هتل فردوسی مشهد

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
هتل فردوس بهترین هتل در مشهد

برای تجربه سفری بی نظیر و بدون دردسر، بهتر این است در ابتدای هر چیز همه آن چه که به بهبود کیفیت سفر کمک می کند را در نظر داشته باشیم تا در انتها بتوانیم بهترین خاطره را از سفر خود داشته باشیم. یکی از مهم ترین مسائلی که به صورت مستقیم به روی کیفیت هتل تاثیر گذار است، انتخاب محل اقامت مناسب است. برای سفر به مشهد همیشه باید این نکته را مد نظر داشت که مشهد با وجود هتل ها و اقامتگاه ها متفاوتی که دارد، این امکان را برای افراد فراهم کرده تا بتوانند با توجه به بودجه خود بهترین انتخاب را داشته باشند و سفری ایده آل را برای خود و همراهان خود فراهم کنند.

یکی از هتل های خوبی که در مشهد با ارائه کیفیتی عالی و مناسب تجربه اقامت در سفر را برای مسافران و زائران حرم امام رضا دلنشین می کند، هتل فردوس مشهد است. اگر شما هم دوست دارید با این هتل ۳ ستاره بیشتر آشنا شوید، در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی ویژگی ها، امکانات، موقعیت مکانی و خدمات رفاهی آن بپردازیم.

هتل فردوس مشهد کجاست؟

هتل فردوسی مشهد نام از نزدیک ترین هتل به حرم امام رضا را برای خود حفظ کرده است چرا که این هتل تنها ۶۵۰ متر با حرم امام رضا فاصله دارید و شرایط خوبی را برای زائران فراهم کرده تا بتوانند بدون گذراندن مسیری بلند خود را برای زیارت به حرم امام رضا برسانند.

هتل فردوسی مشهد در بلوار امام رضا واقع شده و برای زائران امام رضا هتل بسیار نزدیک و ایده آلی به حساب می آید.

درباره هتل فردوس مشهد

هتل فردوسی مشهد یکی از تازه تاسیس ترین هتل هایی است که در دهه گذشته در مشهد افتتاح شده است. این هتل در سال ۱۳۸۸ و به هدف تاسیس هتلی ارزان قیمت برای سهولت مسافران افتتاح شد.

مهم ترین شعار مدیران و کارکنان این هتل، احترام به میهمان، نکته دانی در پذیرایی و توجه به نیازهای مسافران است. با توجه به همین شعار می توان انتظار داشت که این هتل برای پذیرایی مسافران در طول اقامت خود به گونه ای برنامه ریزی کرده تا بهترین خاطرات خود را در طول اقامت در این هتل داشته باشند.

انواع سوئیت ها و اتاق های هتل فردوس مشهد

هتل فردوسی مشهد ساختمانی ۸ طبقه دارد که بیش از ۹۶ اتاق و سوئیت را در خود جای داده است. این هتل سه ستاره مانند سایر هتل های لوکس مشهد مانند هتل قصر طلایی مشهد، سعی داشته تا با ارائه اتاق ها و سوئیت های متنوع انتخاب را برای مسافران با سطح بودجه و سلیقه های متفاوت راحت تر کند. به همین منظور این هتل با ارائه دو واحد آپارتمانی برای مسافرانی که دوست دارند در یک هتل آپارتمان سفر خود را طی کنند خدمات و شرایط کافی را برای این دسته از عزیزان نیز فراهم کرده است. در ادامه مهم ترین نوع از سوئیت های این هتل را برای شما معرفی خواهیم کرد.

اتاق سوئیت هتل فردوس مشهد

این نوع از سرویس پذیرایی از مسافران شامل یک اتاق با یک تخته دو نفره و دو کاناپه تخت خواب شو است. این اتاق ظرفیت ۴ نفر را پذیرش می کند و از امکاناتی مانند اینترنت رایگان، سرویس حمام و فرنگی، صندوق امانات، تلویزیون و سرویس iptv برخوردار است.

همچنین مسافران این نوع اتاق ها از خدمات بوفه صبحانه به صورت رایگان برخوردار خواهند بود.

سرویس اتاق های سوئیت رویال هتل فردوس مشهد علاوه بر امکانات یاد شده به جای دو کاناپه تخت خواب شو، دو تخت یک نفره را در خدمات خود جای داده است.

اتاق های لوکس هتل فردوس مشهد

اتاق تریپل هتل فردوس مشهد

سرویس اتاق های تریپل هتل فردوس مشهد شامل یک تخت دو نفره و یک تخت تخت خواب شو است. این نوع سرویس برای گروه های سه نفره مناسب است. این نوع از اتاق ها از خدماتی مانند بوفه رایگان صبحانه، اینترنت رایگان، سرویس حمام و فرنگی و سرویس  iptvبرخوردار است.

اتاق دبل و دبل رویال هتل فردوس مشهد

سرویس اتاق های دبل هتل سه ستاره فردوس مشهد، یک تخت دو نفره را شامل می شود که خدماتی از جمله صندوق امانات، سرویس حمام و فرنگی، بوفه رایگان صبحانه، اینترنت رایگان و سرویس  iptvبرای تماشای فیلم های روز دنیا برخوردار است.

سرویس اتاق های دبل رویای هتل فردوسی علاوه بر امکانات یاد شده از چای ساز و کاناپه نیز برخوردار است.

بهترین سرویس ها در اتاق های هتل فردوس مشهد

خدمات و امکانات رفاهی هتل فردوس مشهد

هتل فردوس مشهد سعی بر این داشته تا با فراهم آوردن امکانات رفاهی کامل، رضایت مسافران را جلب کند تا آن ها بتوانند تمام نیازهای خود را در طول اقامت خود در مشهد در هتل فردوسی تجربه کنند. به همین منظور امکانات رفاهی از قبیل اتاق بازی کودکان، سالن ورزشی، شبکه ویدئویی لاندریريال اینترنت پر سرعت و سالن استراحت آن اشاره کرد. اگر شما قصد دارید برای سفر خود اقامت در این هتل را انتخاب کنید، پیشنهاد می کنم برای رزرو آنلاین حتما به وبسایت رسمی هتل فردوس مشهد سر بزنید.

ساعت تحویل و تخلیه اتاق ها در هتل سه ستاره مشهد

ساعت تحویل کلیه اتاق هایی که در هتل فردوسی مشهد قرار گرفته اند راس ساعت ۲ بعد از ظهر است. همچنین زمان تخلیه اتاق ها در این هتل راس ساعت ۱۲ ظهر عنوان شده است.

امکانات هتل فردوس مشهد

رستوران هتل فردوسی مشهد

رستوران هتل فردوسی مشهد با ظرفیتی بالغ بر ۳۰۰ نفر این امکان را برای مسافران زیادی بتوانند برای صرف وعده های غذایی خود به رستوران مراجعه کنند.

کیفیت غذاهای این رستوران به نسبت هزینه ای که برای آن پرداخت شود مناسب است اما اگر شما دوست دارید غذاهای جذاب تری را در سطح شهر مشهد تجربه کنید، پیشنهاد می کنم به بهترین رستوران های مشهد سر بزنید و وعده های غذایی خود را به رستوران هتل محدود نکنید.

بهترین غذاها در رستوران هتل فردوس مشهد

آیا هتل فردوسی بهترین هتل ۳ ستاره مشهد است؟

هتل فردوسی مشهد در مقایسه با بهترین هتل های مشهد که هزینه و قیمت بالایی دارند در سطح کیفی پایین تری قرار دارد، اما اگر شما می خواهید اقامتی ارزان اما با کیفیت را تجربه کنید می توانید با اقامت در هتل فردوسی مشهد تجربه ای لذت بخش را تجربه کنید. اگر شما تجربه اقامت در این هتل سه ستاره را دارید، پیشنهاد می کنم حتما در قسمت نظرات کاربران تجربه خود را برای ما به یادگار بگذارید تا سایر مخاطبان مشهدمگ بتوانند از تجربه های ارزشمند شما برای انتخاب بهترین هتل استفاده کنند.

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.