هتل مدینه الرضا مشهد

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
هتل مدینه الرضا لوکس ترین هتل در مشهد

اقامت در بهترین هتل های مشهد رویای چشمگیری برای مسافران است. اما بیشتر مسافران مشهد به دلیل عدم اطلاع از انواع هتل ها و خدمات و امکانات منحصر به فردی که هر یک دارند  هتل مناسبی را برای سفر خود انتخاب نمی کنند. در ادامه همراه ما باشید تا در مورد یکی از هتل های بی نظیر و ایده آل مشهد به نام هتل مدینه الرضا مشهد با شما بیشتر صحبت کنیم.

معرفی هتل مدینه الرضا به مسافران

هتل مدینه الرضا مشهد یکی از هتل های نوساز و جدید مشهد است که در سال ۱۳۹۲ افتتاح شده و به سرعت توانسته رقابت پر قدرتی را با بهترین هتل های مشهد آغاز کند.  این هتل در خیابان شیرازی مشهد و به فاصله ۱۰۰ متری از حرم مطهر قرار گرفته و با فراهم آوردن شرایطی ایده ال برای زائران حرم امام رضا شرایط خوبی را برای زیارت و تفریح در مشهد برای مسافران ایجاد کرده است. این هتل در ۱۸ طبقه ساخته شده و بیش از ۴۰۰ اتاق با امکانات و خدمات متفاوت دارد که مسافران هر کدام با توجه به نیاز ئ بودجه ای که دارند آن را انتخاب می کنند.

انواع اتاق های هتل ۵ ستاره مدینه الرضا

هتل مدینه الرضای مشهد با فراهم آوردن امکانات و خدمات ایده ال در حوزه میهمانداری، اتاق ها و سرویس های متفاوتی را برای مسافران فراهم  کرده است که در ادامه به معرفی هر یک از سرویس های این هتل خواهیم پرداخت.

  • مجموعه اتاق های ۱-۲-۳ تخته
  • اتاق عروس
  • سوئیت
  • اتاق جانباز
  • اتاق کانکت
  • آپارتمان

امکانات و خدمات رفاهی برای مسافران هتل مدینه الرضا

هتل مدینه الرضای مشهد به عنوان یکی از لوکس ترین هتل های نزدیک حرم امام رضا سعی بر این داشته تا با فراهم آوردن خدمات رفاهی برای مسافران، خاطره شیرینی را از سفر به مشهد به یادگار بگذارند. خدمات رفاهی این هتل موجب امنیت خاطر مسافران شده تا اقامت در این هتل را مانند زندگی در منزل خودشان بدانند و شیرین ترین لحظات سفر خود را در مدینه الرضا مشهد بگذرانند.

در ادامه به صورت مختصر به بررسی مهم ترین امکانات رفاهی این هتل می پردازیم.

  • رستوران گردان گل نرگس مشهد (یکی از بهترین رستوران های هتلی در مشهد که به صورت رستوران گردان است و نمای زیبایی از حرم مطهر امام رضا را نشان می دهد)
  • سالن کنفرانس (سالنی با امکانات کافی برای برگزاری همایش ها و جلسات اداره ها)
  • لابی هتل ( محلی برای استراحت مسافران و سالنی برای انتظار مسافران)
  • کافی شاپ (نوشیدن انواع قهوه و نوشیدنی های گرم و استراحت در محیط کافه برای مسافران)
  • اتاق بازی کودکان (محلی برای بازی و شادی کودکان)
  • واحدهای تجاری (برای خریدهای جزئی در محیط هتل)
  • کتابخانه (محیطی آرام برای مطالعه و کسب اطلاعات)
  • سالن همایش (سالنی شیک و زیبا برای برگزاری انواع مراسم ها)
  • خدمات منشی گری (ارسال کارت پستال، خدمات پستی؛ خدمات پیک موتوری)
  • مجموعه های آبی (استخر، سونا و جکوزی)
  • لاندری
  • پارکینگ
  • تاکسی سرویس ترانسفر مسافران

رستوران هتل مدینه الرضا

رستوران آفتاب گردان هتل مدینه الرضا مشهد در طبقه ۱۲+ هتل قرار گرفته و با به وجود آوردن شرایطی دلپذیر و جذاب در محیط رستوران گردان توانسته نظر مثبت مسافران زیادی را به خود جلب کند.

منوی غذای هتل مدینه الرضا

رستوران آفتاب گردان هتل مدینه الرضا انواع و اقسام غذاهای سنتی ایرانی و غیر ایرانی را در منوی غذای خود جا داده تا مسافران با نظرات و سلیقه های مختلف بتوانند انواع و اقسام طعم ها را در محل اقامت خود در طول سفر امتحان کنند.

بهترین غذاهای سنتی در هتل مدینه الرضا

 

قیمت اتاق در هتل ۵ ستاره مدینه الرضا مشهد

قیمت رزرو اتاق و اقامت در هتل ۵ ستاره ای به نام هتل مدینه الرضا که فاصله بسیار کمی تا حرم دارد و خدمات و امکانات قابل توجهی را برای مسافران خود ایجاد کرده به نسبت سایر هتل های لوکس و درجه یک در حد متوسط قرار دارد. در نظر داشته باشید که شما با پرداخت هزینه اقامت در این هتل تجربه زندگی در سفر را امتحان خواهید کرد و سفری دلنشین را در یکی از نوسازترین هتل های مشهد برای همیشه در ذهن خود ثبت خواهید کرد.

بهترین و لوکس ترین اتاق ها در هتل مدینه الرضا مشهد

نظرات درباره هتل مدینه الرضا

بیشتر مسافرانی که این هتل را برای اقامت خود انتخاب کرده اند و تجربه اقامت در این هتل را در مدت سفر خود داشته اند، بر این عقیده هستند که هتل مدینه الرضای مشهد هر آنچه که باید یک هتل لوکس داشته باشد را در خدمات خود حفظ کرده است. از راهنمایی و برخورد خود میهمانداران هتل گرفته تا نظافت اتاق ها، کیفیت غذا و آرامش و امنیت مسافران در طول اقامت همه وهمه شرایط مناسبی را برای لذت بردن از اقامت در این هتل فراهم آورده است.

هتل مدینه الرضا مشهد بهتره یا هتل قصر طلایی مشهد؟

هتل مدینه الرضا مشهد مانند هتل قصر طلایی مشهد امکانات و خدمات یک هتل لوکس و هیجان انگیز را در بر دارد. هر دو این هتل ها از نظر خدمات و سرویس دهی اتاق ها در سطح قابل توجهی قرار دارند اما اگر شما می خواهید بین این دو هتل یکی را به عنوان بهترین انتخاب کنید بدون شک  هتل قصر طلایی مشهد نام درخشان تری دارد. اما این به این معنا نیست که هتل مدینه الرضا از سطح کیفی پایین تری برخوردار است چرا که هر دو این هتل ها در گروه بهترین هتل های ۵ ستاره مشهد قرار دارند.

هتل مدینه الرضای مشهد تلفن تماس

در این مقاله سعی کردیم تمامی اطلاعات جامع و کامل در مورد هتل مدینه الرضا را در اختیار شما بگذاریم. اگر هنوز هم در مورد این هتل، نحوه رزرو اتاق و یا امکانات و خدمات آن سوالی دارید می توانید با شماره تماس این هتل یعنی ۰۵۱ ۳۲۲۱ ۲۱۲۱ تماس بگیرید و پاسخ سوالات نا گفته خود را از مهمانپذیران هتل بپرسید.

 

 

 

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.