همه چیز در مورد هتل پارسیس مشهد

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
نمای هتل پارسیس مشهد

در حال حاضر تنوع هتل های نزدیک به حرم امام رضا آنقدر زیاد است که اگر ندانید دقیقا دنبال چه محلی برای اقامت چند روزه خود میگردید، قطعا کمی سردرگم خواهید شد. مسافران با توجه به مواردی مانند هزینه، فاصله هتل تا حرم، ساعت ورود و خروج و موارد دیگر به دنبال یک محل مناسب برای اقامت در مشهد می گردند. برخی از افراد با توجه به مدت زمان کم حضورشان، اهمیتی ویژه ای به پنج ستاره بودن یا چهار ستاره بودن هتل نمی دهند. به همین دلیل یک هتل چهار ستاره در چنین شرایطی می تواند انتخاب خوبی باشد. اما اگر شما از دسته افرادی هستید که تعداد ستاره های مخل اقامت برایتان مهم است و به دنبال یکی از بهترین هتل های پنج ستاره مشهد هستید، در ادامه با ما همراه باشید تا یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره مشهد را بررسی کنیم.

معرفی هتل پارسیس مشهد

هتل پنج ستاره پارسیس مشهد در سال ۱۳۹۵ افتتاح شده است. با توجه به فعالیت ۳ ساله این هتل می توان این انتظار را داشت که همه چیز جدید و کاملا مرتب است زیرا با یک هتل چند سال ساخت و قدیمی مواجه نشده اید. هتل ۱۷ طبقه ای پارسیس مشهد دارای ۱۱۲ اتاق و سوئیت است که امکانات بسیار خوبی را برای مسافرین در نظر گرفته است. این هتل با پرسنل کاملا آموزش دیده میزبان زائرین حرم امام رضا و مسافرین مشهد هستند. هتل پارسیس در منطقه کم ترافیک در بلوار امیر المومنین قرار دارد.

آدرس هتل پارسیس مشهد: بلوار شوشتری (شارستان) – بلوارامير المومنين – هتل پارسيس

شماره تلفن هتل پارسیس مشهد: ۰۵۱۳۳۱۵۰

لابی هتل پارسیس مشهد

 

اتاق های هتل پارسیس مشهد و امکانات آن ها

هتل پارسیس مشهد اتاق های متنوعی دارد و از نظر ظرفیت، مناسب همه ی مسافرین است. از آنجایی که اتاق های تک نفره، دبل، سه تخته، شش تخته و سوئیت های بزرگتر و انواع آپارتمان برای رزرو، در دسترس هستند، نباید نگران پیدا کردن اتاق متناسب با تعداد همراهان خود باشید. البته ارائه خدمات در انواع اتاق های هتل پارسیس مشهد متفاوت است.

به طور مثال در اتاق های سینگل، دبل و انواع سوئیت و آپارتمان ها با سرویس صبحانه از مسافرین پذیرایی می شود اما امکان رزرو انواع اتاق با سرویس کامل وعده های روزانه (صبحانه، ناهار و شام) وجود دارد. اتاق های این هتل بسیار تمیز و زیبا هستند. در تمام اتاق های سرویس چای، سشوار، یخچال، کمد لباس، مینی بار، لوازم بهداشتی شامل خمیر دندان، مسواک، حوله، صابون، شامپو و موارد مشابه وجود دارد.

 

امکانات و خدمات هتل پارسیس مشهد برای مسافرین

اولین موردی که اهمیت ویژه ای برای مسافرین دارد، ترانسفر فرودگاهی است که بعضی جاها مشمول هزینه است. استقبال و بدرقه فرودگاهی در هتل پارسیس به بهترین شکل ممکن و کاملا رایگان انجام می شود. البته اگر ماشین شخصی داشته باشید، با وجود پارکینگ اختصاصی هتل پارسیس نیازی نیست نگران جای پارک باشید. در ادامه به تعدادی از امکانات کلی هتل پارسیس می پردازیم:

  • اینترنت نامحدود در تمام قسمت های هتل وجود دارد.
  • سالن کنفرانس مجهز به سیستم کامپیوتر نیز یکی دیگر از نگرانی های کسانی که با هدف شغلی به این شهر سفر کرده اند را حل می کند.
  • سالن آمفی تئاتر سینمایی نیز در این هتل وجود دارد.
  • تنوع اتاق های این هتل بسیار بالا است.
  • سیستم گرمایش و سرمایش مناسبی در این هتل قرار دارد.
لابی هتل پارسیس مشهد

امکانات تفریحی رفاهی هتل پنج ستاره پارسیس

اگر بدون آمادگی کامل به سفر چند روزه خود آمده اید، نیازی نیست به دنبال سالن آرایش و زیبایی باشید. در این هتل سال زیبایی مخصوص برای خانم ها و آقایان وجود دارد. تفریح و خوش گذرانی باید چاشنی هر سفری باشد. حتی سفرهای زیارتی! از مجموعه آبی هتل پارسیس و امکانات آن مانند سونا، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی و استخر لذت ببرید. البته در نظر داشته باشید که استفاده از مجموعه ی آبی این هتل تنها برای بار اول، رایگان است. کافی شاپ و چایخانه سنتی برای کمی استراحت بعد از شنا کردن می تواند مکان خوبی باشد.

 یادگاری را فراموش نکنید! پیشنهاد می کنیم حتما به آتلیه سنتی هتل پارسیس مراجعه کنید و عکس یادگاری بگیرید. عکاسی و چاپ تصاویر شما به صورت رایگان انجام می شود.

فاصله هتل پنج ستاره پارسیس تا حرم امام رضا

شاید تنها نقطه ضعف این هتل را می توان فاصله ی آن تا حرم امام رضا دانست. فاصله هتل پارسیس تا حرم رضا ۵۰۰ متر است اما همین فاصله را هم قرار نیست تنها طی کنید! هتل پارسیس مهشد دارای یک سرویس اختصاصی از هتل به حرم است که به صورت رایگان مسافرین را جابجا می کند. البته اگر این مورد برایتان اهمیت دارد، بهتر است هتل های دیگر که به حرم امام رضا نزدیک هستند را انتخاب کنید. به طور مثال هتل جواد مشهد یکی از هتل های چهارستاره نزدیک به حرم است که با هزینه کمتری می توانید اتاق رزرو کنید.

وعده های غذایی را در رستوران لوکس هتل پارسیس مشهد نوش جان کنید

قطعا زیبایی رستوران هتل پارسیس، لذت غذا خوردن را دو چندان می کند. در سالن غذاخوری پارسیس سرو صبحانه به صورت بوفه و البته با تنوع بسیار بالا که پاسخگوی هر سلیقه ای است، انجام می شود. انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با بهترین کیفیت ممکن در وعده های ناهار و شام سرو می شود و کادر مجرب و توانا جهت پذیرایی از میهمانان گرامی، آماده خدمت هستند.

رستوران هتل پارسیس

نظرات مسافران در مورد هتل پارسیس مشهد

جدا از اینکه هتل مورد نظر شما در دسته هتل های چهار ستاره مشهد قرار دارد یا یک هتل پنج ستاره است، خدماتی که هتل ها به مسافرین ارائه می دهند یکی از مواردی است که تاثیر مستقیم روی نمودار رضایت مسافران دارد. قطعا در هتل پارسیس مشهد خدمات به بهترین شکل ارائه شده اند که این هتل به عنوان یک میزبان خوب، موفق به جلب رضایت تعدادی از افراد برجسته و همچنین بازیگران و هنرمندان کشور عزیزمان مانند آقای مهران رجبی، عباس غرابی، فلور نظری، محمدرضا حسینیان، علیرضا مسعودی، رضا توکلی و افراد دیگر شده است. در کل هتل پارسیس مشهد به عنوان یکی از بهترین هتل های پنج ستاره مشهد می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای مسافرین باشد.

البته همیشه به مسافرین پیشنهاد می شود بدون توجه به اینکه یک هتل در لیست هتل های ۵ ستاره قرار دارد یانه، به امکانات آن و نظرات کاربران در مورد آن هتل توجه بیشتری داشته باشید. به طور مثال هتل کیانا مشهد یکی از هتل های ۴ ستاره است اما نظرات مسافران این را نمی گوید! امکانات بی نظیر این هتل و برخورد پرسنل خاطرات خوبی از سفر را در ذهن مسافران خواهد گذاشت. در نهایت اگر بخواهیم یک جمع بندی در این مورد داشته باشیم، توصیه می کنیم در صورتی که هزینه اقامت برایتان اهمیت دارد، فارق از ۵ ستاره بودن یا ۴ ستاره بودن یک هتل، به امکانات ارائه شده توسط محل اقامت مد نظرتان توجه کنید.

مشهدمگ منتظر پیام های ارزشمند شما کاربران گرامی است.