مرکز خرید تیراژه طرقبه مشهد

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
تیراژه طرقبه مشهد

با گسترش شهر مشهد و افزایش مسافرانی که در طول سال به مشهد سفر می کنند، علاوه بر مرکز شهر، در حاشیه شهر نیز  مجتمع های تجاری زیادی ساخته شده است. مرکز خرید تیراژه در مسیر منطقه ییلاقی طرقبه واقع شده که بسیاری از بومیان شهر مشهد را کیلومتر ها از محل زندگی خود دور می کند و به سمت خود می کشد. در این مقاله بیشتر با تیراژه مشهد آشنا می شویم. با ما در مشهدمگ همراه باشید.

مرکز خرید تیراژه مشهد از چه بخش هایی تشکیل شده است؟

مرکز خرید تیراژه در حاشیه جاده طرقبه مشهد قرار دارد و با توجه به تنوع و کیفیت محصولاتی که در آن به فروش می رسد و قیمت های معقول و مناسب، به یکی از محبوب ترین مراکز خرید مشهد تبدیل شده است.  مرکز خرید تیراژه به تفکیک محصولاتی که در هر بخش به فروش می رسد، به چهار بخش اصلی تقسیم می شود:

فروش سیسمونی در تیراژه مشهد

در بخش سیسمونی نوزاد، لباس کودک و اسباب بازی، می توانید هر آنچه که برای فرزندان خود نیاز دارید، تهیه کنید. با توجه به فروش انواع و اقسام وسایل بازی در این بخش، می توانید ساعت ها در این بخش به خرید بپردازید و نگران بی حوصلگی و بهونه گیری فرزندان خود نباشید.

بخش وسایل بهداشتی و لوازم مورد نیاز آشپزخانه تمام ابزار مورد نیاز برای منزل شما را در دل خود جای داده که می توانید آن ها را با قیمت های مناسبی که در مرکز خرید تیراژه طرقبه مشهد در نظر گرفته شده، خریداری کنید.

بخشی دیگر از مجتمع به فروش محصولات و پوشاک ورزشی اختصاص یافته است. ورزشکاران رشته های مختلف ورزشی می توانند با مراجعه به این بخش تمام مایحتاج خود را با بالاترین کیفیت ممکن تهیه کنند.

پوشاک زنانه و مردانه در مرکز خرید تیراژه

یکی از مهمترین و در عین حال پرطرفدار ترین بخش های خرید در همه مراکز تجاری، بخش پوشاک زنانه و مردانه است. در مرکز خرید تیراژه مشهد، بخش فروش لباس، کیف و کفش مردانه و زنانه با فروش محصولاتی متنوع در طرح ها و رنگ های گوناگون، شلوغ ترین بخش مجتمع است. در این بخش همانند محصولاتی که در برج آلتون مشهد یافت می شود، انواع و اقسام پوشاک در برند های معتبری چون هرمس (HERMES)، نایک (NIKE)، لوییس ویتون (LOUIS VUITTON)، گیونچی (GIVENCHY)، پولو (POLO)، گوچی (GOCCI)، دیزل (DIESEL) و پوما (PUMA) با ارائه تخفیف های شگفت انگیز در طول سال به فروش می رسد.

مرکز خرید تیراژه مشهد کجاست؟

مرکز خرید تیراژه طرقبه مشهد در مسیر جاده مشهد به طرقبه قرار دارد. ویژگی بین راهی بودن تیراژه سبب شده تا خیلی از مسافرانی که به قصد بازدید از اماکن و زیبایی های منطقه ییلاقی طرقبه مشهد در حال عبور از این مسیر هستند، سری هم به مجتمع تیراژه بزنند. تیراژه مشهد دقیقا در بلوار امام رضا که پایانه مسافربری وکیل آباد را به شهرستان طرقبه وصل می کند، قرار دارد.

آدرس: مشهد، ابتدای جاده طرقبه، نبش امام رضا ۱۰

شماره تماس: ۰۵۱۳۵۵۱۰۱۲۶

ساعت دسترسی: شنبه تا جمعه، از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۱۲ شب

نحوه دسترسی به مرکز خرید تیراژه مشهد

علاوه بر این که خیلی از افراد با وسیله شخصی و در مسیر بازدید از زیبایی های طرقبه، گذرشان به یکی از ارزان ترین مراکز خرید مشهد می خورد، خیلی از افراد به راحتی و با وسایل نقلیه عمومی می توانند برای خرید به مجتمع تیراژه مراجعه کنند.

دسترسی به مرکز خرید تیراژه مشهد

نزدیک ترین ایستگاه مترو به تیراژه، ایستگاه بلوار امام رضا (ع) است. اگر از این نقطه تاکسی بگیرید ۵ دقیقه زمان می برد تا به مرکز خرید برسید اما به صورت پیاده تنها ۲۰ دقیقه زمان از شما گرفته خواهد شد. برای سفر به طرقبه مشهد، سرویس های ویژه ای نیز در نظر گرفته شده که اگر خود را به پایانه های وکیل آباد در شهر برسانید، می توانید از این امکان ویژه نیز استفاده کنید.

مرکز خرید تیراژه از نقاط مختلف شهر چقدر فاصله دارد؟

تیراژه مشهد با وجود این که از خیلی از اماکن گردشگری و مهم شهر مانند حرم امام رضا (ع) فاصله دارد، اما به خاطر توسعه ظرفیت های توریستی مشهد و شهرستان طرقبه، مراکز تفریحی و متنوع پرشماری در دور و اطراف آن پیدا می شود. هر چند که مسافت حرم مطهر رضوی تا تیراژه تنها نیاز به ۴۰ دقیقه رانندگی دارد.

شهرستان طرقبه مشهد

شهرستان طرقبه با چشمه ها، کوه ها و رودخانه های زیبای خود در فاصله نزدیک به ۱۰ کیلومتری تیراژه واقع شده است. این شهرستان سالانه هزاران توریست را از نقاط مختلف کشور جذب خود می کند و به این ترتیب به اقتصاد مراکز تجاری چون تیراژه نیز کمک می کند. چالیدره مشهد نیز با امکانات تفریحی و هیجان انگیز خود مانند قایق سواری، غواصی و بانجی جامپینگ ۱۲ کیلومتر با تیراژه فاصله دارد.

اگر در بازگشت از طرقبه فراموش کردید که سوغاتی تهیه کنید، نگران نباشید. با مراجعه به مرکز خرید تیراژه مشهد در طول مسیر، بهترین اجناس ممکن با نازلترین قیمت های موجود را در برابر خود خواهید یافت. بنابراین فرصت بازدید از تیراژه مشهد را از دست ندهید.

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.