بهترین کنتاکی مشهد در رستوران کنتاکی بزرگمهر

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
بهترین کنتاکی شهر مشهد

اگر عاشق خوردن فست‌فود و مرغ کنتاکی باشید از لذت آن حتی در سفرهم دست نمی‌کشید. اگر کمی سخت‌سلیقه و مسافر مشهد هستید و به دنبال بهترین مرغ کنتاکی در مشهد می‌گردید ما یک پیشنهاد عالی برای شما داریم که با این تجربه می‌توانید خاطره سفر به مشهد را برای خود چند‌ برابر خاطره‌انگیز کنید.

کنتاکی یا غذاهای دیگر، مساله این است!

معمولا کسانی که عاشق خوردن فست‌فود هستند، موقع سفارش، مرغ کنتاکی را از یاد نمی‌برند. پودر سوخاری روی آن معمولا می‌تواند به‌راحتی هرکسی را سیر ‌کند. اگر عاشق این غذا باشید از خوردن سیب‌زمینی و قارچ سوخاری در کنار آن به همراه سس فراوان نخواهید گذشت. اگر غذای تند دوست دارید کنتاکی کریسپی رضایت شما را به‌دست خواهد آورد و قطعا لذت خوردن یک کنتاکی عالی در سفر، می‌تواند هیجان آن را برای شما بسیار زیاد کرده و لذت خاصی به شما بدهد.

لذت خوردن کنتاکی با سس مخصوص رستوران کنتاکی بزرگمهر

اگر اهل مشهد باشید و یا به آن زیاد سفر کرده باشید شنیده‌اید که رستوران کنتاکی بزرگمهر یکی از بهترین فست‌فودهای مشهد است. کنتاکی بزرگمهر مدت زمان زیادی است که باز شده و برای هر سلیقه‌ای، پیشنهادی با کیفیت عالی در منوی خود دارد. از آن جایی که مشهد شهری است که به دلیل داشتن مسافر زیاد شبانه‌روزی باز و شلوغ است، رستوران‌ها و فست‌فود ها هم معمولا تا دیر‌وقت باز هستند. کنتاکی بزرگمهر از معدود فست‌فودهایی است که حتی اگر نیمه های‌شب گرسنه شدید و گذرتان به آنجا افتاد، آن را شلوغ و پرمشتری می بینید.

کیفیت به یادماندنی در فضایی به یاد ماندنی

سس مخصوصی که در کنار کنتاکی‌ها به شما ارائه می‌شود می‌تواند شما را عاشق همیشگی خود بکند. مرغ های کنتاکی این رستوران ۲تکه، ۳تکه، ساده و اسپایسی هستند و مخلفات بسیاری در کنار آن به همراه سس ویژه و بسیار خوشمزه آن سرو می‌شوند.

سالن فست فود کنتاکی بزرگمهر نسبتاً بزرگ است و ۵۰ نفر ظرفیت دارد. جای پارک به راحتی در اطراف این رستوران پیدا می‌شود و جای نگرانی از این‌بابت نیست. همچنین اینترنت وایرلس کنتاکی بزرگمهر در اختیار مشریان است.

رزرو تلفنی میز امکان‌پذیر است و برای آن تنها باید با شماره زیر تماس بگیرید. همچنین پیک بزرگمهر به‌صورت رایگان غذا را دم‌در منزل به شما تحویل می‌دهد.به شما پیشنهاد می‌کنیم که اگر راهی مشهد هستید از لذت خوردن یک کنتاکی عالی با سس مخصوص غافل نشوید.

آدرس: مشهد، بلوار ملک آباد، ابتدای خیابان بزرگمهر جنوبی

شماره تماس:  ۰۵۱۷۶۳۳۸۵۵۵

ساعت کاری: ۱۹ الی ۲ نیمه شب

دسترسی با مترو: خط ۱، ایستگاه گویا

بهترین فست فود و بهترین کنتاکی مشهد

بهترین غذاها در بهترین فست فود های مشهد

اگر کنتاکی بزرگمهر را امتحان کرده‌اید یا به خوردن غذای دیگری علاقه‌مند هستید ما یکی از بهترین فست‌فود‌های این شهر را به شما معرفی خواهیم کرد. رستوران امیرشاهان یکی از بهترین فست‌فود‌های شهر مشهد است که محیطی زیبا و دلنشینی دارد. شما می‌توانید منوی رستوران، آدرس و سایر اطلاعات مربوط به رستوران امیر شاهان مشهد را در مقاله کاملی که برای شما آماده کرده ایم مطالعه کنید.

بهترین فست فود و بهترین کنتاکی مشهد

بهترین تجربه سفر به مشهد با راهنمایی‌های مشهد مگ

لذت سفر بدون خوردن غذا و خوراکی های خوشمزه هیچ‌وقت کامل نمی‌شود. برای کسانی که خوش‌اشتها و عاشق خوردن فست‌فود هستند، سفر نه تنها مانع نمی‌شود بلکه هر کجا که باشند آمادگی تست بهترین فست‌فود های آنجا را خواهند داشت. شهر مشهد هم یکی از خوشمزه‌ترین و جذاب‌ترین شهرهای ایران از نظر غذایی است.

مرغ کنتاکی یکی از پرطرفدارترین فست‌فود های شناخته‌شده‌است که همواره مشتری خودش را در هرجایی دارد. اگر مسافر مشهد هستید برای خوردن یک کنتاکی بی‌نظیر، ما رستوران کنتاکی بزرگمهر را به همراه سس مخصوص به شما پیشنهاد می‌کنیم. اگر هم اهل فست فود نیستید، پیشنهاد می‌کنیم با مراجعه به صفحه بهترین کافی‌شاپ های مشهد و بررسی آن‌ها، لذت حضور در کافه‌های مشهد را از دست ندهید.

در انتها از شما می‌خواهیم در صورتی که غذای رستوران بزرگمهر را امتحان کرده‌اید، در پایین همین صفحه برای ما کامنت بگذارید. منتظر تجربه‌ها و نظرات ارزشمند شما درباره کنتاکی بزرگمهر مشهد هستیم.

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.