هتل تارا مشهد

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
هتل تارا لوکس ترین هتل 4 ستاره مشهد

در سال های اخیر و با توجه به افزایش تعداد مسافرانی که سفر به مشهد را به عنوان یکی از اولویت های جذاب خود برای سفر به حساب می آوردند، هتل های زیادی افتتاح شده تا با ارائه خدمات و امکانات متنوع و جذاب انتخاب را برای مسافران راحت تر کنند. خوشبختانه تعداد هتل هایی که روز به روز به تعداد آن ها افزوده می شود این امکان را برای مسافران فراهم کرده تا هر یک با توجه به بودجه و سلیقه ای که دارند بتوانند بهترین هتل را برای خود انتخاب کنند.

هتل تارا مشهد یکی از همین هتل های تازه تاسیس و جذاب است خدمات متنوع و جذاب طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. در  ادامه همراه ما باشید تا در مورد این  هتل بیشتر با شما صحبت کنیم.

معرفی هتل تارا مشهد

هتل تارا مشهد به عنوان یکی از تازه ساز ترین هتل های مشهد در سال ۱۳۷۴ توسط حاج جعفر عطار یکی از پیشکسوت های عرصه افتتاح هتل، افتتاح شده است. هتل تارا مشهد به عنوان یکی از بهترین هتل های ۴ ستاره مشهد خدمات پذیرایی از میهمانان را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد تا آن ها بتوانند خاطره خوشی از اقامت در مشهد در ذهن خود به یادگار داشته باشند.

هتل تارا مشهد با توجه به شهرت و کسب اعتباری که در طول سالیان گذشته کسب کرده برآن شد تا دست به بازسازی ساختمان و اتاق ها بزند تا بتواند بهتر از قبل خدمت رسانی به مسافران را در محیطی لوکس انجام بدهد.

هتل تارا در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی قرار گرفت و تمام اتاق ها و فضاهای جانبی آن شکل جذاب تر و لوکس تری به خود گرفت. در حال حاضر هتل تارا مشهد دارای ۱۱ طبقه است و بیش از ۱۱۳ واحد اقامتی را در خود جای داده است.

بهترین فضای داخلی هتل تارا مشهد

هتل تارا مشهد کجاست

یکی از بهترین ویژگی های هتل تارا مشهد این است که در موقعیت مکانی بسیار خوبی قرار گرفته است چرا که این هتل ۴ ستاره در فاصله ای بسیار نزدیک با حرم امام رضا قرار گرفته و مسافران می توانند با طی کردن مسیری کوتاه تا حرم این فاصله را به صورت پیاده و بدون استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و یا شخصی طی کنند.

فاصله هتل تارا تا حرم امام رضا تنها ۸ دقیقه است چرا که این هتل در حد فاصل خیابان شهدا و چهارراه شهدا قرار گرفته است.

هتا تارا به عنوان نزدیک ترین هتل به حرم امام رضا، موجب شده تا مسافران بتوانند طی چند قدم از وسائل حمل و نقل عمومی شهری مانند BRT با دسترسی راحتی استفاده کنند و علاوه بر زیارت حرم امام رضا به مکان های دیدنی و توریسی مشهد مانند باغ موزه نادری هم دسترسی نزدیک و راحتی داشته باشند.

خدمات و امکانات هتل تارا در مشهد

هتل تارا مشهد به عنوان یک هتل لوکس ۴ ستاره سعی بر این دارد که بهترین خدمات و امکانات را به مسافران خود ارائه دهد تا آن ها برای اقامت راحت خود همیشه هتل تارا را انتخاب کنند.

هتل تارا مشهد با در نظر گرفتن نیازهای مسافران خود، خدمات و امکانات ویژه ای را برای  مسافران خود تعبیه کرده که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

  • آرایشگاه مردانه برای انجام خدمات اصلاح و کوتاهی موی سر ویژه آقایان
  • خدمات آبی مانند استخر، جکوزی و سونا
  • سالن بدنسازی با امکانات لوکس و قابل قبول در مورد دستگاه ها و تجهیزات ورزشی
  • مجموعه خانه بازی کودکان برای بازی و تفریح کودکانی که در هتل اقامت دارند
  • خدمات لاندری و اتو بخار برای اتو و شست و شوی لباس ها
  • خدمات بل من برای کمک گرفتن از سرویس های خدماتی درون هتل
  • ثبت تورهای یک روزه برای گشت و گذار در اماکن دیدنی مشهد توسط خدمات گردشگری هتل
  • درخواست ویلچر از هتل برای افرادی که دچار معلولیت و کم توانی هستند
بهترین خدمات نفریحی رفاهی هتل تارا مشهد

انواع سرویس اتاق های هتل تارا

هتل تارا مشهد برای رفاه حال مسافران خود سرویس های متنوعی را برای پذیرایی از میهمانان خود فراهم کرده تا خانواده ها و گروه های دوستانه بتوانند با شرایط رفاهی مناسبی اتاق مورد نظر خود را انتخاب کنند و با توجه به بودجه ای که برای اقامت در نظر گرفته اند بهترین اتاق و سرویس را انتخاب کنند. در ادامه مهم ترین سرویس اتاق های این هتل را بررسی می کنیم.

  • اتاق یک تخته- اتاق دو تخته
  • دیکلاس روم (۱ نفر ظرفیت اضافه)
  • سوپریور روم (یک نفر ظرفیت اضافه)
  • اتاق دابل دابل روم (۲ نفر ظرفیت اضافه)
  • اتاق سه تخته استاندارد
  • اتاق سروش سوئیت (۱ نفر ظرفیت اضافه)
  • اتاق جونیور سوئیت (۱ نفر ظرفیت اضافه)
  • دل آویز سوئیت (۱ نفر ظرفیت اضافه)
  • سوئیت اگزکیوتیو (۱ نفر ظرفیت اضافه)
  • شایگان سوئیت (۲نفر ظرفیت اضافه)
اتاق های لوکس هتل تارا مشهد

امکانات داخلی اتاق ها در هتل تارا مشهد

هتل تارا مشهد در هر یک از اتاق هایی که برای اقامت مسافران آماده کرده است. خدمات و امکاناتی را لحاظ کرده است که در ادامه مهم ترین آن ها را مورد بررسی قرار می دهیم.

  • میز تحریر، کمد لباس، تلویزیون، صندوق امانات
  • سیستم اطفا حریق، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی و سرمایشی، دارای مینی باز، سیستم اعلام حریق
  • لوازم بهداشتی، آب معدنی رایگان، چای ساز، دمپایی
  • تلویزیون، رخت آویز، بالکن، حمام، تلفن، اینترنت رایگان

رستوران خرمن هتل تارا

سالن خرمن با فراهم آوری بهترین رستوران های ایرانی و بین المللی انواع غذاها را مطابق با میل و ذائقه ایرانی ها سعی بر این داشته تا از مسافران هتل تارا را برا صرف وعده های مختلف در طول روز پذیرایی کند.

مجموعه خرمن هتل تارا با فراهم آوری رستوران ایرانی و سنتی، ایتالیایی و انواع فست فود، بهترین و با کیفیت ترین نوع از غذاهای ایرانی و غیر ایرانی را برای مراجعه کنندگان خود فراهم کرده است.

بهترین و با کیفیت ترین غذاها در رستوران هتل تارا مشهد

ساعت صبحانه هتل تارا مشهد

ساعت صبحانه در هتل تارا مطابق با سایر هتل ها یک محدوده زمانی مشخص دارد. به صورتی که مسافران می توانند همه روزه برای صرف صبحانه از ساعت ۸ الی ۱۰ صبح به بوفه صبحانه مراجعه کنند. بوفه صبحانه هتل تارا در مشهد انواع و اقسام غذاها و خوراکی های متناسب با وعده صبحانه را برای مسافران خود در منو صبحانه قرار می دهد.

بهترین منوی صبحانه در هتل تارا مشهد

نظرات مردم در مورد هتل ۴ ستاره مشهد

اگر بخواهیم نظرات کلی مسافران این هتل را به عنوان یک جمع بندی برای هتل تارا در نظر بگیریم به این نتیجه خواهیم رسید که هتل تارا با عنوان یک هتل ۴ ستاره سعی بر این داشته تا خدماتی بهتر و با کیفیت تر از یک هتل ۴ ستاره را برای مسافران خود در نظر بگیرد به صورتی که بسیاری از مسافران در هنگام انتخاب یک هتل لوکس بین هتل تارا و بهترین هتل های ۵ ستاره مشهد به شک می افتند. در نتیحه اگر شما بودجه کافی برای رزرو اتاق در هتل های مجلل مشهد را ندارید پیشنهاد می کنم اقامت لوکس خود را در این هتل ۴ ستاره بی نظیر به خاطره ای ماندگار در ذهن خود تبدیل کنید.

 

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.