استفاده شما از این تور زیارتی و سیاحتی می باشد.

لازم به ذکر است که تورهای مشهد در روزهای خاصی مثل شهادت ائمه اطهار و شهادت امام رضا و مناسبت های مختلف مورد توجه بسیاری از افراد قرار می گیرد و به همین دلیل نیز مقداری گران تر از سایر روزهای عادی می باشد.

تور مشهد زمینی و هوایی

بررسی وضعیت تور مشهد در زمان های مختلف

در این بخش به بررسی شرایط مختلف سفر به مشهد پرداخته و نکاتی را متذکر می شویم:

  • سفر به مشهد در تابستان
  • سفر به مشهد در پاییز و زمستان
  • سفر به مشهد در بهار

سفر به مشهد مقدس در تابستان ممکن است برای شما کمی اذیت کننده باشد. آب و هوای مشهد به گونه ای است که در فصل تابستان به صورت گرم و خشک است و میزان دما تا ۴۳ درجه نیز پیش بینی می شود.

به همین دلیل توصیه می کنیم که در ماه های تیر و مرداد به شهر مشهد سفر نکنید. فصل پاییز و زمستان سرد بوده و آب و هوای مشهد به صورت معتدل و سرد می باشد و ماه های دی و بهمن جزو سردترین ماه های سال برای سفر به مشهد مقدس می باشد.

البته در فصل زمستان شهر مشهد خلوت بوده و می توانید به راحتی و با نرخ های بسیار پایین اقامت مناسبی در هتل های مختلف را تجربه کنید. فصل بهار نیز از نظر آب و هوایی مناسب سفر می باشد. البته گفتنی است که ایام عید نوروز یعنی همان تور مشهد نوروز، جزو روزهای پیک محسوب شده و در این دوره برای تورهای مشهد افزایش نرخ پیش بینی می شود.

تا اینجا با انواع تور مشهد آژانس مسافرتی فارا گشت کوروش کبیر آشنا شدید. جهت شرکت در تورهای مختلف مشهد مقدس می توانید از وب سایت این آژانس faragasht.com استفاده نمایید یا با شماره تلفن های ۰۲۱۸۸۹۰۹۲۹۶ و ۰۲۱۸۶۰۳۷۴۱۴ تماس بگیرید، زیرا آن ها از تجربه کافی در زمینه برگزاری تور برخوردار می باشند. همچنین بهتر است قبل از سفر، برنامه ریزی کافی و جامع داشته باشید تا از سفرتان لذت ببرید. کارشناسان تور فارا گشت در خدمت شما هستند.

 

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.