تعطیلات خرداد ماه بهترین زمان سفر به مشهد، سفری کوتاه و به یاد ماندنی

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
سفر به مشهد در تعطیلات خرداد ماه

همین که به تقویم نگاهی بیندازیم، به این نتیجه خواهیم رسید که در خرداد ماه تعطیلات جذابی پیش روی خود داریم. باید از این تعطیلات به نحو احسن استفاده کنیم و با یک سفر جذاب چند روزه حسابی حال و هوای خود را عوض کنیم. اما همانطور که در جریان هستید هر وقت حرف تعطیلات و مسافرت به میان می آید بیشتر مردم ایران شهر جذاب مشهد را بهترین مقصد انتخابی خود قرار می دهند. اگر شما هنوز در مورد گذراندن تعطیلات خود در مشهد دو به شک هستید با ما همراه باشید تا با بررسی تعطیلات خرداد ماه بهترین زمان سفر به مشهد شما را برای یک سفر کوتاه و به یاد ماندنی قانع کنیم.

بهترین زمان سفر به مشهد در بهار  

بهار بهترین و هیجان انگیز ترین فصل سال برای مسافرت های داخلی به حساب می آید. بسیاری از مسافران در اوایل فروردین ماه و با شروع سال جدید سفر بهاری خود را آغاز می کنند اما برخی دیگر این مسافرت را به زمان مناسب تر و خلوت تری اختصاص می دهند. اگر توجه داشته باشید در تعطیلات ماه خرداد ترافیک مسافرت ها به نسبت عید نوروز کمتر است و مسافران زیادی می توانند در این بازه زمانی برنامه سفری راحت و بی دغدغه ای را برای خود بچینند.

در تعطیلات خرداد ماه مشهد شلوغ است؟

یکی از مهم ترین سوالاتی که مسافران مشهد در هنگام برنامه ریزی برای سفر در خرداد ماه دارند این است که اصلا خرداد ماه زمان مناسبی برای سفر کردن است و آیا در این ماه شهر مشهد چهره خلوتی دارد یا نه؟

در مورد سوال اول باید در نظر داشته باشید که خوشبختانه شهر مشهد با توجه به جذابیت ها و ویژگی های منحصر به فرد و و خاصی که دارد همیشه و در همه حال برای مسافرت کردن مناسب است و شما هیچ وقت نباید در مورد سفر به این شهر دوست داشتنی تردید داشته باشید. اما با توجه به اینکه در بازه زمانی خرداد ماه دانشجویان و دانش آموزان هنوز مشغول امتحانات پایان ترم خود هستند. می توان چنین پیش بینی کرد که در این تعطیلات ترافیک مسافران چندان بالا نخواهد بود.

در مورد سوال دوم نیز باید در نظر داشته باشید که شهر مشهد در بیشتر روزهای سال چهره خلوتی به خود نمی بیند و با توجه یه اینکه تعطیلات خرداد ماه با عید سعید فطر که یکی از بزرگ ترین اعیاد مسلمانان است مصادف شده، می توان پیش بینی شلوغ بودن مشهد را داشت. اما با توجه به اینکه این تعطیلات با زمان امتحانات یکی شده است نمی توان توقع داشت که این شهر مانند عید نوروز شلوغ و پر هیاهو باشد.

سفر به مشهد در فصل امتحانات

در نظر داشته باشید که مشهد هیچ وقت خلوت نیست چرا که مردم ایران هیچ وقت این شهر جذاب را به عنوان بهترین مقصد سفر از یاد نخواهند برد.

بهترین راه سفر به مشهد در تعطیلات خرداد ماه

حالا که برای سفر به مشهد آماده شده اید و دوست دارید تعطیلات ۴ روزه خود را در قطب مذهبی کشور بگذرانید بد نیست کمی در مورد بهترین راه برای سفر به مشهد هم صحبت کنیم تا شما بتوانید با توجه به شرایط خود با بهترین روش به مشهد برسید.

  • سفر به مشهد با قطار
  • سفر به مشهد با هواپیما
  • سفر به مشهد با ماشین شخصی
  • سفر به مشهد با اتوبوس

سفر به مشهد با قطار

اگر بخواهیم در مورد یکی از بهترین و به صرفه ترین روش ها برای سفر به مشهد صحبت کنیم، قطعا سفر با قطار به عنوان یکی از بهترین راه ها برای رسیدن به مشهد پیشنهاد می شود.

اگر قبلا تجربه سفر با قطار را داشته باشید حتما در مورد هزینه ها و امکانات و خدمات قطارهای ناوگان ریلی ایران اطلاعات کافی خواهید داشت اما اگر اطلاع کافی در این مورد ندارید پیشنهاد می کنم با خواندن مقاله بهترین قطار تهران مشهد در مورد انواع مختلف قطارهای ناوگان ریلی کشور که به مشهد تردد دارند را بررسی کنید.

سفر به مشهد با قطار

سفر به مشهد با هواپیما، سریع ترین روش سفر در زمان کم

اگر بخواهیم بهترین و سریعترین روش برای سفر به مشهد را بررسی کنیم به این نتیجه خواهیم رسید که مسافرت با هواپیما می تواند بهترین گزینه موجود به حساب بیاید چرا که با توجه به زمان اندکی که برای تعطیلات داریم می توانیم با سفر با هواپیما در کمتر از یک ساعت خود را به فرودگاه مشهد برسانیم.

البته اگر به دنبال راهی آسان و به صرفه برای سفر هستید و همچنان دوست ندارید هزینه زیادی برای بلیط صرف کنید پیشنهاد می کنم سفر با قطار را همچنان به عنوان بهترین گزینه سفر در نظر داشته باشید.

سفر به مشهد با هواپیما

سفر به مشهد با ماشین شخصی

آیا شما هم تجربه سفر با ماشین شخصی را داشته اید؟ سفر با ماشین شخصی یکی از هیجان انگیز ترین راه هایی است که می تواند شما را به مشهد برساند. چرا که هیچ چیز نمی توان جایگزین سفر جاده ای با شور و شوق بین راهی را بگیرد.

یکی از بزرگ ترین ویژگی های سفر جاده ای این است که شما می توانید بدون در نظر گرفتن زمان و با توجه به برنامه ریزی شخصی خود شهرهای مختلف را تا رسیدن به مشهد بگردید و از گذراندن زمان خود در اتومبیل شخضی لذت ببرید.

البته اگر بخواهیم باز هم از ویژگی های سفر با ماشین شخصی صحبت کنیم باید در نظر داشته باشیم، با توجه به اینکه مشهد جاهای دیدنی و تفریحی فراوانی دارد می توان با ماشین شخصی تمام مشهد را گشت و به راحتی به تمام جاهای دیدنی مشهد در بهار  سر زد.

سفر به مشهد با ماشین شخصی

سفر با اتوبوس، ارزان ترین راه برای سفر به مشهد

اگر شما هم دانشجو هستید و دوست دارید برای تعطیلات سری به شهر خود یعنی مشهد بزنید بد نیست تا این فرصت را غنیمت بشمارید تا در فاصله میان امتحانات دانشگاه کمی حال و هوای خود را عوض کنید.

بیشتر دانشجویان همیشه به دنبال ارزان ترین راه برای رسیدن به مقصد خود هستند و به دلیل تردد بالایی که در فاصله دو شهر محل تحصیل و محل زندگی دارند ترجیح می دهند تا ارزان ترین راه را برای سفر خود انتخاب کنند و در آخر مسافر اتوبوس های پایانه مسافر بری می شوند. سفر با اتوبوس برای کسانی که نگران وقت خود نیستند بسیار مناسب است چرا که مدت زمانی که برای رسیدن به مقصد در اتوبوس باید بگذرانید به مراتب از قطار و هواپیما خیلی بیشتر است.

سفر به مشهد با اتوبوس

تعطیلات خرداد ماه در مشهد چگونه می گذرد؟

تعطیلات خرداد ماه در مشهد حال و هوای جالبی دارد چرا که به عقیده بسیاری از افرادی که در مشهد زندگی می کنند سفر در تعطیلات خرداد ماه عید دوباره را بعد از شروع سال جدید به این شهر نشان می دهد. البته در نظر داشته باشید که با توجه به اینکه تعطیلات امسال مصادف با عید سغید فطر شده است می توان توقع داشت که خرداد امسال مشهد با چهره جذاب و متفاوت تری رو به رو خواهد بود.

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.
مهسا9292 (25 می 2019)

با سلام ممنون از مظالب خوبتون در این وبلاگ
من می خوام برای خرداد ماه برم مشهد اما بد موقعیه چون دقیقا وسط امتحاناست
ولی به نظر من سفر با هواپیما از همه چی راحت تره.

    mashad_admin (25 می 2019)

    سلام کاربر گرامی
    ممنون از نظرات خوبتون
    بله بهترین و سریعترین راه برای رسیدن به مشهد همین سفر با هواپیماست