رستوران شورورزی مشهد یا بهترین کترینگ خیابان احمدآباد؟

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
کترینگ شورورزی در مشهد

بسیاری از مسافرینی که قصد زیارت حرم امام رضا (ع) و سفر به مشهد مقدس را دارند خودشان را از قبل برای خوردن شیشلیک شاندیز یا چلو ماهیچه های رستوران پسران کریم آماده می کنند. اما یکی از معضلات این رستوران ها طولانی بودن مسیرشان است خصوصا رستوران های شاندیز. افراد بسیاری هستند که از وجود برخی از باکیفیت ترین رستوران ها در نقاط مختلف شهر مشهد بی خبرند. امروز می خواهیم به رستوران شورورزی مشهد در قلب این شهر برویم و با منوی غذایی، رنج قیمت و کیفیت غذاهایش آشنا شویم.

منوی رستوران شورورزی در مشهد

رستوران یا کترینگ شورورزی کجاست؟

رستوران شورورزی جزو یکی از بهترین رستوران های مشهد است. یکی از رایج ترین سوالات مردم این است که شعبه اصلی رستوران شورورزی مشهد کجاست. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که رستوران و کترینگ شورورزی در دو محله مختلف مشهد قرار گرفته اند. کترینگ محلی است که غذا صرفا در آن طبخ می شود و برعکس رستوران فضایی برای سرو ندارد. کترینگ شورورزی تلاش می کند تا بهترین و لذیذترین غذاهای ایرانی با عطر و طعم غذای خانگی را برای مهمانان خود طبخ و آماده کند.

رستوران شورورزی با ظرفیت ۴۰۰ نفر آمادگی پذیرایی از مهمانی ها و مراسم ها را دارد. رستوران و کترینگ شورورزی همه روز به غیر از جمعه ها آماده پذیرایی در وعده های شام و ناهار از مسافرین عزیز شهر مشهد است.

آدرس رستوران شورورزی: بلوار شهید صادقی (سازمان اب) نبش شهید صادقی ۱۵

تلفن رستوران شورورزی: ۰۵۱۳۷۲۶۵۳۰۰

آدرس کترینگ شورورزی: مشهد، احمدآباد، بلوار رضا، بین رضا ۱۱ و ۱۳

شماره تماس کترینگ شورورزی مشهد: ۰۵۱۳۸۳۳۱۰۸۰

رستوران شورورزی مشهد با انواع غذاهای ایرانی

امکانات رستوران شورورزی در شهر مشهد

رستوران شورورزی در مشهد دارای ظرفیت ۴۰۰ نفره و فضای پذیرایی برای برگزاری مهمانی های و انواع جشن های خانوادگی و دو نفره است. امکاناتی نظیر میز اردور، سالاد بار  و منوی متنوع غذاهای ایرانی می تواند یک وعده غذایی بی نظیر را برایتان رغم بزند. ساعت کاری رستوران برای ناهار  ۱۲ الی ۱۵:۳۰ و برای صرف شام ۲۰ الی ۲۳ است.

از دیگر مزایای رستوران شورورزی امکان بیرون بر بودن آن است. این رستوران امکان ارسال سفارش ها با پیک را هم دارد . پیشنهاد ما به شما این است که اگر به شهر مشهد سفر کردید به صورت حضوری به رستوران شورورزی بروید تا از میز متنوع اردور هم لذت ببرید. اگر با وسیله شخصی می روید خیالتان از بابت جای پارک راحت باشد اما ترجیحا سعی کنید که رفتن خود را به ساعات شلوغی موکول نکنید.

کیفیت رستوران شورورزی نسبت به قیمت آن چطور است؟

یکی از مهم ترین چیز هایی که در انتخاب یک رستوران خوب اهمیت دارد، این است که کیفیت غذایی که می خوریم به هزینه آن بیارزد. رستوران شورورزی مشهد هم یکی دیگر از رستوران های پرطرفدار شهر مشهد است که سابقه ای درخشان در میان رستوران های شهر دارد. قیمت این رستوران با توجه به غذاهای بسیار خوشمزه و با کیفیتی که در آن سرو می شود، مناسب است. از لحاظ رنج قیمتی می توان رستوران شورورزی را با رستوران معین درباری مشهد مقایسه کرد. هر دوی این رستوران ها با توجه به کیفیتی که ارائه می دهند قیمت های عجیب و دور راز تصوری ندارند.

منوی اردور و سالاد بار رستوران شورورزی

رستوران پسران کریم بهتر است یا رستوران شورورزی؟

اگر هدف شما رفتن به رستوران و صرف غذا در محیط رستوران است حتما رستوران های معروف مشهد را انتخاب می کنید. از آنجایی که رستوران با کیفیت شورورزی نزدیک به یکی از معروف ترین رستوران های مشهد یعنی رستوران پسران کریم مشهد است، پیشنهاد می کنیم این بار طعم غذا های شورورزی را امتحان کنید. از آنجایی که این دو رستوران در یک محدوده و تقریبا در دو بلوار موازی یکدیگر هستند می توانید هر دوی آن ها را در وعده های مختلف امتحان کنید.

نظر کاربران در باره کیفیت غذای رستوران شورورزی

بسیاری از افرادی که تاکنون تجربه غذاخوردن در رستوران شوروزی واقع در بلوار شهید صادقی شهر مشهد را داشته اند، رضایت خود را در سایت های مختلف به اشتراک گذاشته اند. از جمله مواردی که توانسته بود رضایت مهمانان رستوران شورورزی را به خود جلب کند کیفیت و طعم خوب غذاها و استفاده از مواد درجه ۱ بود.

مهمانان از برخورد پرسنل رستوران و همچنین مدیریت آن بسیار راضی بوده اند. عده ای هم رضایت خود را از لحاظ کیفیت بالا و فضایی زیبا و بسیار تمیز اعلام کرده اند.

پیشنهاد رستوران گردی مشهد مگ

مشهد مگ به شما پیشنهاد می کند که اگر عاشق غذاهای ایرانی و امتحان کردن رستوران های مختلف هستید در محدوده رستوران شورورزی چند رستوران دیگر را هم امتحان کنید. در نزدیکی شورورزی رستوران های دیگری مانند سدروس مشهد و دو شعبه از رستوران پسران کریم وجود دارند که می توانید برای تنوع هر کدام از آن ها را انتخاب کنید و از نوش جان کردن غذاهای لذیذ ایرانی لذت ببرید. اگر شما تجربه رستوران عالی در شهر مشهد را داشته اید آن را با دیگر مخاطبان مشهدمگ به اشتراک بگذارید.

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.