هتل سراج مشهد

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
عکس هتل سراج مشهد

شهر مشهد زیارتی ترین شهر ایران است که سالانه زائرین و گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. با توجه به افزایش تعداد هتل های این شهر انتخاب از میان آن ها بسیار سخت شده است. پیشنهاد مشهدمگ در انتخاب محل اقامت مناسب این است که سعی کنید ابتدا اولویت و بودجه مورد نظر خود را برای انتخاب هتل مشخص کنید و سپس به بررسی گزینه های موجود بپردازید. اگر شما جزو افرادی هستید که به دنبال یک هتل ارزان قیمت و نوساز می گردید پیشنهاد می کنیم مقاله امروز را از دست ندهید. هتل سراج مشهد یک هتل سه ستاره و نوساز در شهر مشهد است که قرار است به معرفی آن بپردازیم.

درباره هتل سراج مشهد چه می دانید؟

هتل سراج در سال ۱۳۹۴ و در شهر مشهد تأسیس شد. این هتل در فضایی آرام و دلنشین در جوار بارگاه ملکوتی امام هشتم احداث شد. این مجموعه در هر موقعی از سال با پرسنلی مجرب و آموزش دیده با افتخار، آماده پذیرایی و خدمت ‌رسانی به شما عزیزان است.

هتل سراج مشهد آدرس: مشهد، خیابان طبرسی، طبرسی ۱۶ روبه روی حسینیه کربلایی ها

هتل سراج مشهد تلفن: +۹۸ ۵۱ ۳۲۲۸ ۲۴۸۶

عکس لابی هتل سراج 3 ستاره مشهد

جدید ترین هتل سه ستاره مشهد تا حرم اما رضا چقدر فاصله دارد؟

این هتل نوساز به تازگی در خیابان طبرسی شهر مشهد که یکی از خیابان های اصلی منتهی به حرم امام رضا است، احداث شد. مسافرانی که اقامت در هتل سراج خیابان طبرسی را تجربه  می کنند، به راحتی با کمتر از ۱۰ دقیقه پیاده‌ روی به حرم مطهر دسترسی می یابند. جالب اینجاست که یکی از بهترین ویژگی های هتل تازه تأسیس سراج از نگاه مسافران، موقعیت مکانی خوب و دسترسی سریع به حرم و مراکز خرید اطراف آن است. شاید این هتل ۳ ستاره نزدیک ترین هتل به حرم امام رضا (ع) نباشد اما در میان هتل های نوساز سه ستاره در شهر مشهد فاصله کمی تا حرم دارد.

فاصله هتل سراج خیابان طبرسی تا مهم ترین مکان های مشهد چقدر است؟

یکی از نکات قابل توجه در انتخاب هتل های مشهد این است که علاوه بر دسترسی آسان به حرم مطهر، فاصله خوبی تا مهم ترین مکان های تفریحی مشهد داشته باشد. در زیر فاصله با ماشین از هتل سراج مشهد تا مهم ترین ایستگاه های حمل و نقل و جاهای دیدنی مشهد را برایتان آورده ایم.

مرکز خرید الماس شرق مشهد: ۱۸ دقیقه با ماشین

ایستگاه راه آهن شهر مشهد: ۸ دقیقه با با ماشین

فرودگاه مشهد: ۲۱ دقیقه با با ماشین

بازار رضا مشهد: ۵ دقیقه با با ماشین

منطقه ییلاقی طرقبه و شاندیز: حدودا ۴۵ دقیقه با ماشین

آرامگاه فردوسی: ۴۱ دقیقه با ماشین

پارک کوهسنگی مشهد: ۱۵ دقیقه با ماشین

هتل ۳ ستاره سراج مشهد چه امکاناتی دارد؟

این هتل در ۶ طبقه و ۵۴ باب فضای اقامتی است. سراج مشهد دارای اتاق هایی با ظرفیت دوتخته، سه تخته، چهارتخته، سوئیت چهارتخته و دوتخته است که ظرفیت پذیرایی از ۱۶۰ نفر میهمان را دارد. .امکانات رفاهی این هتل سه ستاره شامل رستوران با سرو انواع غذاهای ایرانی و کافی شاپ با انواع نوشیدنی های سرد و گرم است. از دیگر امکانات هتل تازه تاسیس سراج در شهر مقدس مشهد می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • آسانسور
  • آتلیه
  • خشکشویی
  • پارکینگ
  • کافی شاپ
  • خدمات برای معلولین
  • اتاق چمدان
  • اینترنت در لابی
  • ترانسفر رفت و برگشت با هزینه

قوانین و مقررات رزرو هتل سراج مشهد

همه هتل ها درصدد فراهم کردن شرایطی مطلوب برای میهمانان خود هستند و در این راستا قوانین و مقرارتی را برای ارائه خدمات بهتر در نظر می گیرند. قوانین و مقررات هتل سراج ۳ ستاره مشهد هم به قرار زیر است.

  1. شما می توانید تاریخ مورد نظر سفر خود به شهر مشهد را انتخاب کنید و سپس به صورت آنلاین برای رزرو هتل سراج اقدام کنید. همان طور که می دانید هر هتلی برای ورود خروج، پذیرش و اقامت خود قوانینی را دارد که در ادامه با هم مهم ترین قوانین هتل سه ستاره سراج را می بینیم.
  2. ساعت ورود و خروج به این هتل به ترتیب راس ساعت ۱۴ و ۱۲ ظهر است.
  3. هزینه برای اقامت کودکان زیر ۵ سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان و بالای ۵ سال نفر اضافه محاسبه می شود.
  4. پذیرش صیغه نامه رسمی به صورت دفترچه ای با مهر برجسته، به همراه ارائه ی کارت ملی و شناسنامه عکس دار زوجین، امکان پذیر است.
  5. قوانین کنسلی هتل ها بسته به شرایط و زمان لغو رزرو، متفاوت است. به همین دلیل شرایط و مبلغ جریمه در زمان کنسلی اعلام و از مبلغ واریزی کسر خواهد شد. مابقی مبلغ به حساب مسافر واریز خواهد گشت.

نظرات کاربران درباره هتل سراج مشهد، هتلی نوساز با سه ستاره

بررسی نظر زائرینی که اقامت در هتل نوساز سراج را انتخاب کرده اند می تواند دیدگاه خوبی در تصمیم گیری برای رزرو این هتل به ما بدهد. کاربران معتتقدند که نزدیک بودن به حرم مطهر امام رضا (ع) و دسترسی آسان به بازار طبرسی و کیفیت مناسب هتل سراج از مهم ترین دلایل انتخاب آن ها برای این هتل است. مسافرین این هتل می گویند که کیفیت هتل سراج در مقابل هزینه ای که دیافت می کند در رده متوسط رو به بالا قرار دارد. اما به هر حال فراموش نکنید که این هتل جزو بهترین هتل های ۳ ستاره مشهد به حساب نمی آید.

اگر شما به دنبال یک محل اقامت با قیمتی مناسب، تمیز و نسبتا نوساز هستید می توانید هتل سراج و دیگر هتل های همرده آن مانند هتل آدینا مشهد را انتخاب کنید. اما اگر هدف شما اقامت در یک هتل لوکس با امکانات ایده آل است، به شما پیشنهاد می کنیم که نگاهی به مقاله هتل درویشی مشهد بیاندازید.

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.