معرفی درمانگاه های شبانه روزی و درمانگاه های تامین اجتماعی مشهد

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
درمانگاه های مشهد - لیست درمانگاه های شبانه روزی و درمانگاه های تامین اجتماعی

همه افرادی که تجربه سفرهای زیاد دارند و به قول گفتنی اهل گردش اند به خوبی می دانند  یکی از مهمترین لوازم سفر دفترچه بیمه است. حادثه هیچوقت خبر نمی کند و در هر سفری باید برای همه لحظات خود برنامه ریزی کرده باشید. برای مثال بهتر است در سفر به هر شهری لیستی از درمانگاه ها و بیمارستان های آن را داشته باشید. در این مقاله از مشهد مگ درمانگاه های شبانه روزی و درمانگاه های تامین اجتماعی مشهد را به شما معرفی می‌کنیم. البته امیدواریم که هیچ وقت در طول سفر ناچار به مراجعه به درمانگاه و مطب پزشک نشوید.

لیست درمانگاه های مشهد

دانستن اطلاعاتی مانند آدرس درمانگاه های مشهد برای مسافران در حل کوچکترین مشکلات بسیار ضروری و مهم است. برای مثال، اگر برای شما پیش نیامده باشد حتماً به عنوان تجربه سفر از دوستان و آشنایان خود شنیده اید، که وقتی به شهر دیگری سفر می کنید حتماً آب معدنی بنوشید تا به اصطلاح آب به آب نشوید! اما رعایت نکردن همین مسئله پیش پا افتاده می تواند برای شما مشکل ساز شود و مسائل عدیده ای را در سفر برایتان به وجود آورد.

در سفر کوچکترین اتفاق برای مسافران استرس زا است. چرا که آشنا نبودن با آن شهر می تواند برای کسانی که دچار مشکل شوند ناراحت کننده باشد. برای مثال اگر شما به دنبال یکی از درمانگاه های مشهد باشید، به علت عدم اطلاع کافی از درمانگاه های آن شهر حتما گیج خواهید شد و این باعث می شود تجربه بدی از سفر به مشهد در خاطر شما باقی بماند. در ادامه لیست درمان‌های مشهد را به اختصار معرفی می‌کنیم.

  • درمانگاه امام خمینی مشهد
  • درمانگاه هاشمیه مشهد
  • درمانگاه های قاسم آباد مشهد
  • درمانگاه ولیعصر مشهد
  • درمانگاه معراج مشهد
  • درمانگاه آزاد شهر مشهد
  • درمانگاه عدالت مشهد
  • درمانگاه هفت تیر مشهد

اگر در طول سفر به پایتخت معنوی ایران ناچار به رفتن درمانگاه شدید، پیشنهاد می‌کنیم بعد از بهبودی کامل سری به بهترین کافی شاپ های مشهد بزنید و خاطرات لحظات بیماری را فراموش کنید.

درمانگاه های شبانه روزی مشهد

مشهدمگ لیست کاملی از درمانگاه های مشهد در سطح شهر را برای شما آماده کرده است تا شما در هنگام نیاز تنها با مراجعه به این مقاله بهترین اطلاعات را کسب کنید.

لیست درمانگاه های شبانه روزی مشهد با آدرس

درمانگاه های مختلف شبانه روزی در سطح مشهد این امکان را به ساکنین و مسافران مشهد می دهد که در هر زمان از شبانه روز این بتوانند به درمانگاه های شبانه روزی مراجعه کنند. در ادامه تعدادی از درمانگاه های  مشهد (شبانه روزی) را به اختصار جهت اطلاع رسانی به شما معرفی می کنیم.

درمانگاه تلفن آدرس
ارمغان تندرستی ۳۸۴۰۴۱۲۶ احمد آباد – خ رضا – نبش رضا ۳
امین ۳۷۲۶۸۰۳۰ چهارراه ابو طالب – نبش منتهی به شهدا
امام سجاد (ع)  ۳۸۴۱۱۶۷۱ – ۳۸۴۳۶۹۹۵ چهارراه دکترا – کوچه درمان
سناباد ۳۸۴۳۰۶۰۶ خیابان سناباد – بین ۴۳ و ۴۵ جنب مبل ارم
شهرداری منطقه ۱ ۳۸۴۱۱۱۱۶ – ۴ – ۳۸۴۲۱۹۷۳ احمد آباد – نبش پاستور – ۳
شهید شوریده ۳۷۶۴۰۱۶۰ بلوار فردوسی – بعد از میدان جانباز
شهید قانع ۳۶۰۶۲۶۰۲ میدان استقلال – آزادی ۲۹
صنعت نفت  ۴ – ۳۷۲۶۶۰۴۱ بلوار سازمان آب – طبقه فوقانی بازار گوهرشاد
میلاد ۳۷۶۲۹۹۷۶ بلوار سجاد – مقابل خیابان میلاد -جنب داروخانه
الغدیر سناباد ۳۸۴۱۸۱۱۸ سناباد – نبش خیابان آفرین
اندیشه سلامت ۳۶۹۱۲۹۳۳ بلوار توس – توس ۴۱ – بین شهید درودی ۱۱و۹
بقیه الله اعظم ۷۶۶۶۷۳۷ ۳- ۳۷۶۱۱۵۷۳ بلوار فردوسی-فردوسی ۱۷ -نبش رسالت
پاسارگاد ۳۷۶۳۵۴۸۳ کوی امیر – بلوار ولیعصر(عج) –   ولیعصر ۹
پردیس توس  ۳۷۶۵۴۵۵۶ – ۳۷۶۳۲۶۲۰ بلوار توس – توس ۱۷ – فدک ۱
حر عاملی ۳۷۲۵۸۵۰۲ مطهری شمالی-چهارراه عامل
حضرت رضا (ع) ۳۷۲۴۹۴۰۳ چهار راه میدان بار نا دری – نبش قرنی ۱۱
خاتم الا نبیاء (ص) ۳۷۲۵۱۱۰۴ دروازه قوچان – کوچه تعبدی – میلان اول
رازی      ۳۷۳۱۶۲۱۹ – ۳۷۳۱۷۵۷۶ مطهری شمالی – بعد از چهارراه ۳۵ متری
سلامت ۳۷۵۳۴۰۵۰  ابوطالب – بلوار هدایت – هدایت بین ۱۲ -۱۴
شفای آل یاسین ۳۶۶۵۲۳۹۱ بلوار توس – توس ۷۵ – جنب داروخانه

بهترین درمانگاه مشهد چه نام دارد؟

همانطور که مشاهده می کنید درمانگاه های شبانه روزی مشهد کم نیستند، همچنین با توجه به آدرس و شماره تماس های موجود در لیست بالا شما می توانید با تماس گرفتن با مرکز مورد نظر خود اطلاعات کافی برای مراجعه حضوری را از مسئولین درمانگاه ها بگیرید.

همچنین اگر شما به درمانگاه های شبانه روزی مراجعه کنید می توانید داروهای مورد نیاز خود را به راحتی تهیه کنید پس به هیج عنوان در هنگام سفر نگران مسائلی از این قبیل نباشید.

بعد از دوران نقاهت آن هم در طول سفر بهترین کار رفتن به مکان‌های دیدنی آن شهر است. بام مشهد به‌عنوان پرطرفدارترین مکان گردشگری بین مشهدی‌ها بهترین انتخاب برای خوش گذرانی و تفریح بعد از بهبودی است.

لیست درمانگاه های مشهد

بیمارستان دارالشفا امام رضا (ع)

موسسه درمانی آستان قدس رضوی و یا دارالشفا مرکزی است که جهت خدمت رسانی به مسافران و زائران امام رضا به وجود آمده است. قدمت این مرکز که از موقوفات امام رضا به حساب می آید به زمان صفویه بر می گردد و امروزه بازسازی شده است. این مرکز  ۴ طبقه به عنوان یک درمانگاه شبانه روزی در قاصله بسیار کمی از صحن حرم امام رضا قرار دارد و تقریبا یک درمانگاه با امکانات بسیار عالی به حساب می آید.

دارالشفا مشهد دارای امکاناتی از جمله؛ اورژانس و اتاق CPR، رادیولوژی، آزمایشگاه، داروخانه شبانه روزی، دندانپزشکی، بینائی سنجی، شنوائی سنجی، واحد مامائی، کلینیک تخصصی، واحد دیالیز و واحد شیمی درمانی است و کلینیک تخصصی بیمارستان دارالشفاء امام رضا نیز دارای تخصصهای قلب و عروق، چشم، گوش و حلق وبینی، جراحی مغز، مغز و اعصاب، داخلی، روانپزشکی، داخلی و گوارش، کلیه و فشارخون، پوست، اورتوپدی، زنان و زایمان، عفونی و اطفال است. لازم به ذکر است خدمات این مرکز برای افراد نیازمند و ناتوان به صورت رایگان انجام می پذیرد.

یک خرید حسابی همیشه حال همه را خوب می‌کند. در طول سفر برای اینکه حال بهتری داشته باشید حتما به ارزان ترین مراکز خرید مشهد بروید و روحیه خودتان را تقویت کنید.

درمانگاه های تامین اجتماعی مشهد

مشهد هم مانند دیگر شهرهای کشور دارای درمانگاه هایی است که طرف قرارداد با بیمه تامین اجتماعی هستند و ارائه خدمات با دفترچه بیمه در این مراکز رایگان است. شاید با خود فکر کنید که مراکز طرف قرارداد با بیمه کیفیت مناسبی ندارند و به نسبت مراکز خصوصی خدمات ارزشمندی به مراجعین ارائه نمی دهند اما این ۴ مرکز تامین احتماعی در مشهد توانسته اند خدمات خوبی را به مراجعین ارائه دهد.

درمانگاه های شبانه روزی مشهد

در ادامه با شعبات مختلف این مراکز آشنا می شویم که هر کدام از بهترین درمانگاه های مشهد به حساب می آیند. همچنین شماره تلفن نوبت دهی تامین اجتماعی مشهد را نیز در کنار اسامی درمانگاههای تامین اجتماعی این شهر مقدس عنوان کرده‌ایم.

  • درمانگاه شماره یک مشهد – درمانگاه بهار
    مشهد، میدان بسیج – خیابان ملک الشعرا بهار- بین ٧ و ٩
    تلفن نوبت دهی : ٣٨۵٣۵٢۴٠-٣٨۵۵۶۴۶٠
    نمابر:٣٨۵۵٣٩٧٧
  • درمانگاه شماره ٢ مشهد – درمانگاه هاشمی نژاد مشهد
    مشهد، میدان شهدا-ابتدای خیابان شهید هاشمی نژاد
    تلفن نوبت دهی : ٣٢٢٢٨٧۴٧-٣٢٢٢٧٩۵٢
    نمابر:٣٢٢٣۴۵۶۶
  • درمانگاه شماره ٣ مشهد- درمانگاه ملت
    مشهد،خیابان شهید کاشانی، بین ۴۴ و ۴۶
    تلفن نوبت دهی : ٣٧٢۴۶٩٢٠
    نمابر:٣٧٢۵٢۴۵٠
  • درمانگاه شماره ۴ مشهد- درمانگاه مهرآباد
    مشهد،خیابان سرخس،مقابل توربین برق
    تلفن نوبت دهی : ٣٣۶۴٢٣٠۴
    نمابر:٣٣۶٩٠٠٧۴

مدیرت بحران در سفر یکی از نکات قابل توجه برای هر فرد است چرا که به هنگام به وجود آمدن مشکل در سفر تنش و استرس می تواند زیان زا باشد. اما اگر قبل از سفر تمام نکات بحرانی را در گوشه ذهن خود یادآور شویم می توانیم در بدترین شرایط هم بهترین تصمیم ها را بگیریم.

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.
محدثه عسگری (30 می 2019)

سلام
ممنون از اطلاعاتی که برای درمانگاه ها دادید
همه درمانگاه ها داروخانه هم دارند؟

    mashad_admin (1 ژوئن 2019)

    گاربر گرامی با سلام و وقت بخیر
    هر کدام از درمانگاه های مشهد ویژگی ها و امکانات خاصی برای خود دارند شما می توانید برای مطلع شدن از داشتن داروخانه برای هر کدام از درمانگاه ها با شماره تماس مخصوص هر درمانگاه که در این مقاله درج شده است تماس بگیرید.