هتل کیانا مشهد

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
هتل 4 ستاره کیانا مشهد

اقامت در بهترین هتل های مشهد می تواند بر کیفیت سفر مسافران تاثیر زیادی بگذارد چرا که لذت اقامتی دلنشین برای مسافران می تواند سفری لذت بخش و دوست داشتنی را در خاطر افراد به یادگار بگذارد. در ادامه همراه ما باشید تا در مورد یکی از بهترین هتل های مشهد یعنی هتل کیانا مشهد شما را آشنا کنیم تا برای اقامتی بی نظیر در مشهد این هتل ۴ ستاره را بیشتر بشناسید.

درباره هتل کیانا مشهد

هتل کیانا مشهد یکی از بهترین هتل های ۴ ستاره مشهد است که از سال ۱۳۹۱ به عنوان یکی از جدید ترین هتل ها در مشهد فضای مناسبی را برای اقامت مسافران در مشهد ایجاد کرده است. این هتل ۴ ستاره در ۷ طبقه و ۱۱۰ واحدی خدمات و امکانات قابل توجهی را برای مسافران ایجاد کرده تا آن ها بتوانند در شرایطی مطلوب سفر خود را به مشهد ادامه دهند.

بهترین هتل 4 ستاره در مشهد

هتل کیانا مشهد کجاست؟

هتل کیانا مشهد در زمینی به وسعت ۸۰۰۰ متر مربع در خیابان امام رضا ساخته شده است. این هتل در فاصله ای ۵۰۰ متری با حرم امام رضا قرار گرفته و به عنوان یکی از نزدیک ترین هتل ها به حرم امام رضا دسترسی آسانی را برای مسافران ایجاد کرده تا آن ها بتوانند با طی کردن مسافتی کوتاه برای زیارت خود را به حرم مطهر رضوی برسانند.

هتل کیانا نزدیک ترین هتل به حرم امام رضا

امکانات و خدمات هتل کیانا مشهد

هتل کیانا مشهد به عنوان یکی از هتل های ۴ ستاره در مشهد خدمات و امکانات خوبی را برای رفاه حال مسافران خود ایجاد کرده که در ادامه به بررسی هر یک از مهم ترین آن ها خواهیم پرداخت.

کافی شاپ هتل کیانا مشهد

خدمات کافی شاپ در هتل کیانا مشهد این امکان را برای مسافران ایجاد کرده تا بتوانند در لابی هتل و فضای کافی شاپی آن نوشیدنی مورد علاقه خود را میل کنند و برای ساعاتی استراحت کنند.

در کافی شاپ هتل کیانا مشهد انواع  نوشیدنی های گرم و سرد سرو می شود به صورتی که شما می توانید برای صرف میان وعده و انواع نوشیدنی های خوشمزه در فضای داخلی هتل به کافی شاپ بروید. همچنین شما می توانید برای استفاده از خدمات کافی شاپ در اتاق خود از سیستم سفارشی استفاده کنید و نوشیدنی خود را در اتاق خود میل کنید.

دنج ترین کافی شاپ در هتل کیانا مشهد

رستوران هتل کیانا مشهد

رستوران هتل کیانا مشهد با فراهم آوردن انواع غذاهای ایرانی و بین المللی این امکان را برای مسافران ایجاد کرده تا در طول اقامت خود در مشهد بتوانند بهترین غذاهایی ملل را میل کنند و برای روزهای سفر خود نیازی به بیرون رفتن از هتل خود نداشته باشند.

کیفیت غذای هتل کیانا به نسبت هزینه و مقداری که سر می کند بسیار خوب است پس شما می توانید برای صرف ناهار و یا شام سفر خود میهمان رستوران هتل باشید و خیال خود را بابت کیفیت و تنوع غذایی این رستوران راحت کنید.

با کیفیت ترین غذاها در هتل کیانا مشهد

پارک آبی هتل کیانا

یکی از خدمات منحصرر به فرد هتل کیانا امکانات پارک آبی در هتل است. استخر، سونا، جکوزی و انواع بازی های آبی به عنوان مهم ترین امکانات رفاهی برای مسافران این هتل است تا زائرانی که برای استراحت به محل اقامت خود بر می گردند بتوانند در شرایط خوبی از انواع تفریح های ورزشی هتل استفاده کنند.

بازی های آبی در هتل کیانا مشهد

دیگر خدمات رفاهی هتل کیانا مشهد چیست؟

از دیگر خدمات رفاهی هتل کیانا مشهد می توان به اتاق بازی کودکان اشاره کرد چرا که این هتل با ایجاد یک اتاق مناسب بازی کودکان شرایط بازی و سرگرمی را برای کودکان خردسال فراهم کرده تا آن ها بتوانند در طول سفر هم از بازی های کودکانه خود لذت ببرند.

مکان تفریحی برای کودکان در هتل کیانا مشهد

یکی دیگر از امکانات هتل کیانا خدمات فروشگاهی آن است به صورتی که مسافران در این هتل می توانند برای خرید انواع سوغاتی های مشهد از فروشگاهی که در هتل موجود است استفاده کنند و بهترین محصولات را خریداری کنند.

انواع سرویس اتاق در هتل کیانا مشهد

هتل کیانا مشهد برای رفاه حال مسافران خود سرویس های متنوعی را در نظر گرفته تا مسافران بتوانند با توجه به بودجه ای که برای سفر در نظر گرفته اند بهترین سرویس اقامتی را انتخاب کنند. در ادامه به بررسی هر یک از این سرویس ها خواهیم پرداخت.

واحد های VIP: سرویس VIP هتل کیانا ظرفیتی دو نفره و فضای آن برای زوج های جوان تعبیه شده است. این سرویس اقامتی برای مسافرت های ماه عسل مناسب است.

فضای اتاق VIP متشکل است یک تخت دبل، فضای نشیمن و سرویس بهداشتی و حمام است.

واحدهای آپارتمانی: واحدهای آپارتمانی هتل کیانا برای اقامت خانواده ها مناسب هستند. این آپارتمان ها شامل یک اتاق خواب اصلی و یک اتاق خواب مجاور هستند. همچنین این سرویس شامل اتاق نشیمن، سرویس بهداشتی و حمام هم هستند.

واحدهای کانکت: واحدهای کانکت برای آن دسته از مسافرانی که به صورت گروهی سفر کرده اند بسیار مناسب است. سرویس این اتاق ها از یک تخت سینگل، تخت دبل و سرویس بهداشتی تشکیل شده است.

واحدهای دو تخته سینگل و یا دبل: این نوع از سرویس ها متناسب با افرادی تعبیه شده که به صورت دو نفری سفر می کنند. با انتخاب این سرویس می توانید برای وجود دو تخت سینگل و یا یک تخت دبل نیز تصمیم گیری کنید.

مقایسه هتل کیانا با هتل اترک به عنوان بهترین هتل ۴ ستاره در مشهد

هتل کیانا مشهد به عنوان یکی از بهترین هتل های مشهد در مقایسه با یکی از هتل های لوکس ۴ ستاره یعنی هتل اترک مشهد نام درخشانی دارد.

هر دوی این هتل های ۴ ستاره در سطح کیفی استاندارد و یکسانی قرار دارند و قیمت رزرو اتاق در هر یک از این اتاق ها نیز یکسان است. شما می توانید با انتخاب هر یک از این دو هتل سفری دلنشین برای خود رقم بزنید و در فاصله ای نزدیک تا حرم امام رضا بهترین لحظات سفر خود را بگذرانید.

تفاوت هتل 4 ستاره کیانا با هتل 4 ستاره اترک مشهد

نظرات مردم در مورد هتل کیانا مشهد

خوشبختانه نظرات مردم در مورد اقامت در این هتل به عنوان یکی از بهترین هتل های مشهد با خدمات و امکانات قابل توجه و برخورد خوب کارکنان هتل مثبت بوده است. امکانات رفاهی، سیستم رزرو آنلاین هتل و بسیاری دیگر از خدمات، این شرایط را برای افراد ایجاد کرده تا از اقامت خود در مشهد احساس خوبی داشته باشند و بتوانند تجربه خوبی را در هتل کیانا داشته باشند. اگر شما تجربه اقامت در این هتل را دارید در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید تا افرادی که قصد دارند برای سفر آتی خود این هتل را انتخاب کنند از نظرات شما راهنمایی بگیرند.

 

 

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.