چه قطارهایی در مسیر کرمان مشهد وجود دارند؟

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
  • دوشنبه 18 دسامبر 2023
  • 843
  • 0

قطارهای بسیاری در مسیر کرمان مرتفع و بلند به دومین کلان‌شهر پهناور کشور یعنی مشهد، در تردد هستند. محبوبیت شهر مشهد مسافران بسیاری را از کشورهای مختلف از جمله کرمان به خود جذب می‌کند. رزرو بلیط قطار کرمان مشهد سفری به‌یادماندنی را برای گردشگران و مسافران فراهم می‌سازد. قطار به‌دلیل راحتی و ایمنی، اولین انتخاب مسافران برای این مسیر خواهد بود و مسیر ریلی کرمان مشهد را به پرترددترین مسیرها در سفرهای ریلی کشور تبدیل کرده است.

رزرو بلیط قطار کرمان مشهد

البته که رزرو بلیط قطار کرمان مشهد به‌صورت حضوری امکان‌پذیر است؛ اما امروزه جایگزین مناسب و ساده‌تری برای خرید بلیط وجود دارد. رزرو بلیط به‌صورت آنلاین، در کوتاه‌ترین زمان و تنها با چند کلیک انجام می‌شود. کافی است به یک سایت معتبر فروش بلیط وارد شوید و فیلدهای مبدا، مقصد، زمان رفت ‌و برگشت و تعداد مسافران را مشخص و روی دکمه جست‌وجو کلیک کنید. با انجام این مرحله صفحه‌ای از گزینه‌های متنوع بلیط مورد نظرتان باز می‎شود، شما می‌توانید با توجه به جزئیات نوع قطار و ساعت حرکت، بلیط خود را انتخاب نمایید. سپس به صفحه پرداخت وارد می‌شوید و با انتخاب درگاه بانکی و واردکردن رمز دوم کارت بانکی هزینه بلیط قطار کرمان مشهد را می‌پردازید.

ایستگاه‌های راه‌آهن کرمان مشهد

ایستگاه راه‌آهن کرمان با متصل‌شدن به زرند، به خط‌آهن سراسری وصل شده است. این ایستگاه امکانات بسیاری را برای رفاه مسافران فراهم می‌سازد. امکاناتی که در ایستگاه کرمان وجود دارد، شامل سالن تشریفات VIP، امکانات حمل خودرو توسط قطار، خودپرداز، تلفن عمومی، انبار توشه، غرفه امانت کتاب، غرفه فروش تنقلات، سوغات کرمان، سرویس بهداشتی و نمازخانه می‌شود. ایستگاه راه‌آهن کرمان در قسمت جنوب شرقی آن قرار دارد و در فاصله ۲۰ دقیقه‌ای از مرکز شهر قرار گرفته است. برای رفتن به این ایستگاه می‌توان از تاکسی و اتوبوس‌های شهری استفاده کرد. قطار کرمان به مشهد، از ایستگاه‌های زرند، سی‌ریز، مبارکه، بهاباد، طبس و تربت حیدریه می‌گذرد و شما می‌توانید هنگام توقف قطار در این ایستگاه‌ها، پیاده شوید و هوایی تازه کنید.

قطارهای راه‌آهن کرمان مشهد

برای سفر از کرمان به مشهد می‌توانید بلیط قطارهای رجا، بن‌ریل یا بلیط قطارهای جوپار را تهیه نمایید. قطار ۴ ستاره ارگ ویژه و قطار ۳ ستاره کویر از قطارهای شرکت جوپار هستند که در این مسیر تردد دارند. همین‌طور قطار ۴ ستاره غزال نیز در این خط ریلی فعالیت می‌کند. در مسیر کرمان به مشهد، قطارها در انواع مختلف با امکانات و خدمات متفاوتی به مسافران ارائه می‌شود. این امکانات به‌صورت قطارهای سالنی یا کوپه‌ای، عادی یا لوکس، نوع سرویس‌دهی و مواردی از این قبیل وجود دارند. تنوع امکانات و خدمات قطارها به شما این امکان را می‌دهد تا متناسب با بودجه و سلیقه خود، بلیط مورد نظرتان را خریداری کنید و از سفرتان لذت ببرید.

بلیط قطار کرمان مشهد جوپار

شرکت ریلی جوپار خدمات باکیفیتی را طی سال‌های متمادی به مسافران ارائه داده است. قطار کویر شرکت جوپار، از واگن‌های ۶ تخته و درجه یک ناوگان حمل‌ و نقل ریلی کشور محسوب می‌شود که قیمت مقرون ‌به‌صرفه‌ای دارد. قطار کویر از نظر درجه‌بندی کیفیت و خدمات در گروه قطارهای ۳ ستاره قرارمی‌گیرد. هر یک از واگن‌های این قطار ۱۰ کوپه ۶ نفره دارد، به‌این‌ترتیب هر واگن حداکثر ۶۰ نفر ظرفیت خواهد داشت. همچنین قطارهای جوپار به سرویس‌های بهداشتی ایرانی و  فرنگی پرتابل مجهز هستند. در کنار همه امکانات موجود در قطار کویر، به موضوع عایق صدا، گرما و سرما توجه ویژه‌ای شده است و در صورت سفر با این قطارها، متناسب با فصل سفر، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسبی در اختیار مسافران قرار خواهد گرفت. همچنین می‌توان از داشتن حریم خصوصی در کوپه خود اطمینان‌خاطر داشت و از فضای آرام آن لذت برد. از دیگر امکانات قطار کویر می‌توان به وجود تجهیزات ایمنی و کمک‌های اولیه در قطار، سرویس خواب تمیز، وجود ویلچر برای افراد ناتوان و دارای معلولیت جسمی نیز اشاره کرد. بعد از ورود مسافران به قطار کویر با توجه به منوی از قبل تعیین‌شده، از مسافران با آب آشامیدنی، تنقلات و ملزومات بهداشتی پذیرایی خواهد شد.

قطار ۴ ستاره ارگ جوپار

قطار ارگ با ۱۴ واگن در دسته‌ قطارهای ۴ ستاره قرار می‌گیرد. هر کدام از این واگن‌ها به امکانات خاصی مجهز شده‌اند و از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند. بلیط قطار جوپار ارگ را می‌توان در ۲ نوع کلاس ارگ معمولی و ارگ ویژه تهیه کرد. مسافران می‌توانند بر اساس سلیقه و بودجه‌ خود بلیط مورد نظرشان را خریداری کنند. قطار جوپار ارگ ویژه در مقایسه با قطار معمولی از امکانات و رفاه بیشتری برخوردار است و در نتیجه بابت خرید بلیط آن، باید مبلغ بیشتری را پرداخت کرد. از برنامه‌های شرکت بن‌ریل در آینده، افزایش تعداد واگن‌های قطار ارگ است که به ظرفیت حمل مسافران می‌افزاید. سیستم صوتی ‌و تصویری، عایق‌های صوتی و مناسب در جهت تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، وجود پریز برق، دیواره فایبرگلاس غیر قابل اشتعال و … از دیگر امکانات این قطار محبوب است.

بلیط قطار کرمان مشهد بن‌ریل

شما می‌توانید بلیط قطار غزال از شرکت بن‌ریل را، برای سفر کرمان به مشهد رزرو کنید. کوپه‌های این قطار دارای سیستم‌های صوتی‌و‌تصویری به همراه مانیتور مسطح، صندلی‌های راحت و تخت خواب‌های انعطاف‌پذیر، سیستم تهویه مطبوع، میز تاشو و سیستم پیام‌رسانی هستند. کوپه مهمان‎دار هم مجهز به امکاناتی مانند مایکروفر، آب‌سردکن، یخچال، ارتباط تلفنی با مسافر و … است. سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی به‌طور مجزا در هر واگن وجود دارد و پوشش سیستم اتصال واگن‌ها با پرده‌های کروکی صورت گرفته که به‌عنوان عایق عمل می‌کنند. این موضوع باعث شده است مسافران مسیر خود را در آرامش بگذرانند.

مسیر کرمان مشهد را با فلای تودی سپری کنید

فلای تودی همراهی مطمئن برای سفرهای شما خواهد بود. این سایت معتبر تنها با چند کلیک و در کوتاه‌ترین زمان بلیط قطار کرمان مشهد را برای شما رزرو می‌کند تا از سفری آرام و ایمن لذت ببرید. ارائه امکانات و خدمات ویژه فلای تودی به شما در خرید بلیط مشاوره می‌دهد و راهنمای سفر شما خواهد بود. همین‌طور با ارائه خدمات پیگیری، شما را از وضعیت بلیط‌تان مطلع می‌سازد. خدمات فلای تودی هنوز به‌پایان نرسیده است؛ فلای تودی با پشتیبانی ۲۴ ساعته تا انتهای سفر شما را همراهی می‌کند و برای حل دغدغه‌هایتان، راه‌حل ارائه می‌دهد. ممکن است یکی از دغدغه‌هایتان، منصرف‌شدن از سفر باشد، سپس تصمیم بگیرید بلیط خود را کنسل کنید و سفرتان را به تاخیر بیاندازید. استرداد بلیط راه چاره این تصمیم شما است، شما می‌توانید با رعایت قوانین استرداد بلیط، ضمن کنسل‌کردن بلیط خود، بخشی از هزینه پرداخت‌شده را از وب‌سایت فلای تودی دریافت کنید.

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.